Dat hadden ze mijns inziens echt al veel eerder moeten doen, voor al die andere grote fora ontstondenquote:Op zondag 22 december 2013 13:28 schreef Individual het volgende:
Geen enkel forum komt in de buurt van fok qua overzicht, gebruiksvriendelijkheid en diversiteit. Fok moet internationaal gaan!
Dat gat is er nog steeds. Geen enkel ander forum dat zo goed in elkaar zit.quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hadden ze mijns inziens echt al veel eerder moeten doen, voor al die andere grote fora ontstonden
Net een jaar en een maand te laat! Maar goed zo. Is de ID kaart dan ook 10 jaar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik las net pas dat het nieuwe NL paspoort eindelijk ook 10 jaar geldig is, hoezee!
Volgens mij wel, de langere geldigheid geldt trouwens pas vanaf maart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Net een jaar en een maand te laat! Maar goed zo. Is de ID kaart dan ook 10 jaar?
En ook direct 17 euro duurder. Hoeveel betaal je hier bij de ambassade eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik las net pas dat het nieuwe NL paspoort eindelijk ook 10 jaar geldig is, hoezee!
Paar jaar geleden was het rond de 55 euro als ik het me goed herinner. Ik zou makkelijk dubbel betalen zodat ik niet met die ambassade rompslomp hoef mee te doen voor een extra 5 jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ook direct 17 euro duurder. Hoeveel betaal je hier bij de ambassade eigenlijk?
Ik was 155 pond kwijt bij de ambassade in Londen voor een paspoort en een ID-kaart, dit was circa 5 maanden terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ook direct 17 euro duurder. Hoeveel betaal je hier bij de ambassade eigenlijk?
Iets van 70 pond geloof ik, heb hem in september verlengd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wow, bak geld zegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:05 schreef TheTruthIsALie het volgende:
[..]
Ik was 155 pond kwijt bij de ambassade in Londen voor een paspoort en een ID-kaart, dit was circa 5 maanden terug.
Kassa dus!
Ik heb nog NOOIT een handgeschreven paspoort gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Individual het volgende:
Doe mij maar weer een handgeschreven paspoort zoals m'n eerste.
Wel met rfid trouwens
Volgens mij waren ze toen vooral getypt, maar misschien was de typemachine kapot? Misschien schreven ze alles wel toen in m'n dorpje.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een handgeschreven paspoort gehad
Hahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze toen vooral getypt, maar misschien was de typemachine kapot? Misschien schreven ze alles wel toen in m'n dorpje.
Vorig jaar september 50 of 70 pond afgetikt!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:05 schreef TheTruthIsALie het volgende:
[..]
Ik was 155 pond kwijt bij de ambassade in Londen voor een paspoort en een ID-kaart, dit was circa 5 maanden terug.
Kassa dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |