Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?quote:
quote:Bill: I wasn't that drunk....
Frank: Dude, you threw my hamster at me and yelled "I choose you Pikachu!!!"
Bill:...
haha ken mquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?
[..]
Om maar even in de bedrukte sfeer te blijvenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan maar even een Pokémon gerelateerd mopje?
[..]
Prachtlig liedje!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om maar even in de bedrukte sfeer te blijven
![]()
Nee hoor. Mooie song
thanksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welcome back inso_ Tjacka miste je verschrikkelijk
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prachtlig liedje!Kutherinneringen
. Dat was het liedje van m'n ex en mij
Dat mag Tjackaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.
Wat is ons liedje Tjacka?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind stelletjes met een liedje altijd maar wat sneu.
Jaquote:
Moge blaadjes... was bang dat je afgeloopen week weg gewaait was.quote:
Ja man, echt fantastisch. 80% was verkleed en van die groep echt 80-90% zo...quote:
Hey Divje, we misten je al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:44 schreef Divje het volgende:
GO IJSSELMEERVOGELS
Owja, ik leef nog hoor
Geweldige outfitquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Happy Halloween allemaal!
[ afbeelding ]
quote:
Zo goeie morgen. Was in slaap gevallen achter de tvquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge blaadjes... was bang dat je afgeloopen week weg gewaait was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch niet onder de tv?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Zo goeie morgen. Was in slaap gevallen achter de tvnou ja voor de tv.
Haha nee, maar ik heb nachtdienst en morgen ga ik naar ajax maar eerst Adam nog even in dus wordst om 12 uur opgehaald. Dus ik dacht dan ga ik vandaag pas laat slapen want morgen kan ik niet echt slapen na m'n dienst. plannetje mislukt.quote:
Dit soort plannen faalt vaak. Slaap laat zich gewoon niet plannen he? Zeker als je het graag wilt. Zo stom is dat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik heb nachtdienst en morgen ga ik naar ajax maar eerst Adam nog even in dus wordst om 12 uur opgehaald. Dus ik dacht dan ga ik vandaag pas laat slapen want morgen kan ik niet echt slapen na m'n dienst. plannetje mislukt.
Ja heb er zin in!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort plannen faalt vaak. Slaap laat zich gewoon niet plannen he? Zeker als je het graag wilt. Zo stom is dat.
Oeh, naar Ajax, tof
Mits je de andere hooligans thuislaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja heb er zin in!
Na de wedstrijd kom ik bakkie doen he? Of was je dat vergeten?
Tuurlijk, de enige die jou gaat hooligannen ben ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mits je de andere hooligans thuislaat
Dat klinkt.. weird.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk, de enige die jou gaat hooligannen ben ik.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
Have fun morgen, Ik ga weekend inluiden met een kratje grolsh!
[ afbeelding ]
Als je gaat zuipen maakt het geen flikker uit wat er staat. ls er maar alcohol in zitquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
[ afbeelding ]
oke, dus ... wat ik uit pis mag jij wel hebben akkoord?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je gaat zuipen maakt het geen flikker uit wat er staat. ls er maar alcohol in zit
Alleen als je nieren de alcohol er niet uit gefilterd hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke, dus ... wat ik uit pis mag jij wel hebben akkoord?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen als je nieren de alcohol er niet uit gefilterd hebben.
Kom op man. Boeie wat je zuipt. et heef altijd met alcohol te maken. Merk is gewoon dom gelul.
Dus als jij op een feestje komt en er is niks van jouw top 10 dan drink je niks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ehm misschien als je compleet shitfaced bent.
maar ik houd het op de volgende merken.
1 Grolsch![]()
2 pilsner urquell![]()
3 Palm![]()
4. corona![]()
5. Miller![]()
6. Warssteiner![]()
7.Brand![]()
8 Hertog Jan![]()
9. Dors![]()
10. Klok
Dat is niet voorgekomen, aangezien 7 op de 10 feestjes ik organiseerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als jij op een feestje komt en er is niks van jouw top 10 dan drink je niks?
Dat paardje heeft 4 gaatjes in zijn slurfquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat klinkt.. weird.
[ afbeelding ]
We zijn blij dat insomnia_ terug is!quote:
Valt jou wel weer op hequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat paardje heeft 4 gaatjes in zijn slurf
Gelul, Het maakt geen flikker uit wat je drinkt. Een feest heeft andere prioriteiten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is niet voorgekomen, aangezien 7 op de 10 feestjes ik organiseer![]()
![]()
![]()
![]()
Btw wijntje gaat er ook goed in hoor
Ik houd van kwaliteitquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelul, Het maakt geen flikker uit wat je drinkt. Een feest heeft andere prioriteiten.
1 - Estrella Damm (Catalunya)quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ehm misschien als je compleet shitfaced bent.
maar ik houd het op de volgende merken.
1 Grolsch![]()
2 pilsner urquell![]()
3 Palm![]()
4. corona![]()
5. Miller![]()
6. Warssteiner![]()
7.Brand![]()
8 Hertog Jan![]()
9. Dors![]()
10. Klok
En dan zet je Miller op 5???quote:
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - Estrella Damm (Catalunya)
2 - Club Colombia Roja (Colombia)
3 - Brand (Nederland)
4 - HertogJan (Nederland)
5 - Leffe Blond (België)
dquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
die edit, daar gaat hem om.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit.. en zoveel drink ik niet
En true Het gaat me om gezeligheid en niet dat ik shitfaced thuis kom
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.quote:
Ja als lekker warm is, valt deze goed te doen. word hier ook gebrouwen maar moeilijk te krijgen :/quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan zet je Miller op 5???
Miller is echt een van de goorste bieren die er is. Wordt hier alleen geschonken als men je aan de sterke drank of water + pilletjes wil hebben.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Nope, alleen in Colombia. Erg lekker, heeft ook prijzen gewonnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die eerste 2 zegt me niks, maar valt dat hier ergens te krijgen?
Of worden die niet ge exporteert?
okequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso is een user met waarde. Hij past bijna nooit shit en heeft altijd goede argumenten in een discussie.
Moet zeggen dat ze in de Bijlmer nog niet eens zo vel tegen zwartepieten zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zijn blij dat insomnia_ terug is!![]()
De rest is vertrouwelijke informatie en mag pas in VS stijl pas over 50 jaar vrijgegeven worden.
Wij vermoeden het volgende
- ontvoerd door aliens
- geheimen laten lekken over de Illuminatie ( tijdelijk onder gebracht Guantanamo bay )
- Ondergedoken voor wraak actie Pec zwolle supporters
- om Tjacka te pesten
- weg gewaaid tijdens de storm en door middel van rubber bootje weer aanbeland in Nederland
- tijdelijk in rusland ( green peace protest )
- Verkleed als zwarte piet belaagd in de bijlmer en was opgesloten in een kelder daar
- verslapen
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]zekers.
daarom heeft ie ook een fanclub
hmm word keer tijd dat heel BNW zich dan maar een keer aanmeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook onderdeel van #TeamInsomnia_
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel langquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inso is hier al bekend hoor. Post hier al heel lang
Dag schatje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe maar lekker.
Zeg ik alvast welterustenen tot morgen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze druilerige morgen![]()
Niks lekkerder dan de dag te beginnen met Bruce![]()
Leuke middag gehad dus?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker gewinkeld, leuke spulletjes gekocht bij The Sting. Alles afgeprijsd
Ja. Altijd leuk om samen met een van de neefjes op stap te gaan. Wel duur though, maar dat is mijn eigen schuldquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet me niet voor de fop houden guyvie.
Ik dacht even dat je me hier uitlachte door een domme vraag te stellen.quote:
Beetje wel, dacht die let wel op had al eerder foto van mezelf geplaatst..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me hier uitlachte door een domme vraag te stellen.
Oh, die moet ik gemist hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:46 schreef theguyver het volgende:
Beetje wel, dacht die let wel op had al eerder foto van mezelf geplaatst..
Smink en instangramdinges..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, die moet ik gemist hebben
En ik zag niet zo goed dat het vrouw was, dacht misschien man met lang haar
Nouja toen je het zei zag ik wel dat ze een vrouwelijk gezicht heeft, maar in eerste oogopslag zag ik het niet zo snel met die schminkquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Smink en instangramdinges..
het is je vergeven, in real life most awesome chick on the planet
true, was ook de bedoeling, ze had ook zo'n haar band dinges in..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja toen je het zei zag ik wel dat ze een vrouwelijk gezicht heeft, maar in eerste oogopslag zag ik het niet zo snel met die schmink
leuk gehad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
true, was ook de bedoeling, ze had ook zo'n haar band dinges in..
moest jack uit nightmare before christmas voor stellen en ik the crow.. eric draven, maar werd meer uncle fester
Altijd, maar ga ff snel eten, de eerste gasten zijn er al voor pre atak party nr zoveel ..quote:
have funquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd, maar ga ff snel eten, de eerste gasten zijn er al voor pre atak party nr zoveel ..![]()
Ik was ook naar Ajax, Tjacka niet gezien. Jammer dat we verloren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen lekker zaterdagavond aan het vierenveel plezier Guyvie. Je zag er echt geweldig uit
En Tjacka naar Ajax.
Rustig avondje op BNW
Zeker jammer. Hetgeen betekent dat AZ nu bovenaanstaat ? Wel mooie wedstrijd gezien ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik was ook naar Ajax, Tjacka niet gezien. Jammer dat we verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |