ik was al klaar met het zoeken, was mensen aan het doodslaan. Toen vluchtte ik voor de politie, kwam toevallig bij de golf club. Ik reed de parkeerplaats op en ik dacht: het zal toch niet. Daar stond ze dan.quote:
ik zal even blijven rondrijden tot ik er 1 vind. join me alvast maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
HEB JE M NET GEVONDEN? Als je er nog een vindt, ga ik nu nu online met je!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik was al klaar met het zoeken, was mensen aan het doodslaan. Toen vluchtte ik voor de politie, kwam toevallig bij de golf club. Ik reed de parkeerplaats op en ik dacht: het zal toch niet. Daar stond ze dan.![]()
Wordt lastig. Heb veel emotionele schade geleden! Wacht maar op mijn advocaat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Bally kan je me nog vergeven voor gister? Ik kan je wel financieel compenseren
Kunnen we niet een "Out of court settlement" doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Wordt lastig. Heb veel emotionele schade geleden! Wacht maar op mijn advocaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel snel zijn, moet over 15 min. wegquote:
Loading loadingg...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
wel snel zijn, moet over 15 min. weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Komt er aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef cropolite het volgende:
Vriendin gaat toch eerst een trein proberen! Invite pico?
Haha dat doe ik ook altijd. Een sticky voor de poort waar je de auto moet inleveren. Met de chopper naar de andere kant van de haven vliegen en wachten tot het bolletje op de s staat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
Net steel ik een auto voor Simeon, komt een andere gast die hem afpakt..
Hij pay n spray om hem te lakken opnieuw en te repareren, zet ik een bounty op ze hoofd van 5k,
Net voor ie de haven in wilt rijden blaast iemand ze auto op met hem erin
Mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |