I'm in!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef kensei het volgende:
Op 1 voorwaarde: ik bepaal naar welke radiozender we luisteren
Is dat dezelfde boot als in de intro van GTA 4? of lijkt hij er alleen maar opquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef -CRASH- het volgende:
Kheb een Octopus gevonden
[ afbeelding ]
Is volgens mij het schip waar Nico mee aankwam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde boot als in de intro van GTA 4? of lijkt hij er alleen maar op
Ik heb al 6 miljoen uitgegeven in gta en nog steeds geen adderquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Janeiros het volgende:
Wie heeft er een mil voor mij. Ik moet en zal gvd een Adder halen haha. Laat ze haasten met de 5 ton!
Verkopen denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef PicoMMP het volgende:
Kan ik bij volle garage van auto's afkomen?
Punt is, gecustomizede (is dat überhaupt een woord?) auto's zijn niet te verkopen... plus auto's boven de $50.000 ook niet.quote:
Als de garage vol is... Kun je toch de auto vervangen door een anderequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Punt is, gecustomizede (is dat überhaupt een woord?) auto's zijn niet te verkopen... plus auto's boven de $50.000 ook niet.
Racen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef Janeiros het volgende:
Ik deel de mening dat de Adder een bazen auto is. De vraag is, hoe kom ik verdomme tot een mil haha. In de eerste weken was dat zo lekker met Violent D.
Ja hoorde ik ook net van Painore.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de garage vol is... Kun je toch de auto vervangen door een andere
Gelijk maar ff 1 hosten?quote:
Racen, na een paar avondjes hb je een miljoen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef Janeiros het volgende:
Ik deel de mening dat de Adder een bazen auto is. De vraag is, hoe kom ik verdomme tot een mil haha. In de eerste weken was dat zo lekker met Violent D.
Met 4 man, heb je elke 2u ong 2 a 3 ton.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Racen, na een paar avondjes hb je een miljoen.
Gewoon sessies joinen? En natuurlijk veel winnen lijkt mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Racen, na een paar avondjes hb je een miljoen.
4 man geeft max cash.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef Janeiros het volgende:
Mmja. Iemand zoeken om mee te racen. En je krijgt pas meer bij meer spelers right?
Als je wint krijg je 13.6k, gaat dus best hard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Gewoon sessies joinen? En natuurlijk veel winnen lijkt mij.
Ok ik log ff in,quote:
Maakt 0.3 zo'n verschil dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet
Die Adder is idd echt godsgruwelijk snel. Mijn Entity redt het gewoon niet
Ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ok ik log ff in,
Nog meer die mee willen doen?
Top, ik invite je zo.quote:
Op snelweg races wel, eigenlijk moet je allebei hebben. Adder is beter op de rechte stukken, de entity bij veel bochten werkquote:
Volgorde van winnen:quote:
Damn, sparen it is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Op snelweg races wel, eigenlijk moet je allebei hebben. Adder is beter op de rechte stukken, de entity bij veel bochten werk
Ja man.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgorde van winnen:
Olep
Janeiros
Durex
en dan weer opnieuw.
Cool?
Ik ga juist mijn akuma wegdoen, vind die bati veel fijner rijdenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga mijn Bati wegdoen, want die Akuma is echt wel baazzz. Twee motors vind ik te veel van het goede. Daarvoor in de plaats komt de Adder.
Doe gewoon alfabetisch, kun jij met je autisme ook wat beter bijhoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgorde van winnen:
Olep
Janeiros
Durex
en dan weer opnieuw.
Cool?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga mijn Bati wegdoen, want die Akuma is echt wel baazzz. Twee motors vind ik te veel van het goede. Daarvoor in de plaats komt de Adder.
Als ik Durex eerst had gedaan, werd daar weer over gezekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe gewoon alfabetisch, kun jij met je autisme ook wat beter bijhouden
Watjequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:38 schreef kawa4 het volgende:
wie moeten we joinen voor de tailgater jacht ?
PSN-naam Protected=P na de O. Fuck zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik Durex eerst had gedaan, werd daar weer over gezeken
TAILGATER SESSIE?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga juist mijn akuma wegdoen, vind die bati veel fijner rijden
Ik vind me Bati ook lekker en mooi, maar ik win meer met mijn Akuma op de één of andere manier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga juist mijn akuma wegdoen, vind die bati veel fijner rijden
Top.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgorde van winnen:
Olep
Janeiros
Durex
en dan weer opnieuw.
Cool?
Voeg mij nog ff toe op psn.quote:
| Forum Opties | |