Net als met de Enter-knop. Niets.quote:
trollquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef smous het volgende:
Al 9 jaar ben ik bevriend met een jongen die 15 jaar jonger is dan ik. Hij heeft een vriendin en kan vrouwen genoeg krijgen. Ik ben gay en dat heeft hij altijd al geweten. Het begon jaren geleden al toen hij in mijn telefoon had gegluurd ( stiekem ) en daar later een opmerking over maakte over een bepaalde sms die ik had met een jongen. Later gingen me meer dingen op vallen. Hij had moeite met bepaalde gay vriendjes van mij, die kraakte hij helemaal af. Op een nacht stond hij terwijl ik stond te plassen tegen me aan te rijden, hij keek om waar zijn vriendin was om t vervolgens nog een keer te doen. Vervolgens omhelsde we elkaar en dat was dat. De volgende ochtend zette ik foto's over op mijn pc en stond er een foto tussen die hij had gemaakt met zijn broek open zodat er een stukje van zijn lul te zien was. Twee x in een dronken bui zei hij dat hij gevoelens voor me kreeg. Op een nacht kwam hij in een dronken bui naar mij toe gereden en liet zijn vriendin ongerust achter. Vervolgens ging hij naast me op de bank liggen. Toen ik op bed lag eindelijk trok hij de dekens van me af en ging op mijn bed liggen maar deed verder niets. Er zijn nog een tiental van andere zaken gebeurd die er toch echt op wijzen dat hij gevoelens voor mij heeft. Ook zijn moeder en vriendin hebben t mij t wel eens gevraagd ofdat hij homo is maar heb nooit verteld wat er zoal weleens tussen ons gebeurd was. We bellen soms wel drie keer per dag en zoeken manieren zodat we elkaar weleens zien zonder dat zijn vriendin t weet. Ik heb hem ook er weleens mee geconfronteerd maar hij zei; ja, toen was ik dronken hé, dan doe je wel eens wat. Wat moet ik ermee?
Omdat je geen zin zou moeten hebben in iemand die een beetje met jou loopt te fromfraaien terwijl hij/zij in een relatie zit.quote:
Ja, maar als die vent genoeg heeft van zijn vrouw, alleen zelf nog niet de ballen heeft om dat aan zijn vrouw te vertellen moet hij zijn geluk maar laten varen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat je geen zin zou moeten hebben in iemand die een beetje met jou loopt te fromfraaien terwijl hij/zij in een relatie zit.
Misschien verwachtte hij van jou de eerste move.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef smous het volgende:
Ik ken wel genoeg hetero jongens die af en toe met een jongen rolle bolle. Laatst waren we op stap en ik zou blijven slapen in een hotel, hij zou bij zijn moeder slapen. Toen kwam hij met een hotelkamer aan die open stond en waar ik zo in kon, niemand zou iets merken zei hij. Wij naar die kamer toe en naar een half uurtje zei hij dat hij naar zijn moeder ging slapen. Vijf minuten naderhand was hij terug; ik blijf toch maar hier zei hij en kleede zich uit en ging in bed liggen. Er gebeurde niks maar de spanning was voelbaaar.
Heeft niets met het hele hetero-homogebeuren te maken: ik zou me niet zo aan het lijntje laten houden/laten gebruiken door iemand die z'n vriendin belazert en vervolgens ook compleet onduidelijk naar TS is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja, maar als die vent genoeg heeft van zijn vrouw, alleen zelf nog niet de ballen heeft om dat aan zijn vrouw te vertellen moet hij zijn geluk maar laten varen?
Die heten homo of bi. Niet hetero.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef smous het volgende:
Ik ken wel genoeg hetero jongens die af en toe met een jongen rolle bolle.
Mensen om mijn heen hebben op die manier nu al een langere relatie dan die daarvoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft niets met het hele hetero-homogebeuren te maken: ik zou me niet zo aan het lijntje laten houden/laten gebruiken door iemand die z'n vriendin belazert en vervolgens ook compleet onduidelijk naar TS is.
Die zoeken gewoon een parkeerplaats om om een beetje hand en spandiensten te verrichten. Niks mis mee. Niet dat ze ook echt levenslang met een kerel willen trouwen en samenwonen toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef smous het volgende:
Er zijn heel veel kerels die een hetero relatie hebben, getrouwd en of niet mét kinderen en die gewoon homo zijn, internet staat er vol mee. Ken er genoeg.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die heten homo of bi. Niet hetero.
Voor de buitenwereld wel, t stikt er van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |