quote:
Dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, hij kon het niet maken volgens z'n moeder met het argument: dat kan gewoon niet.
Orange Is The New Black.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was die discussie in de aflevering zelf, want dan ga ik 'm even kijken.
[..]
Que?
[..]
Leg het mij als racist pig eens uit dan.
Ahh, misschien is ze daarom oranje opgemaakt.quote:
Over de hele wereld. Ik zie een WW3 aankomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef Gridlok het volgende:
Beknopte samenvatting: Zwah'te miensch doen huilie.
Het is jouw bekend dat de apartheid in de VS nog niet zo heel lang geleden is afgeschaft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Hallmark het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat een vriend vertelde. Die had een ietwat excentrieke oud-tante, die ruim voor 1900 geboren was. Ze had een grote zwarte bouvier, en die noemde ze Kaffer, een wat ouderwets woord voor "nikker". Als ze haar hond dan riep, schreeuwde ze hard Kaffer! Kaffer! tot vermaak van de buurt.
Overigens, mijn oprechte excuses aan donkere mensen die hun oud-oud-oud-oud-oud-oud-oud-overgroot-tante hebben verloren in de slavernij. Echt waar.
Nee, dat is niet "Beetje dezelfde situatie."quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zelfde situatie, waar ze zich verkleden als Trayvon Martin en George Zimmerman.
Het is de zelfde situatie hoe mensen erop reageren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet "Beetje dezelfde situatie."
Mja sinds MLK, maar hoezo dan? Vind je het verhaal niet grappig?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is jouw bekend dat de apartheid in de VS nog niet zo heel lang geleden is afgeschaft?
Je sluit jouw verhaal af met een sarcastische opmerking waarin je de suggestie wekt dat negers in zich daar druk maken om racisme terwijl de slavernij al heeeel lang is afgeschaft. Waarbij je dus lijkt te vergeten dat een groot deel vd volwassen negers in de VS de officiele rassenscheiding/apartheid daar nog heeft meegemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mja sinds MLK, maar hoezo dan? Vind je het verhaal niet grappig?
Mjah, het sarcastische was een beetje gericht op evt. zwarte Nederlanders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
Alsof racisme/negers als minderwaardig ras alleen gekoppeld was aan de slavernij...
Oh ja, dat mocht niet want racisme, maar Ushi kan wel of zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas keihard racisme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |