quote:The costume would have worked fine without the blackface. This is just disgusting especially from an adult in the 21st century. She should definitely know better.
quote:Racism at it’s finest. Smh, she could have easily wore the costume without the blackface. I have zero respect for her.
quote:Dressing up as a black chick is her definition of scary? Racist b!tch has no shame.
quote:She showed up with the blackface and left without it. Dumb ho felt ashamed ? She’s disgusting not cool. Dumb move. She could have gone for the other girl from the show instead, the blond cokehead with dreadlocks (Tricia ‘Trish’ Miller) but she picked Crazy Eyes.
Bron: http://www.justjared.com/(...)k-halloween-costume/quote:do you have to paint your face black to dress up in a football uniform and pads with a Jerry rice jersey? no you dont.. Its not going as a “black person” thats the problem its the black face.. you shouldt brown your face if you dress up as a native american either.
Gvd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb me ook jaren beledigd gevoeld door die White Face van MJ
Dat heb ik expres gedaan zodat jullie niet naar allerlei dingen hoeven te googelen. Beetje waardering mag wel, hoor.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef Waaghals het volgende:
oh ok sorry. Vergeef je me?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik expres gedaan zodat jullie niet naar allerlei dingen hoeven te googelen. Beetje waardering mag wel, hoor.
en dan doe je dat niet en dan vraagt iedereen:'wie moet jij eigenlijk voorstellen?'quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef kovenant het volgende:
2013 het jaar dat de term racisme compleet verneukt is.
op het moment dat het de bedoeling is om als belediging of vernederend over te komen mag je wel spreken van racisme, maar je verkleden als personage en het goed afmaken met bijpassende kleuren mag niet ??
Lil Kim had van nature ook een lelijke huidskleur, maar ze gaat wel te ver in haar cosmetische ingrepen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hey maar dat kwam door de vitiligo. Maar er zijn zat negers die met huidbleekmiddelen in de weer zijn zoals Beyonce, Lil Kim maar ook de Wackos.
Was die discussie in de aflevering zelf, want dan ga ik 'm even kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren bij Family Guy, Chris die zich voor halloween verkleed als Bill Cosby, ook met zwart gezichtzelfde discussie.
Que?quote:
Leg het mij als racist pig eens uit dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Fruitdrink het volgende:
Dit is gewoon racisme. Dat je het al niet begrijpt en een topic erover maakt zegt al genoeg.
als je het niet begrijpt, hoe kan het dan racistisch zijn?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef Fruitdrink het volgende:
Dit is gewoon racisme. Dat je het al niet begrijpt en een topic erover maakt zegt al genoeg.
Ja, nou ja discussie.. het kwam er op neer dat dat vet ziek was om te doen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was die discussie in de aflevering zelf, want dan ga ik 'm even kijken.
[..]
Que?
[..]
Leg het mij als racist pig eens uit dan.
Wat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ja discussie.. het kwam er op neer dat dat vet ziek was om te doen...
quote:
Dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, hij kon het niet maken volgens z'n moeder met het argument: dat kan gewoon niet.
Orange Is The New Black.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was die discussie in de aflevering zelf, want dan ga ik 'm even kijken.
[..]
Que?
[..]
Leg het mij als racist pig eens uit dan.
Ahh, misschien is ze daarom oranje opgemaakt.quote:
Over de hele wereld. Ik zie een WW3 aankomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef Gridlok het volgende:
Beknopte samenvatting: Zwah'te miensch doen huilie.
Het is jouw bekend dat de apartheid in de VS nog niet zo heel lang geleden is afgeschaft?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Hallmark het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat een vriend vertelde. Die had een ietwat excentrieke oud-tante, die ruim voor 1900 geboren was. Ze had een grote zwarte bouvier, en die noemde ze Kaffer, een wat ouderwets woord voor "nikker". Als ze haar hond dan riep, schreeuwde ze hard Kaffer! Kaffer! tot vermaak van de buurt.
Overigens, mijn oprechte excuses aan donkere mensen die hun oud-oud-oud-oud-oud-oud-oud-overgroot-tante hebben verloren in de slavernij. Echt waar.
Nee, dat is niet "Beetje dezelfde situatie."quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zelfde situatie, waar ze zich verkleden als Trayvon Martin en George Zimmerman.
Het is de zelfde situatie hoe mensen erop reageren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet "Beetje dezelfde situatie."
Mja sinds MLK, maar hoezo dan? Vind je het verhaal niet grappig?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is jouw bekend dat de apartheid in de VS nog niet zo heel lang geleden is afgeschaft?
Je sluit jouw verhaal af met een sarcastische opmerking waarin je de suggestie wekt dat negers in zich daar druk maken om racisme terwijl de slavernij al heeeel lang is afgeschaft. Waarbij je dus lijkt te vergeten dat een groot deel vd volwassen negers in de VS de officiele rassenscheiding/apartheid daar nog heeft meegemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mja sinds MLK, maar hoezo dan? Vind je het verhaal niet grappig?
Mjah, het sarcastische was een beetje gericht op evt. zwarte Nederlanders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
Alsof racisme/negers als minderwaardig ras alleen gekoppeld was aan de slavernij...
Oh ja, dat mocht niet want racisme, maar Ushi kan wel of zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas keihard racisme
hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:17 schreef Waaghals het volgende:
Facking lelijk, blank met een negerinnenhoofd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef hugecooll het volgende:
Klagen wanneer blanken zich donker maken, maar ondertussen wel jezelf een stuk lichter laten maken zodra je er geld voor hebt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En door haar verontschuldiging lijkt het ook nog alsof er echt wat mis was en worden de klagers gesterkt in hun opvatting.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef dustbrain het volgende:
Wel zielig trouwens. Ze lijkt me best onschuldig,
en aan haar verontschuldiging te zien is ze dat ook nog.
Jij snapt niet dat dit geen kwestie van huidskleur-verandering is, maar simpelweg overbelichting en aanpassing van die foto's?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef hugecooll het volgende:
Klagen wanneer blanken zich donker maken, maar ondertussen wel jezelf een stuk lichter laten maken zodra je er geld voor hebt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tegenstelling tot de Zwarte Pietendiscussie () hebben ze hier niet eens ook maar íets wat lijkt op een punt.
Want dit komt ook helemaal niet door make/up en lichtinvalquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kutmarokkanen ook, terug naar hun eigen land, meer fietsen over voor mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef haan33 het volgende:
Al die negertjes/marokkanen die bij alles zeggen: 'racisme!!!!!111'_!
Alsnog fcked up lelijk beyonce's hoofd zo licht. Dat is net als een blanke chinees. Het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Want dit komt ook helemaal niet door make/up en lichtinval
kneus
maar goed, als het de make up is, doen ze toch t zelfde als de dame in de op?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Want dit komt ook helemaal niet door make/up en lichtinval
kneus
Komt door Obama.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het erge is, omdat men steeds maar toegeeft aan dit soort kansloze dingen, het steeds erger maakt.
Alles is racisme tegenwoordig.
Komt met het monopoly op verdriet.
Nee, maar het is wel waarom Obama door de media amper aangepakt wordt (hier in Nederland iig, in Amerika zijn ze iets harder).quote:
Of je verdiept je even in de Amerikaanse geschiedenis. Wel eens gehoord vd one drop rule? In de VS word je van oudsher al als zwart beschouwd wanneer je een kwart of zelfs nog minder negroide bloed hebt. Beetje dom dat je nu suggereer dat men op dat gebied (Obama = zwart) hypocriet is. Die one drop rule is juist ontstaan vanwege de aversie tegen het negroide ras, en alles met maar enig negroide bloed was minder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel waarom Obama door de media amper aangepakt wordt (hier in Nederland iig, in Amerika zijn ze iets harder).
Half wit, half donker. -> Eerste zwarte president.
Half wit, half latino. -> Blanke racistische moordenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |