abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 december 2013 @ 20:16:17 #276
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_134161687
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 19:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is meer inherent aan PP lijkt me. Lowlands of BKS hadden ze wel geheadlined. In elk geval zijn ze inderdaad gruwelijk underrated in NL.
Op lowlands zou ik ze nu headliner waardig vinden in de grolsch, maar toch zeker niet in de grootste tent, alpha. De keren dat ze op lowlands speelden waren ze ook geen headliner.. En terecht mijn inziens. :)
Je zegt het zelf al: zo groot zijn ze niet in Nederland.
pi_134161866
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Op lowlands zou ik ze nu headliner waardig vinden in de grolsch, maar toch zeker niet in de grootste tent, alpha. De keren dat ze op lowlands speelden waren ze ook geen headliner.. En terecht mijn inziens. :)
Je zegt het zelf al: zo groot zijn ze niet in Nederland.
Maar dat was voor doorbraak-naar-the-masses album suburbs en superhype Reflektor :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134162117
Ze zouden nu waarschijnlijk wel Alpha headliner zijn op Lowlands. Niet omdat zij zoveel groter zijn geworden, maar omdat de headliners iets minder groot zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 11-12-2013 20:32:52 ]
  woensdag 11 december 2013 @ 20:39:21 #279
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_134162854
Ze moeten gewoon een zaal doen. Die hele hype met dresscode (oke, super not mandatory ;) ) is zo lachen, krijg je zo'n tam festivalshowtje ;(.
  woensdag 11 december 2013 @ 20:41:41 #280
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_134162996
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zouden nu waarschijnlijk wel Alpha headliner zijn op Lowlands. Niet omdat zij zoveel groter zijn geworden, maar omdat de headliners iets minder groot zijn.
Is niet elk jaar zo, maar je hebt een punt.
pi_134167289
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

Is niet elk jaar zo, maar je hebt een punt.
Mwa, in mijn ogen is er wel degelijk een tendens dat de ''grote'' namen op Lowlands kleiner worden. Foo Fighters was daarop een uitzondering. Arcade Fire was een perfecte Lowlands headliner geweest als ze dan in Europa waren.
  woensdag 11 december 2013 @ 22:08:37 #282
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134169068
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_134169360
quote:
Nice, een volledige show nog dichterbij. Daar gaan we zeker naartoe. Pinkpop kunnen we nog tot maart volgend jaar over denken :)
pi_134170227
quote:
Is dat al uitverkocht of moet het nog beginnen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 11 december 2013 @ 22:25:09 #285
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134170381
Moet nog beginnen
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_134171464
We zijn gewoon heel vroeg idd :) sportpaleis nu aangekondigd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134171771
Sportpaleis, sowieso dat ik hier naar toe ga. Ik snap er nog steeds niks van, volgens mij heeft het management van Arcade Fire geen idee wat voor festival Pinkpop is. Waarschijnlijk spelen ze in dat uurtje alleen maar de nummers van Reflektor en misschien een Wake Up/Power Out, nou daar krijg je het onwetende Nederlandse publiek niet in mee op de 3FM stage hoor, in het daglicht ook nog eens... En waarschijnlijk staat meer dan de helft van het volk dan al te wachten op Metallica.
pi_134172361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Prospekt het volgende:
Sportpaleis, sowieso dat ik hier naar toe ga. Ik snap er nog steeds niks van, volgens mij heeft het management van Arcade Fire geen idee wat voor festival Pinkpop is. Waarschijnlijk spelen ze in dat uurtje alleen maar de nummers van Reflektor en misschien een Wake Up/Power Out, nou daar krijg je het onwetende Nederlandse publiek niet in mee op de 3FM stage hoor, in het daglicht ook nog eens... En waarschijnlijk staat meer dan de helft van het volk dan al te wachten op Metallica.
En daardoor verslechtert de relatie van AF met het Nederlandse publiek nóg meer ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134173728
Maar wij, Arcade Firefans, kunnen daar toch verandering in brengen door met zijn allen naar Pinkpop te gaan en te laten zien dat Nederland heus ook een fijn publiek kan zijn, door uit ons dak kunnen gaan in een tent op hun muziek!

Alhoewel ik denk ik wel naar het sportpaleis ga, aangezien dat toch een stuk dichterbij is en een volledige show, ipv een korter festivalshow ;)
pi_134174220
Antwerpen is een uur dichterbij ofzo _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134175238
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

En daardoor verslechtert de relatie van AF met het Nederlandse publiek nóg meer ;(
Het is simpelweg een regelrechte aanfluiting dat ze op Pinkpop staan. Sterker nog, ik vind het gewoon een klap in het gezicht van BKS. Dat festival doet ontzettend z'n best om zich te vestigen als een muziekfestival met een gedurfde programmering. Als Arcade Fire echt zo begaan is met het type publiek dat ze aantrekken, dan hadden ze gewoon op BKS moeten staan. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar het is een two way street. Nu staan ze op het meest zaadloze en normal person-festival van Nederland. Chapeau, dikke chapeau. Ik walg echt een beetje van deze actie.
pi_134180018
Snap het ook niet.

En dan ook nog voor Metallica gaan staan.
pi_134180357
Pinkpop is dan ook echt een festival voor zwakzinnigen.
For great justice!
  donderdag 12 december 2013 @ 09:24:31 #294
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134181030
quote:
13s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Het is simpelweg een regelrechte aanfluiting dat ze op Pinkpop staan. Sterker nog, ik vind het gewoon een klap in het gezicht van BKS. Dat festival doet ontzettend z'n best om zich te vestigen als een muziekfestival met een gedurfde programmering. Als Arcade Fire echt zo begaan is met het type publiek dat ze aantrekken, dan hadden ze gewoon op BKS moeten staan. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar het is een two way street. Nu staan ze op het meest zaadloze en normal person-festival van Nederland. Chapeau, dikke chapeau. Ik walg echt een beetje van deze actie.
Je kan wel zo ontzettend afgeven, wat deels ook terecht is want Pinkpop is een redelijk kutfestival wat naar mijn idee niet eens in Nederland ligt, maar veel andere opties hadden ze ook niet he. Als ze op Best Kept Secret wilde spelen moesten ze 5 dagen achter elkaar spelen, ik ken geen band die dat met plezier doet. Verder ligt Arcade Fire vrij buiten het budget van BKS, dus dat is ook een reden waarom ze het niet aan zijn gegaan. Het was gewoon een strategische zet van Pinkpop op Arcade Fire te boeken, die een beetje in het niet zal vallen als er voor veel mensen dichterbij een zaalshow in Antwerpen is.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_134181289
Smeets schijnt zo'n 1 miljoen neergelegd te hebben voor AF> Kostte wat het kost moest AF naar Pinkpop. Kennelijk hoopt Smeets hierbij weer wat hipster-credabiliteit te krijgen... :') Waarschijnlijk is het manegement van AF daar ook voor gezwicht....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134181413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Als ze op Best Kept Secret wilde spelen moesten ze 5 dagen achter elkaar spelen, ik ken geen band die dat met plezier doet.
Nu mis ik misschien iets, maar ze hadden toch gewoon op de 21e gekund? Ze zitten de dag daarvoor nota bene in Duitsland.



quote:
Verder ligt Arcade Fire vrij buiten het budget van BKS, dus dat is ook een reden waarom ze het niet aan zijn gegaan. Het was gewoon een strategische zet van Pinkpop op Arcade Fire te boeken, die een beetje in het niet zal vallen als er voor veel mensen dichterbij een zaalshow in Antwerpen is.
Het zal qua budget allemaal best, zoals ik al zei, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar dan mogen ze van mij ook wel nokken met dat hele imago rondom Reflektor en dat gedweep met de connectie met 't publiek. Gaat al snel als een ontzettende gimmick voelen zo. Als ze dat niet zo hadden lopen forceren de afgelopen maanden had je mij niet gehoord over deze keuze.

quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef Norrage het volgende:
Smeets schijnt zo'n 1 miljoen neergelegd te hebben voor AF> Kostte wat het kost moest AF naar Pinkpop. Kennelijk hoopt Smeets hierbij weer wat hipster-credabiliteit te krijgen... :') Waarschijnlijk is het manegement van AF daar ook voor gezwicht....
:')
  donderdag 12 december 2013 @ 10:20:09 #297
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_134182053
quote:
13s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Het zal qua budget allemaal best, zoals ik al zei, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar dan mogen ze van mij ook wel nokken met dat hele imago rondom Reflektor en dat gedweep met de connectie met 't publiek. Gaat al snel als een ontzettende gimmick voelen zo. Als ze dat niet zo hadden lopen forceren de afgelopen maanden had je mij niet gehoord over deze keuze.
Absoluut eens. Dat hele dingetje met iedereen verkleed en dansje doen bij We Exist etc. is niks waard op zo'n festival. Dat gooien ze 'ineens' weg?
  donderdag 12 december 2013 @ 10:25:51 #298
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134182159
quote:
13s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Nu mis ik misschien iets, maar ze hadden toch gewoon op de 21e gekund? Ze zitten de dag daarvoor nota bene in Duitsland.

[ afbeelding ]

[..]

Het zal qua budget allemaal best, zoals ik al zei, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar dan mogen ze van mij ook wel nokken met dat hele imago rondom Reflektor en dat gedweep met de connectie met 't publiek. Gaat al snel als een ontzettende gimmick voelen zo. Als ze dat niet zo hadden lopen forceren de afgelopen maanden had je mij niet gehoord over deze keuze.

[..]

:')
Hurricane en Southside zijn niet op dezelfde dag ;) Dus stel Hurricane is op de 20ste en Southside op de 22ste, dan kunnen ze alleen de 21ste op BKS spelen en dan spelen ze 5 dagen achter elkaar. Verder geloof ik voor geen hol dat Arcade Fire 1 miljoen kost, Smeets gaat echt geen 1 miljoen betalen voor een band die niet headlined :') . Misschien kunnen ze dat in Noord-Amerika vragen, maar in Nederland zijn ze echt niet zo populair.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_134182231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hurricane en Southside zijn niet op dezelfde dag ;) Dus stel Hurricane is op de 20ste en Southside op de 22ste, dan kunnen ze alleen de 21ste op BKS spelen en dan spelen ze 5 dagen achter elkaar. Verder geloof ik voor geen hol dat Arcade Fire 1 miljoen kost, Smeets gaat echt geen 1 miljoen betalen voor een band die niet headlined :') . Misschien kunnen ze dat in Noord-Amerika vragen, maar in Nederland zijn ze echt niet zo populair.
Het is wel Smeets he....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 12 december 2013 @ 10:30:25 #300
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_134182281
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het is wel Smeets he....
Maar pinkpop heeft maar een budget van 4-5 miljoen voor artiesten, als Metallica en Arcade Fire samen al 2 miljoen kosten hebben ze al 40% van het budget in de pinkstermaandag zitten die nog niet eens vol zit
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')