141 km per uurquote:

Ik kijk 't ook vanaf binnen allemaal lekker aan. Er vliegt hier ook allemaal zand, stukjes steen en glas rond van bouwwerkzaamheden, (vanaf balkons) mee getilde kratten bier en dergelijke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan wil je toch je huis uit, niet, met een rij half losse bomen er voor.

Jah,quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:01 schreef xzaz het volgende:
Amsterdam moet altijd weer aandacht trekken.

202 km/h dankzij een windhoos die over meetapparatuur ging op Vlieland, 5 november 1948quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
141 km per uur
Wat is eigenlijk het record in Nederland?

3de dode dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Wesley1988 het volgende:
In Hoogvliet is een oude vrouw door de wind omver geblazen en ernstig ten val gekomen en wordt gereanimeerd.

Takkie met 140km/h tegen het gezichtje aan, die zijn zo binnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef SevD het volgende:
Kinderen van de buren zijn gewoon buiten aan t spelen, 7 jaar oud.

Zolang de dakpannen goed vast zitten is er niets aan de hand.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef SevD het volgende:

Marokkanen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef SevD het volgende:

Iemand die ik ken is nu vrolijk aan het hardlopen door het plantsoenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef SevD het volgende:

Voorlopig nog wel, maar ik zou mn kinderen lekker binnen laten spelen nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang de dakpannen goed vast zitten is er niets aan de hand.

Ik las hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah,
Unieke trainingsfaciliteit Ajax stort in tijdens storm
http://www.fcupdate.nl/vo(...)rt-in-tijdens-storm/

wind mee zeker zijn PR verbeterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is nu vrolijk aan het hardlopen door het plantsoen

Moeten ze niet gewoon naar school, of heeft het noorden vakantie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef SevD het volgende:
Oh, ze zijn binnengehaald. Misschien was eight wel gewoon 1 van de ouders die wilde weten of t over zijn/haar kinderen ging

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |