Mensen lezen gewoon nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen haar
Dit soort lompe zinnetjes helpen ook niet echt mee:
"In Vlissingen is een windstoot gemeten van 30,2 meter per seconde, dat is 108,7 kilometer per uur en komt neer op windkracht 11."
Nu gaat iedereen roepen windkracht 11 omgwtf! terwijl het om een windstoot gaat.
Maar dat is Telegraaf TV.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niks tegen het concept weeralarm, best handig als je net je was buiten wilde hangen of een monumentaal raam open wilde zetten. Wat me wel stoort is dat als ik nieuws wil kijken ik te zien krijg dat er aan de kust een bloempot is omgewaaid.
Ofquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:34 schreef Kopiko het volgende:
Vanavond ongetwijfeld tafelheer in DWDD:
[ afbeelding ]
Het gaat nu inderdaad wat harder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Windkracht 10 nu langs de kust
[ afbeelding ]
Langs de kust gaat het al behoorlijk hard en de verwachting is dat de storm nog aanzwelt terwijl hij langzaam langs de kust naar het noordoosten trekt.
quote:PRIO 1 8034 8012 0290 VOERTUIG TE WATER (caravan,personenauto) DUYVIS MACHINEFABRIEK SCHIPPERSLAAN 15 KOOG AAN DE ZAAN
Ik woon op een zolderverdieping, het joeg echt hard om het huis heen. Alleen zit ik nu op mijn werk en is vriendinlief thuis. Nog geen panische berichten ontvangen.quote:
Heb jij een vrouw ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef gelly het volgende:
In groningen waait het nu ook. Moet zometeen vrouw en kind op de veerboot zettenNou ja, meestal varen die wel.
Of je gaat dood of iedereen loopt te zeiken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef Re het volgende:
de spastische onverschilligheid is ook typisch eigenlijk
Het zal je auto maar zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Skv het volgende:
http://www.haarlemsdagbla(...)oor-storm?lref=vptop
Het begint hier leuk te worden.
quote:10:35:28 28-10-13 -ALPHA- Prio 1, Zwemmer in problemen / vermist, HIN1,HIN2
1735052 Kustwachtcentrum (Lichtkrant GMK Friesland)
Zo'n figuur zouden ze niet eens moeten helpen, tenminste als hij daar vrijwillig aan het zwemmen was.quote:
Dan ben je echt levensmoe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Een vage kennis zag ik op FB melden dat ie even lekker ging surfen.
Sja, ik weet ook niet echt wat je dan wil bewijzen. Echt lekker surfen lijkt het me niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan ben je echt levensmoe.![]()
Misschien is dat hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |