abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 01:47:16 #76
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_132643866
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 01:38 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Heb ik al gezegd, check maar. Ik ben ultra-feminist geworden omdat ik denk ( met een torenhoog IQ).
Er is nog nooit een vriendin van mij gestolen hoewel ik ze volkomen vrij liet dus de kat op het spek bond.
Ze hadden blijkbaar geen behoefte aan een ander als ze bij mij waren. Heb andersom ook nooit 'gestolen'.
quote:
Kijk wel op ze neer vanuit mijn ivoren toren, dat wel. Waarom niet van het uitzicht genieten op een hoge positie? Zou jij ook doen als je een toren had. Maar daar zit hem nou juist de crux, isn't it? Jij kan letterlijk geen hoogte van mij krijgen terwijl ik een open boek ben. Aan wie ligt dat nou?
Dus geef je impliciet toe dat je een enorm ego hebt met je zogenaamde torenhoge IQ en je zogenaamde denken.
Dus wel!

En je hebt nog steeds geen welluidende verklaring gegeven dan dat je nagedacht hebt en zogenaamd op een ideaal bent gekomen wat door zowel de meeste mannen en vrouwen als extreem en gevaarlijk wordt gezien.
Als je echt zo'n torenhoog IQ zou hebben, zou je met gemak aan ons lage plebs kunnen uitleggen wat je redenatie is zonder nomenclatuur te gebruiken.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_132643881
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Als de vrouwen de baas waren zouden er meer oorlogen zijn.
Dan was er geen oorlog. Alleen Veel landen die nooit meer met elkaar zouden spreken.
  maandag 28 oktober 2013 @ 01:52:22 #78
10024 Barachem
pi_132643896
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 01:48 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dan was er geen oorlog. Alleen Veel landen die nooit meer met elkaar zouden spreken.
http://www.dailymail.co.u(...)odbye-conflict-.html

Door koude oorlog tussen vrouwen zou alles stil komen te liggen of het escaleert nog veel sneller dan met mannen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_132643906
Feminisme: vrouwen boven de man plaatsen om het leed van de geschiedenis te compenseren of omdat deze mensen beter menen te zijn. :')

Equalisme: het onvoorwaardelijk gelijkstellen van man en vrouw ^O^
  maandag 28 oktober 2013 @ 01:57:37 #80
10024 Barachem
pi_132643913
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 01:54 schreef GhpH het volgende:
Feminisme: vrouwen boven de man plaatsen om het leed van de geschiedenis te compenseren of omdat deze mensen beter menen te zijn. :')

Equalisme: het onvoorwaardelijk gelijkstellen van man en vrouw ^O^
Gelijkstellen is onmogelijk en onwenselijk vanwegen de verschillen tussen man en vrouw, wel is gelijkwaardigheid doendelijk en wenselijk.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 03:44:21 #81
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132644102
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 01:57 schreef Barachem het volgende:

[..]

Gelijkstellen is onmogelijk en onwenselijk vanwegen de verschillen tussen man en vrouw, wel is gelijkwaardigheid doendelijk en wenselijk.
Gelijkstellen en gelijkwaardigheid zijn keerzijdes van de zelfde medaille. En kan ik ook goed mee leven ware het niet dat dat nu theoretisch al zo is. Hier moet overcompensatie plaats vinden. Vrouwen boven de mannen dus. De mannen alleen in een adviserende functie en het zware, vuile, gevaarlijke kutwerk. Komt hun stoerheid toch nog van pas. Echte kerels, uit 1 stuk. Ouderwets lekker...No more disciscionmaking.
Beulen ! Tot ze erbij neervallen. Maken ze een wedstrijdje van met weddenschap.
De vrouwen tijd gevend met elkaar te overleggen wat er gebeuren moet met en op de wereld. Zal FF wennen zijn voor ze maar komt goed! Trust me, not God. God is een man. Wraakzuchtig en veeleisend en gewend zijn zin te krijgen. Een dictator pur sang! Een schuinsmarcheerder (Maria). We vervangen hem door een vrouw. Veel logischer. Gaia lijkt mij wel leuk. Meer respect voor moeder Aarde het adagium.
Echt, ik zie het helemaal voor me..Het matriarchaat is de beste staatsvorm. Dan hebben de meeste mensen een kans op happinezz. Meer dan onder het patriarchaat iig. Dat is repressief en autoritair.
Heeft zijn beste tijd allang gehad... :Y
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_132644135
Feministen :')
Ik ben voor gelijkheid maar die feministen kunnen soms echt overdrijven
...
  maandag 28 oktober 2013 @ 09:39:54 #83
10024 Barachem
pi_132646033
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 03:44 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Gelijkstellen en gelijkwaardigheid zijn keerzijdes van de zelfde medaille. En kan ik ook goed mee leven ware het niet dat dat nu theoretisch al zo is. Hier moet overcompensatie plaats vinden. Vrouwen boven de mannen dus. De mannen alleen in een adviserende functie en het zware, vuile, gevaarlijke kutwerk. Komt hun stoerheid toch nog van pas. Echte kerels, uit 1 stuk. Ouderwets lekker...No more disciscionmaking.
Beulen ! Tot ze erbij neervallen. Maken ze een wedstrijdje van met weddenschap.
De vrouwen tijd gevend met elkaar te overleggen wat er gebeuren moet met en op de wereld. Zal FF wennen zijn voor ze maar komt goed! Trust me, not God. God is een man. Wraakzuchtig en veeleisend en gewend zijn zin te krijgen. Een dictator pur sang! Een schuinsmarcheerder (Maria). We vervangen hem door een vrouw. Veel logischer. Gaia lijkt mij wel leuk. Meer respect voor moeder Aarde het adagium.
Echt, ik zie het helemaal voor me..Het matriarchaat is de beste staatsvorm. Dan hebben de meeste mensen een kans op happinezz. Meer dan onder het patriarchaat iig. Dat is repressief en autoritair.
Heeft zijn beste tijd allang gehad... :Y

Hier, een koningin des hemels plaatje voor jou, is makkelijk aanbidden voor je met je vrouwen religie. _O-
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 09:41:08 #84
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132646065
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:39 schreef Barachem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier, een koningin des hemels plaatje voor jou, is makkelijk aanbidden voor je met je vrouwen religie. _O-
Mooi. Dank je wel, vriend. _O_ :W
  maandag 28 oktober 2013 @ 09:51:39 #85
10024 Barachem
pi_132646293
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:41 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Mooi. Dank je wel, vriend. _O_ :W
Toplel zeg.
Wist je dat het aanbidden van de koningin des hemels een duizenden jaren oude traditie is overal ter wereld?
Wist je dat dat in de toekomst voor 3,5 jaar lang een geamalgeerde vorm van koningin des hemels aanbidding de belangrijkste vorm van religie zal zijn.
Daarna zal een zeer promonent man met veel legers hier een eind maken en zichzelf voor 3,5 jaar laten aanbidden.
Daar gaat je overheersing door de vrouw.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 09:52:01 #86
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132646304
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 04:27 schreef hayir het volgende:
Feministen :')
Ik ben voor gelijkheid maar die feministen kunnen soms echt overdrijven
Xenos...
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 09:54:13 #87
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132646356
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef Barachem het volgende:

[..]

Toplel zeg.
Wist je dat het aanbidden van de koningin des hemels een duizenden jaren oude traditie is overal ter wereld?
Wist je dat dat in de toekomst voor 3,5 jaar lang een geamalgeerde vorm van koningin des hemels aanbidding de belangrijkste vorm van religie zal zijn.
Daarna zal een zeer promonent man met veel legers hier een eind maken en zichzelf voor 3,5 jaar laten aanbidden.
Die zit ! Ik geef me over. Genade, mijn heer. 8)7 :W _O-
pi_132646391
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef Barachem het volgende:

[..]

Toplel zeg.
Niet doorhebben dat hij een troll is :')

Of daadwerkelijk niet goed
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 09:56:12 #89
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132646409
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

Daadwerkelijk niet goed is hier juist, knul.
pi_132646418
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Die zit ! Ik geef me over. Genade, mijn heer. 8)7 :W _O-
''Word een beetje depri van mijn 3-wekelijkse depot met sicordinol. Van die 2000mg depakine '' aldus jij in een ander topic

Zware medicatie voor je persoonlijkheidsstoornis
pi_132646429

[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshineboy91 op 28-10-2013 09:58:25 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 09:59:10 #92
10024 Barachem
pi_132646490
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

Hoe hard zit jij op te letten? ;)

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Daadwerkelijk niet goed is hier juist, knul.
Hier een zeer informatieve website voor je, weliswaar van een man, maar zal straks de natuurkundige theorie van alles voor het vrouwenimperium zijn: http://www.timecube.com/
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 09:59:14 #93
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132646492
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

Word een beetje depri van mijn 3-wekelijkse depot met sicordinol. Van die 2000mg depakine

Zware medicatie voor je persoonlijkheidsstoornis
Mijn leven is zwaar. Ben overal omsingeld door dombo's/macho's. De pillen trekken me door de dagen.
pi_132646513
safi of ik spreej op je. ;)
  maandag 28 oktober 2013 @ 10:11:41 #95
10024 Barachem
pi_132646796
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:59 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Mijn leven is zwaar. Ben overal omsingeld door dombo's/macho's. De pillen trekken me door de dagen.
Och arme meid toch, wat is je leven zwaar...
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 10:22:15 #96
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132647086
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef Barachem het volgende:

[..]

Och arme meid toch, wat is je leven zwaar...
Dank voor je oprechte medeleven, lieve jongen. God zal het je lonen. Amen.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 10:23:01 #97
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132647102
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:00 schreef MIBL het volgende:
safi of ik spreej op je. ;)
:? NL pleaze
pi_132647131
Een beetje aandacht voor de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in sommige landen kan helemaal geen kwaad vind ik, maar die doorgeslagen feminazi's zijn wel te erg ja.
Daarentegen heb je tegenwoordig ook van die mannen die vinden dat ze onderdrukt worden, dus dat brengt de boel weer een beetje in balans ^O^
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 10:25:17 #99
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132647167
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:59 schreef Barachem het volgende:

[..]

Hoe hard zit jij op te letten? ;)

[..]

Hier een zeer informatieve website voor je, weliswaar van een man, maar zal straks de natuurkundige theorie van alles voor het vrouwenimperium zijn: http://www.timecube.com/
Dank je. Als bipolair feminist is het een spekkie naar m'n bekkie. Briljant! Kenkergeniaal! Men heeft eindelijk mijn paralogica ontdekt. Eerder dan ik dacht. Tot voor kort was ik de enige met deze kennis op de planeet. Nogmaals, dank!

[ Bericht 8% gewijzigd door Salmannassar op 28-10-2013 10:45:12 ]
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 10:27:31 #100
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132647213
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een beetje aandacht voor de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in sommige landen kan helemaal geen kwaad vind ik, maar die doorgeslagen feminazi's zijn wel te erg ja.
Daarentegen heb je tegenwoordig ook van die mannen die vinden dat ze onderdrukt worden, dus dat brengt de boel weer een beetje in balans ^O^
Hi, HaywoodJ.
Feminazi's rule! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')