Ja. Al op de dag dat je de 5s kon krijgen, want dat was zo'n beetje het eerste wat mijn 5s wilde: update naar 7.0.3quote:
dan staat hij wel hoger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:17 schreef Drrk het volgende:
Ik wil heel graag mijn uber kjoete iPanda blijven gebruiken als dockingstation, maar aangezien deze nog de oude aansluiting voor iPhone 4s en ouder heeft gaat dit niet met mijn nieuwe iPhone. Nu kwam ik deze tegen. Is er iemand die ervaring heeft met dit koppelstuk of is er iemand die een andere lightning adapter kan aanraden voor de 5 / 5s?
De 4S is ook nog een heel prima toestel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:27 schreef BredeBroeder het volgende:
4S binnen![]()
inb4: waarom geen 5/5S?
Omdat ik niet zoveel geld heb
En waarom zit ik dan al anderhalf uur hier tegenaan te kijken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Al op de dag dat je de 5s kon krijgen, want dat was zo'n beetje het eerste wat mijn 5s wilde: update naar 7.0.3
Ja nou goed, dat hij hoger staat neem ik voor lief, zo lang het maar echt werkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan staat hij wel hoger.
Aan iedereen die overstapt en goedkope accessoires wil: onofficiele lightningkabels werken soms niet omdat apple dat blokkeert. Van te voren weet je dat niet.
Dat is een hele goede vraag!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef remlof het volgende:
En waarom zit ik dan al anderhalf uur hier tegenaan te kijken?
[ afbeelding ]
Zie post boven de jouwequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag!
Maar ik ben de helpdesk van Apple niet...
Optimist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
Gezien de ontwikkelsnelheid van Whatsapp denk ik dat we rond 2017 een dergelijk ontwerp pas mogen verwachten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Skaai het volgende:
iPhone 5c via Groupon actie is al binnen! Jammer; ik heb nog geen nano sim kaart.
Jammerder: ER ZIT VERDOMME EEN AMERIKAANSE STEKKER BIJ!
Gelukkig heb ik mijn originele stekker nog, maar damned jongens. Je verkoopt die troep vanuit Spanje
Import toestellen dus. Had je beter die van mij kunnen kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Skaai het volgende:
iPhone 5c via Groupon actie is al binnen! Jammer; ik heb nog geen nano sim kaart.
Jammerder: ER ZIT VERDOMME EEN AMERIKAANSE STEKKER BIJ!
Gelukkig heb ik mijn originele stekker nog, maar damned jongens. Je verkoopt die troep vanuit Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |