Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Betere netwerkdekking en omdat het op een lagere frequentie zit schijnt het dus beter voor je accugebruik te zijn net zoals 2G nu. Maar goed, het is me niet de meerprijs waard.
Plus ik denk dat oude abonnementen dit automatisch wel gaan krijgen over een jaar of 2, omdat 3G netwerken in stand houden uiteindelijk meer geld gaat kosten.
In de grote steden zal het wel ongeveer hetzelfde zijn, maar daarbuiten steekt kpn er toch wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef Catch22- het volgende:
Alle providers zijn grofweg tzelfde. Ben van vf naar tele2/tmob gegaan en heb net zulke dekking. Op sommige plekken is t beter en op sommige minder.
In de grote steden is mede door de hoogbouw het bereik juist vaak kutquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
In de grote steden zal het wel ongeveer hetzelfde zijn, maar daarbuiten steekt kpn er toch wel met kop en schouders bovenuit.
Kan zijn, maar ik heb vooral problemen met de kwaliteit van de verbinding van mensen die mij bellen met vodafone en vooral tmobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In de grote steden is mede door de hoogbouw het bereik juist vaak kut
Klopt, zodra het een beetje ruraal wordt heb je met T-Mobile slecht of geen bereik over het algemeen. Veel van die gaten in de kaart ontdekt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik heb vooral problemen met de kwaliteit van de verbinding van mensen die mij bellen met vodafone en vooral tmobile.
Utrecht CS heb ik Edge, voor de rest waar ik ben heb ik overal wel bereik, hoe klein het gat ook is. In voetbalstadions is het kak, vanwege het beton en de hoeveelheid mensen op een relatief klein oppervlak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.
Dan ga ik vrijdag even langsquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gisteren geweest en was alles op. Ze verwachten nu vrijdag weer levering van alle modellen.
Misschien omdat dat andere mobieltje gewoon niet biedt wat ze zoeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Weet je wat mij altijd verbaast? Dat iPhone gebruikers die nog geen nieuwe iPhone hebben en geconfronteerd worden met opnieuw lange wachttijden voor hun favoriete model niet gewoon overstappen naar een ander fraai mobieltje i.p.v. lang te gaan zitten wachten wanneer Apple weer eens de boel heeft aangevuld.
Omdat ze niet per se iets nieuws willen, ze willen de nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Weet je wat mij altijd verbaast? Dat iPhone gebruikers die nog geen nieuwe iPhone hebben en geconfronteerd worden met opnieuw lange wachttijden voor hun favoriete model niet gewoon overstappen naar een ander fraai mobieltje i.p.v. lang te gaan zitten wachten wanneer Apple weer eens de boel heeft aangevuld.
Je houdt altijd uitzonderingen, maar over het algemeen heeft KPN gewoon de beste dekking. Dat wil niet zeggen dat KPN op elke plek per definitie beter is, maar ga eens in de trein zitten en maak een rondje door Nederland. Je zal zien dat met KPN je verbinding het minst wegvalt, gevolgd door Vodafone en dan T-Mobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je houdt altijd uitzonderingen, maar over het algemeen heeft KPN gewoon de beste dekking. Dat wil niet zeggen dat KPN op elke plek per definitie beter is, maar ga eens in de trein zitten en maak een rondje door Nederland. Je zal zien dat met KPN je verbinding het minst wegvalt, gevolgd door Vodafone en dan T-Mobile.
Misschien dat jij toevallig weinig op plaatsen komt waar T-Mobile niet werkt. Maar waar ik nu woon werkt KPN prima, Vodafone goed en T-Mobile niet. Waar ik hiervoor woonde werkte Vodafone prima, KPN redelijk en T-Mobile niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit..
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien dat jij toevallig weinig op plaatsen komt waar T-Mobile niet werkt. Maar waar ik nu woon werkt KPN prima, Vodafone goed en T-Mobile niet. Waar ik hiervoor woonde werkte Vodafone prima, KPN redelijk en T-Mobile niet.
Kan ook toeval zijn natuurlijk... maar dan moeten we ons maar conformeren aan de tests en dan blijkt dat KPN het meest betrouwbaar is, gevolgd door Vodafone en dat T-Mobile daar weer achteraan hobbelt.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
T-mobile werkt gewoon overal niet. Als je T-mobile hebt kun je net zo goed géén databundel nemen, die sporadische keren dat je bereik hebt kun je beter prepaid betalen.
Wat lees ik niet goed?quote:
Dan woon je waarschijnlijk in de stad. Hier alleen maar ontvangst als buiten ga staan (twee streepjes), of op de tweede verdieping (maarliefst 3 streepjes). Voor mij een reden om over te stappen naar Simyo (KPN netwerk), ondanks het gemis van visual voicemail en een hele redelijke buitenland internetbundel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |