SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Morgen iPhone 5C 16GB blauw bestellen icm met dit 2 jarig abbo voor 38 euro per maand en gratis toestel
via studentmobiel.nl
tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet á 14Mbit/s
Iemand nog dingen waar ik op moet letten/tips?tot nu toe altijd sim only gehad + los toestel dus vandaar..
![]()
Ik heb al een tijdje hetzelfde abonnement, alleen dan met de iPhone 5. Prima keus!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:46 schreef zoodan het volgende:
Morgen iPhone 5C 16GB blauw bestellen icm met dit 2 jarig abbo voor 38 euro per maand en gratis toestel
via studentmobiel.nl
tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet á 14Mbit/s
Iemand nog dingen waar ik op moet letten/tips?tot nu toe altijd sim only gehad + los toestel dus vandaar..
![]()
Ook 38 euro per maand en gratis iphone 5 16Gb?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje hetzelfde abonnement, alleen dan met de iPhone 5. Prima keus!![]()
Ja, voor de iPhone (16gb) moest ik 40 euro bij betalen ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ook 38 euro per maand en gratis iphone 5 16Gb?![]()
Okee, ook bij de introductie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:21 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ja, voor de iPhone (16gb) moest ik 40 euro bij betalen ofzo.![]()
Is dit nu het telecomvergelijk-topic geworden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Is dit nu het telecomvergelijk-topic geworden?
Mijn Vodafone abbo is wel sneaky. Ik heb voor 40 euro per maand 200bm/onbeperkt vfnummers en sms/1+10gb pm internet.
Na 2 jaar vervalt die gratis blox van 10gb gewoon en is het gewoon een verlepte shit abonnement van 1gb
[ Bericht 0% gewijzigd door RoW_0 op 28-10-2013 11:35:24 ]![]()
Is ¤250 een goede prijs voor een iPhone 4 32GB inclusief doos en oplader? (Hij werkt nog prima maar er zitten wel krassen op de voor en achterkant)![]()
Om te kopen of verkopen? Verkopen ja, maar kopen zou ik niet meer doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Is ¤250 een goede prijs voor een iPhone 4 32GB inclusief doos en oplader? (Hij werkt nog prima maar er zitten wel krassen op de voor en achterkant)Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Verkopen ik heb een iPhone 5s inmiddelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om te kopen of verkopen? Verkopen ja, maar kopen zou ik niet meer doen.![]()
![]()
Dan zou ik het meteen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verkopen ik heb een iPhone 5s inmiddels
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Oke top er komt dinsdag iemand kijkenquote:![]()
Ook nog een email gehad of ik hem wou ruilen voor een Samsung tablet![]()
![]()
Denk je? Tweedehands is het verschil tussen 16 en 32 GB verwaarloosbaar, en ik verkocht 8 maanden geleden mijn iPhone 4 16 GB voor 275 euro. Dan vind ik, een generatie later, 250 euro voor 32 GB heel netjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef DS4 het volgende:
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja hij daalt natuurlijk snel in waarde plus er staan voor minder geld kras vrije iPhone 4 32 GB op marktplaatsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef DS4 het volgende:
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.![]()
![]()
Ik zie het al, ik had gezocht op de 4s. Nee, voor de 4 mag je god op je blote knietjes danken dat je er nog 250 euro voor krijgt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef TC03 het volgende:
Denk je? Tweedehands is het verschil tussen 16 en 32 GB verwaarloosbaar, en ik verkocht 8 maanden geleden mijn iPhone 4 16 GB voor 275 euro. Dan vind ik, een generatie later, 250 euro voor 32 GB heel netjes.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had gezocht op de 4s. Nee, voor de 4 mag je god op je blote knietjes danken dat je er nog 250 euro voor krijgt.![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je? Dat moet echt absoluut niet uitmaken. Leg eens uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef zoodan het volgende:
Ik kan geen abo bestellen bij studentmobiel omdat mijn abo is verlopen..Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hangt er vanaf. In zijn algemeenheid moet het kunnen, maar het is meer de vraag of je ios7 wil hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
ja hoor....goed te doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?People assume too much.![]()
Hehe, te snel getyptquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben!
Is het niet zo dat ze vroeg of laat wel zullen moeten? Voor mijn ouder is het handig als ze op hun gemak kunnen wennen en ik het eea kan laten zien/helpen/uitleggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. In zijn algemeenheid moet het kunnen, maar het is meer de vraag of je ios7 wil hebben.
Of kan ik de update op hun scherm gewoon negeren?Thx.quote:"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Tenzij je "last" hebt van het 1-tje bij instellingen kun je gewoon bij ios6 blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef znarch het volgende:
Is het niet zo dat ze vroeg of laat wel zullen moeten? Voor mijn ouder is het handig als ze op hun gemak kunnen wennen en ik het eea kan laten zien/helpen/uitleggen.
Of kan ik de update op hun scherm gewoon negeren?
Het is anders. Niet iedereen is tevreden. En er is geen weg terug. Ik ben bij de 5 bewust bij ios6 gebleven.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ging prima hoor, wel dat irritante parallax effect uitgezet, maar verder prima op een 4S.quote:How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Omdat mij id is verlopen bedoel ik, en ik kan hier donderdag pas een nieuwe id kaart aanvragen haha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat moet echt absoluut niet uitmaken. Leg eens uit.
Ik twijfel nu heel erg om het contract via bijvoorbeeld mijn vader te laten gaan
of te wachten tot een nieuw id, het risico is dat deze aanbieding weg is..![]()
Heb je geen rijbewijs dat als identificatie kan dienen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef zoodan het volgende:
[..]
Omdat mij id is verlopen bedoel ik, en ik kan hier donderdag pas een nieuwe id kaart aanvragen haha.
Ik twijfel nu heel erg om het contract via bijvoorbeeld mijn vader te laten gaan
of te wachten tot een nieuw id, het risico is dat deze aanbieding weg is..Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee ook niet helaas.. Voor mij zal het verder ook geen nadeel zijn als hij op de naam van een famillielid staat maar toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je geen rijbewijs dat als identificatie kan dienen?![]()
Momenteel heb ik een privé iphone met bijbehorend account. Daar is de loop der tijd de nodige 'troep' aan apps mee gedownload. Nu heb ik zakelijk een 5s gekocht die binnenkort geleverd wordt. Deze wil ik ook zakelijk inrichten, vandaar dat ik deze het liefst aan een compleet nieuw account koppel (dus nieuw emailadres etc.).
Nu heb ik op mijn oude telefoon enkele apps die ik zou willen overzetten naar de nieuwe, bijvoorbeeld TomTom. Ik heb het echt over verplaatsen, omdat ik niet met twee telefoons wil lopen. Is dat legaal mogelijk, of lukt dat alleen wanneer ik mijn huidige account zou koppelen aan de nieuwe iphone?![]()
je kan geen apps verplaatsen tussen Apple ID's helaas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Coelho het volgende:
Momenteel heb ik een privé iphone met bijbehorend account. Daar is de loop der tijd de nodige 'troep' aan apps mee gedownload. Nu heb ik zakelijk een 5s gekocht die binnenkort geleverd wordt. Deze wil ik ook zakelijk inrichten, vandaar dat ik deze het liefst aan een compleet nieuw account koppel (dus nieuw emailadres etc.).
Nu heb ik op mijn oude telefoon enkele apps die ik zou willen overzetten naar de nieuwe, bijvoorbeeld TomTom. Ik heb het echt over verplaatsen, omdat ik niet met twee telefoons wil lopen. Is dat legaal mogelijk, of lukt dat alleen wanneer ik mijn huidige account zou koppelen aan de nieuwe iphone?![]()
Is je apple ID nodig om die apps werkende te houden dan?
Je kan toch onder je oude account apps installeren en dan met je nieuwe account weer inloggen. Of is dat te simpel gedacht?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Nee, dat werkt gewoon. Het enige irritante, is dat je bij elke update opnieuw moet inloggen op de andere account.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:55 schreef laziness het volgende:
Is je apple ID nodig om die apps werkende te houden dan?
Je kan toch onder je oude account apps installeren en dan met je nieuwe account weer inloggen. Of is dat te simpel gedacht?![]()
ITunes vraagje: Als ik films of iets anders koop via mijn ITunes account en vervolgens op een andere laptop weer inlog met mijn eigen account, waarom kan ik dan op die andere laptop mijn films niet zien?![]()
Je moet die andere laptop machtigen let op je mag maar 5 computers machtigen maar je kan de machtiging ook weer in trekken.
Zie: http://www.apple.com/nl/support/itunes/authorization/Gegroet!![]()
Waarschijnlijk omdat je automatische downloads uit hebt staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef zakpatat90 het volgende:
ITunes vraagje: Als ik films of iets anders koop via mijn ITunes account en vervolgens op een andere laptop weer inlog met mijn eigen account, waarom kan ik dan op die andere laptop mijn films niet zien?![]()
De andere laptop is inderdaad al gemachtigd. Moet ik automatische downloads bij mijn eigen laptop of die andere dan aanpassen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je automatische downloads uit hebt staan.![]()
Bij de andere computer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
De andere laptop is inderdaad al gemachtigd. Moet ik automatische downloads bij mijn eigen laptop of die andere dan aanpassen?![]()
KPN die me opbelt om een verlenging te regelen voor m'n abbo. Met toestelverlenging wordt het ¤60,- p/m en nog steeds ¤120,- bijlappen. (dat is inclusief ¤5,- korting p/m). Ik houd het lekker bij m'n Sim-only met onbeperkt databundel
Enige voordeel zou dan 4G zijn maar daar ga ik dan een ¤160,- per jaar meer betalen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Kpn spoort sws nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
KPN die me opbelt om een verlenging te regelen voor m'n abbo. Met toestelverlenging wordt het ¤60,- p/m en nog steeds ¤120,- bijlappen. (dat is inclusief ¤5,- korting p/m). Ik houd het lekker bij m'n Sim-only met onbeperkt databundel
Enige voordeel zou dan 4G zijn maar daar ga ik dan een ¤160,- per jaar meer betalen...![]()
Waarom zou je 4g willen. Je hebt bijna overal WiFi. En3g is voor nagenoeg alles snel genoeg. Verder zit je met je dataverbruik. Zolang het niet onbeperkt is voor weinig geld ik al helemaal geen nut vor 4g.![]()
Betere netwerkdekking en omdat het op een lagere frequentie zit schijnt het dus beter voor je accugebruik te zijn net zoals 2G nu. Maar goed, het is me niet de meerprijs waard.
Plus ik denk dat oude abonnementen dit automatisch wel gaan krijgen over een jaar of 2, omdat 3G netwerken in stand houden uiteindelijk meer geld gaat kosten.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mr.Noodle op 28-10-2013 21:33:22 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Als ik morgen naar de Apple Store ga, is er dan voorraad of zal de iPhone 5S er voorlopig niet meer zijn?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Je merkt nu al dat de 3G-dekking minder wordt. Dat is omdat ze aan het overschakelen zijn naar 4G.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Betere netwerkdekking en omdat het op een lagere frequentie zit schijnt het dus beter voor je accugebruik te zijn net zoals 2G nu. Maar goed, het is me niet de meerprijs waard.
Plus ik denk dat oude abonnementen dit automatisch wel gaan krijgen over een jaar of 2, omdat 3G netwerken in stand houden uiteindelijk meer geld gaat kosten.![]()
Oh mijn 5s lijkt toch morgen te arriveren "Zending is ontvangen door PostNL". Ik werk morgen thuis maar moet wel een half uur weg tijdens het window. Zal je zien dat ze precies dan aanbellen![]()
![]()
Gisteren geweest en was alles op. Ze verwachten nu vrijdag weer levering van alle modellen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef Semmm het volgende:
Als ik morgen naar de Apple Store ga, is er dan voorraad of zal de iPhone 5S er voorlopig niet meer zijn?![]()
Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plus ik denk dat oude abonnementen dit automatisch wel gaan krijgen over een jaar of 2, omdat 3G netwerken in stand houden uiteindelijk meer geld gaat kosten.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Alle providers zijn grofweg tzelfde. Ben van vf naar tele2/tmob gegaan en heb net zulke dekking. Op sommige plekken is t beter en op sommige minder.
Kwam vandaag langs de apple store hier in berlijn en heb de 5s even vastgehad, maar ik vond t niets bijzonders en voelde geen behoefte om te upgraden vanaf mijn 5. De 5c vind ik echt niets ivm de 5. Die is echt 120x mooierHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In de grote steden zal het wel ongeveer hetzelfde zijn, maar daarbuiten steekt kpn er toch wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef Catch22- het volgende:
Alle providers zijn grofweg tzelfde. Ben van vf naar tele2/tmob gegaan en heb net zulke dekking. Op sommige plekken is t beter en op sommige minder.![]()
In de grote steden is mede door de hoogbouw het bereik juist vaak kutquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
In de grote steden zal het wel ongeveer hetzelfde zijn, maar daarbuiten steekt kpn er toch wel met kop en schouders bovenuit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kan zijn, maar ik heb vooral problemen met de kwaliteit van de verbinding van mensen die mij bellen met vodafone en vooral tmobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In de grote steden is mede door de hoogbouw het bereik juist vaak kut![]()
Klopt, zodra het een beetje ruraal wordt heb je met T-Mobile slecht of geen bereik over het algemeen. Veel van die gaten in de kaart ontdekt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik heb vooral problemen met de kwaliteit van de verbinding van mensen die mij bellen met vodafone en vooral tmobile.
Maar mag de pret niet drukken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Utrecht CS heb ik Edge, voor de rest waar ik ben heb ik overal wel bereik, hoe klein het gat ook is. In voetbalstadions is het kak, vanwege het beton en de hoeveelheid mensen op een relatief klein oppervlak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dan ga ik vrijdag even langsquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gisteren geweest en was alles op. Ze verwachten nu vrijdag weer levering van alle modellen.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Iets anders. Weet je wat mij altijd verbaast? Dat iPhone gebruikers die nog geen nieuwe iPhone hebben en geconfronteerd worden met opnieuw lange wachttijden voor hun favoriete model niet gewoon overstappen naar een ander fraai mobieltje i.p.v. lang te gaan zitten wachten wanneer Apple weer eens de boel heeft aangevuld.![]()
![]()
Misschien omdat dat andere mobieltje gewoon niet biedt wat ze zoeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Weet je wat mij altijd verbaast? Dat iPhone gebruikers die nog geen nieuwe iPhone hebben en geconfronteerd worden met opnieuw lange wachttijden voor hun favoriete model niet gewoon overstappen naar een ander fraai mobieltje i.p.v. lang te gaan zitten wachten wanneer Apple weer eens de boel heeft aangevuld.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Omdat ze niet per se iets nieuws willen, ze willen de nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Weet je wat mij altijd verbaast? Dat iPhone gebruikers die nog geen nieuwe iPhone hebben en geconfronteerd worden met opnieuw lange wachttijden voor hun favoriete model niet gewoon overstappen naar een ander fraai mobieltje i.p.v. lang te gaan zitten wachten wanneer Apple weer eens de boel heeft aangevuld.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Je houdt altijd uitzonderingen, maar over het algemeen heeft KPN gewoon de beste dekking. Dat wil niet zeggen dat KPN op elke plek per definitie beter is, maar ga eens in de trein zitten en maak een rondje door Nederland. Je zal zien dat met KPN je verbinding het minst wegvalt, gevolgd door Vodafone en dan T-Mobile.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het argument dat KPN zo'n goede dekking heeft vind ik persoonlijk overtrokken. Ik heb sinds ik van T-Mobile ben overgestapt naar KPN nooit wanneer ik in de metro zit 3g bereik in Amsterdam, terwijl ik op dezelfde locatie wel gewoon verbinding had met T-Mobile. En de stabiliteit valt ook wel mee ten opzichte van andere providers. Volgend jaar weer terug naar T-Mobile.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je houdt altijd uitzonderingen, maar over het algemeen heeft KPN gewoon de beste dekking. Dat wil niet zeggen dat KPN op elke plek per definitie beter is, maar ga eens in de trein zitten en maak een rondje door Nederland. Je zal zien dat met KPN je verbinding het minst wegvalt, gevolgd door Vodafone en dan T-Mobile..
![]()
Misschien dat jij toevallig weinig op plaatsen komt waar T-Mobile niet werkt. Maar waar ik nu woon werkt KPN prima, Vodafone goed en T-Mobile niet. Waar ik hiervoor woonde werkte Vodafone prima, KPN redelijk en T-Mobile niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit..
Kan ook toeval zijn natuurlijk... maar dan moeten we ons maar conformeren aan de tests en dan blijkt dat KPN het meest betrouwbaar is, gevolgd door Vodafone en dat T-Mobile daar weer achteraan hobbelt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
T-mobile werkt gewoon overal niet. Als je T-mobile hebt kun je net zo goed géén databundel nemen, die sporadische keren dat je bereik hebt kun je beter prepaid betalen.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
T-mobile valt maar heel weinig weg hoor, meestal maar één keer. Voor de hele rit..
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien dat jij toevallig weinig op plaatsen komt waar T-Mobile niet werkt. Maar waar ik nu woon werkt KPN prima, Vodafone goed en T-Mobile niet. Waar ik hiervoor woonde werkte Vodafone prima, KPN redelijk en T-Mobile niet.
Kan ook toeval zijn natuurlijk... maar dan moeten we ons maar conformeren aan de tests en dan blijkt dat KPN het meest betrouwbaar is, gevolgd door Vodafone en dat T-Mobile daar weer achteraan hobbelt.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
T-mobile werkt gewoon overal niet. Als je T-mobile hebt kun je net zo goed géén databundel nemen, die sporadische keren dat je bereik hebt kun je beter prepaid betalen.People assume too much.![]()
Wat lees ik niet goed?quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Dan woon je waarschijnlijk in de stad. Hier alleen maar ontvangst als buiten ga staan (twee streepjes), of op de tweede verdieping (maarliefst 3 streepjes). Voor mij een reden om over te stappen naar Simyo (KPN netwerk), ondanks het gemis van visual voicemail en een hele redelijke buitenland internetbundel.quote:![]()
Ben 2 jaar klant geweest van T-Mobile... Heb het na 1,5 jaar eerder opgezegd, was er klaar mee. Dan wel bereik, dan echt een uur lang weer niks. 3G was geen 3G te noemen maar eerder EDGE. Toen overstap gemaakt naar Hi/KPN, nergens last meer van gehad. Ga nu m'n 3e jaar bij hun in![]()
![]()
Hij zegt dat T-Mobile minder vaak wegvalt omdat je gedurende de hele treinrit geen verbinding hebt. Oftewel, de verbinding komt niet eens terug.quote:
die 2-3 weken levertijd...iemand die deze al kan ontkrachten? ik kan me voorstellen dat sommige uitvoeringen sneller leverbaar zijn dan andere, maar dat ze voor het gemak bij elk toestel dezelfde levertijd verwachting plaatsen.People assume too much.![]()
Ach so...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef TC03 het volgende:
Hij zegt dat T-Mobile minder vaak wegvalt omdat je gedurende de hele treinrit geen verbinding hebt. Oftewel, de verbinding komt niet eens terug.
Niet goed gelezen inderdaad.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Tip: GeniusScan is een hele mooie, gratis iOS 7 app om documenten te scannen en in .pdf-formaat te versturen. Als je betaalt (GeniusScan+, maar ¤0,89) is de reclame weg en kan je ook syncen met Dropbox/Evernote/Google Drive/SkyDrive, etc.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, ze moeten nog geproduceerd worden in China.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef very het volgende:
die 2-3 weken levertijd...iemand die deze al kan ontkrachten? ik kan me voorstellen dat sommige uitvoeringen sneller leverbaar zijn dan andere, maar dat ze voor het gemak bij elk toestel dezelfde levertijd verwachting plaatsen.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nope, Apple hanteert 4 weken voorraad, dus ze zijn al ergens onderweg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, ze moeten nog geproduceerd worden in China.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik had het misschien nog tussen [sarcasm][/sarcasm] moeten zetten..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nope, Apple hanteert 4 weken voorraad, dus ze zijn al ergens onderweg.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik had hetzelfde gereageerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had het misschien nog tussen [sarcasm][/sarcasm] moeten zetten..
Wat een onzin, heb vrijwel altijd bereik met T-mobilequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
T-mobile werkt gewoon overal niet. Als je T-mobile hebt kun je net zo goed géén databundel nemen, die sporadische keren dat je bereik hebt kun je beter prepaid betalen.![]()
mijn space grey 32GB staat nog steeds op 11 tot 15 November.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef very het volgende:
die 2-3 weken levertijd...iemand die deze al kan ontkrachten? ik kan me voorstellen dat sommige uitvoeringen sneller leverbaar zijn dan andere, maar dat ze voor het gemak bij elk toestel dezelfde levertijd verwachting plaatsen.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mijn space grey 32GB staat nog steeds op 11 tot 15 November.
People assume too much.![]()
Nou heb m'n 5s binnen. Nu bezig met het erop zetten van een kopie van m'n vorige iPhone. Als ik dat balkje moet geloven duurt het nog wel een uur of 4.
Hij ziet er wel prachtig uit.![]()
Hebben meer mensen het idee dat de woordvoorspelling/autocomplete slechter geworden is in ios7 tov ios6?
Vaak typ ik een soort van blind, als ik andere dingen tegelijk doe ofzo. Met ios6 maakte ik dan vele malen minder fouten dan in ios7, 7 maakt echt de meest rare woorden die in ios6 wel gewoon goed waren.
Meer mensen deze ervaring?![]()
Veek verschil tov de 5?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Thieske het volgende:
Nou heb m'n 5s binnen. Nu bezig met het erop zetten van een kopie van m'n vorige iPhone. Als ik dat balkje moet geloven duurt het nog wel een uur of 4.
Hij ziet er wel prachtig uit.![]()
Tof!! Dankjewel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef TC03 het volgende:
Tip: GeniusScan is een hele mooie, gratis iOS 7 app om documenten te scannen en in .pdf-formaat te versturen. Als je betaalt (GeniusScan+, maar ¤0,89) is de reclame weg en kan je ook syncen met Dropbox/Evernote/Google Drive/SkyDrive, etc.![]()
Die heb ik ook besteld, via KPN. Ze stonden er vandaag mee bij me aan de deur maar ik was net effe niet thuisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mijn space grey 32GB staat nog steeds op 11 tot 15 November.
Nu morgen ophalen op het postkantoor dus.![]()
Ik heb sim only, dus besteld via de apple online store. Maar vind het ook wel bizar dat er gewoon géén voorraad was blijkbaar, aangezien ik 'm 1:04 uur op 25 Oktober besteld heb. Vriend van mij heeft er vandaag 1 besteld en heeft dezelfde levertijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, via KPN. Ze stonden er vandaag mee bij me aan de deur maar ik was net effe niet thuis
Nu morgen ophalen op het postkantoor dus.![]()
Ik denk dat Apple meer verdient op toestellen die met een abonnement via providers worden verkocht en dat die daarom voorrang krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb sim only, dus besteld via de apple online store. Maar vind het ook wel bizar dat er gewoon géén voorraad was blijkbaar, aangezien ik 'm 1:04 uur op 25 Oktober besteld heb. Vriend van mij heeft er vandaag 1 besteld en heeft dezelfde levertijd.![]()
Volgens mij wilde cook dat er meer producten in de apple store verkocht werden ipv bij providers. Dat zou hij niet willen als ze daar minder op verdienen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple meer verdient op toestellen die met een abonnement via providers worden verkocht en dat die daarom voorrang krijgen.
Ik geloof dat eigenlijk niet zo, waarom zouden ze meer verdienen aan toestellen die via providers worden verkocht?![]()
Omdat daar veel meer voor wordt betaald uiteindelijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde cook dat er meer producten in de apple store verkocht werden ipv bij providers. Dat zou hij niet willen als ze daar minder op verdienen.
Ik geloof dat eigenlijk niet zo, waarom zouden ze meer verdienen aan toestellen die via providers worden verkocht?![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Heel precies kan ik het niet zeggen, maar ik heb wel een idee. Eén van de redenen waarom de iPhone zo winstgevend is, is omdat ze gesubsidieerd verkocht worden door providers. Die subsidies stromen uiteindelijk terug naar Apple omdat Apple daardoor de toestelprijs hoog kan houden waardoor ze veel winst maken. Conclusie: de winstgevendheid van Apple is in sterke mate afhankelijk van providers. Apple heeft er dus belang bij om hen te pleasen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij wilde cook dat er meer producten in de apple store verkocht werden ipv bij providers. Dat zou hij niet willen als ze daar minder op verdienen.
Ik geloof dat eigenlijk niet zo, waarom zouden ze meer verdienen aan toestellen die via providers worden verkocht?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dus jij denkt dat resellers van Apple meer betalen dan eindgebruikers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:07 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Apple meer verdient op toestellen die met een abonnement via providers worden verkocht en dat die daarom voorrang krijgen.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Nee, maar die nemen er wel heel veel af. Denk dat KPN er wel ettelijke tienduizenden heeft afgenomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat resellers van Apple meer betalen dan eindgebruikers?![]()
Aan apple? Denk het niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat daar veel meer voor wordt betaald uiteindelijk?Subsidies vloeien terug naar apple? Welnee, ze betalen aan apple de normale prijs voor het toestel die ook een APR betaald en vervolgens accepteert de provider dat ze het ding onder de kostprijs aan de klant geven omdat ze dat terug verdienen met de abonnementen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Heel precies kan ik het niet zeggen, maar ik heb wel een idee. Eén van de redenen waarom de iPhone zo winstgevend is, is omdat ze gesubsidieerd verkocht worden door providers. Die subsidies stromen uiteindelijk terug naar Apple omdat Apple daardoor de toestelprijs hoog kan houden waardoor ze veel winst maken. Conclusie: de winstgevendheid van Apple is in sterke mate afhankelijk van providers. Apple heeft er dus belang bij om hen te pleasen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: