abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132897722
Schors die Icognito voor het leven, wat een verschrikkelijk figuur.
Ik heb sowieso een beetje een hekel aan de manier waarop rookies worden benaderd, natuurlijk is het een bepaalde cultuur en moet het onschuldige rookie hazing blijven bestaan zoals het dragen van de pads, vastplakken aan de paal e.d. Maar op een gegeven moment moet dat ook klaar zijn, zo'n groot verschil in talent, intelligentie of volwassenheid tussen rookies en de 'veterans' is er in 90% van de gevallen ook niet. In Hard Knocks kan ik me daar soms aan irriteren.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_132898085
quote:
Adam Schefter of ESPN reports that in April of 2013, Incognito left a voicemail for Martin saying, “Hey, wassup, you half n—– piece of [expletive] . . . I saw you on Twitter, you been training ten weeks. [I want to] [expletive] in your [expletive] mouth. [I'm going to] slap your [expletive] mouth. [I'm going to] slap your real mother across the face (laughter). [Expletive] you, you’re still a rookie. I’ll kill you.”
Dit heeft niks meer te maken met rookie hazing. Dit is gewoon een speler met serieuze problemen. Zo'n speler zal je maar als "ploeggenoot" hebben.

Het schijnt dat de head coach wist wat eraan de hand was maar er weinig aan deed. Dat is natuurlijk ook volkomen belachelijk,
  maandag 4 november 2013 @ 19:33:47 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_132899284
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dit heeft niks meer te maken met rookie hazing. Dit is gewoon een speler met serieuze problemen. Zo'n speler zal je maar als "ploeggenoot" hebben.

Het schijnt dat de head coach wist wat eraan de hand was maar er weinig aan deed. Dat is natuurlijk ook volkomen belachelijk,
Joe Philbin, die man heeft het natuurlijk overwicht van een veldmuis :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_132899625
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Joe Philbin, die man heeft het natuurlijk overwicht van een veldmuis :').
Wat een zak hooi is dat inderdaad.

Doet me denken aan die gast in Office Space met zijn nietmachine. Alleen dan 50 kilo lichter.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_132904056
Net even SNF gekeken, aantrekkelijke pot, maar die kicker van Houston zal ook niet lekker geslapen hebben...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_132909161
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:55 schreef maerk het volgende:
Schors die Icognito voor het leven, wat een verschrikkelijk figuur.
Ik heb sowieso een beetje een hekel aan de manier waarop rookies worden benaderd, natuurlijk is het een bepaalde cultuur en moet het onschuldige rookie hazing blijven bestaan zoals het dragen van de pads, vastplakken aan de paal e.d. Maar op een gegeven moment moet dat ook klaar zijn, zo'n groot verschil in talent, intelligentie of volwassenheid tussen rookies en de 'veterans' is er in 90% van de gevallen ook niet. In Hard Knocks kan ik me daar soms aan irriteren.
Aan zijn spel op het veld zag je al met wat voor figuur je te maken hebt. :N
pi_132913655
Is Tony Romo heel stilletjes bezig aan een MVP seizoen? Hij heeft consistentie.. en zelfs in verloren wedstrijden (Broncos, Lions) was hij heel erg om aan te zien.
pi_132914857
Diagnose van Kubiak,een TIA
pi_132915258
Rodgers valt bij de eerste drive op zijn non-throwing schouder en dus twee back-up QBs tegen elkaar. En die van de Bears is vooralsnog stukken beter.

[ Bericht 19% gewijzigd door BobW op 05-11-2013 03:39:38 ]
pi_132916822
Ik hoop dat Incognito hard aangepakt wordt. Hazing is niet zo'n probleem maar bedreigen, geld afhandig maken en racistische uitingen heeft daar niets meer mee te maken. Die gast is gewoon crimineel en dan ook nog eens zijn eigen teamgenoten als slachtoffer nemen. Way to go. Doet het team vast heel veel goeds.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_132916946
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:11 schreef kidkash19 het volgende:
Seattle is zo f'n overrated!
Seattle is gewoon een contender maar daar zijn er meer van. Het is vooral de media die Seattle aan het hypen is. Het is ook nutteloos om in november (of nog eerder) voorspellingen te doen.

1e doel is de play-offs halen en wat dat betreft ligt Seattle goed op schema. Homefield advantage behouden zal lastig worden met Saints, @Niners en @Giants in de 1e 3 weken van december. Brees is beatable buiten zijn dome maar het is geen zekerheidje, @Niners is gewoon een hele moeilijke wedstrijd en het zal me niks verbazen als de Giants in december gewoon meedoen voor winst in de NFC East.
Get it and Bet it
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:06:19 #212
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132917130
Over een paar weken Broncos @ Pats _O_ , kijk er nu al naar uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132917478
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef Smoofie het volgende:
18 (nouja 19) november Saints @ Seahawks _O_.

Broncos @ Pats zal wel een 53-60 ofzo worden :').
Get it and Bet it
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:37:47 #214
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132917758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:25 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

18 (nouja 19) november Saints @ Seahawks _O_.

Broncos @ Pats zal wel een 53-60 ofzo worden :').
NE defense is beter dan dat hoor, de Broncos d mag zich meer zorgen gaan maken. Patriots lieten dit weekend wel zien wat ze kunnen met een complete O
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_132918396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

NE defense is beter dan dat hoor, de Broncos d mag zich meer zorgen gaan maken. Patriots lieten dit weekend wel zien wat ze kunnen met een complete O
De defense is niet meer zo slecht als een paar jaar terug, maar het is een beetje naīef van je om te denken dat ze het verlies van Wilfork en Mayo moeiteloos op kunnen vangen. Het is nog steeds matig en dat is wel een verbetering omdat ze van slecht komen.
Get it and Bet it
pi_132919183
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef Smoofie het volgende:
Over 2 weken eerst Chiefs@Broncos. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Heb het idee dat de Chiefs nog niet helemaal serieus worden genomen en dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:53:46 #217
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_132919788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:02 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

De defense is niet meer zo slecht als een paar jaar terug, maar het is een beetje naīef van je om te denken dat ze het verlies van Wilfork en Mayo moeiteloos op kunnen vangen. Het is nog steeds matig en dat is wel een verbetering omdat ze van slecht komen.
Maar de defense is beter dan een 53 punten defense, ik denk juist dat het scoren wel meevalt want beide offenses zijn meer van de balcontrole en goede drives opzetten. TOP zal ongeveer gelijk zijn, het gaat om waar de turnovers vallen, ik denk dat NE daar gaat winnen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_132921366
Gaan een paar erg toffe potje worden deze maand, heb er zin in. Nu ik de meeste wedstrijden wel meekrijg begin ik steeds meer van het spelletje te houden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:12:49 #219
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_132924204
49ers hebben deze week Mario Manningham, Tank Carradine en Aldon Smith aan hun active roster toegevoegd.
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_132926601
Rodgers gaat zeker een paar games missen. Ben benieuwd of ze Flynn gaan bellen.
pi_132927735
Ik zeg Brett Favre :p
if you ain't cheating you ain't trying
pi_132928363
Tim Tebow :D
Get it and Bet it
pi_132931762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Maar de defense is beter dan een 53 punten defense, ik denk juist dat het scoren wel meevalt want beide offenses zijn meer van de balcontrole en goede drives opzetten. TOP zal ongeveer gelijk zijn, het gaat om waar de turnovers vallen, ik denk dat NE daar gaat winnen
Ik hoop het, maar ik verwacht dat Denver wint.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef Moonlighter het volgende:
Ik zeg Brett Favre :p
pi_132931800
.

[ Bericht 50% gewijzigd door rgras op 05-11-2013 17:53:11 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 13:30:19 #225
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_132959261
Bizar verhaal over Incognito en Martin. Pesten komt in alle lagen van de bevolking voor. En blijkbaar ook in de kleedkamer van een NFL-team. Ik heb pesten ook op de basisschool en middelbare school gezien. Maar dan zijn het nog kinderen en jongeren die elkaar zulke dingen aandoen. Daders kunnen hun daden nog niet goed inschatten. En slachtoffers kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Maar als je op je 25e met een glansrijke carriere op een universiteit nog steeds niet klaar bent om je jezelf te verdedigen dan vraag ik me af hoe ver je hebt kunnen komen in zo'n wereld als de NFL. Geldt overigens ook voor de dader. Als hij nog steeds niet inziet dat je bij Am. Football alleen succes kunt hebben als je het samen doet. Gek verhaal.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')