Over Cameron gesproken.. Waar is hij? Ik las niets over een evt. blessure.quote:Op zondag 3 november 2013 23:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik hoop dat de Browns volgend jaar eindelijk een goede QB draften. Ze hebben al Gordon en Cameron en hun D is underrated goed.
Alles, niks mis met een beetje spanning. Eerst de tegenstander 21 punten geven en dan winnen. Pure klassequote:Op maandag 4 november 2013 01:20 schreef Downtime het volgende:
[..]
Welk deel was easy? Als je de FG in OT bedoeld, heb je gelijk
Mwoa Peyton gooit alleen wat whobblyquote:Op maandag 4 november 2013 01:38 schreef PirE het volgende:
Brady gooit even een deep pass waar Manning alleen van kan dromen
Haha, heerlijk. Hij is alleen niet de 'enige' in de zaak, dus ben benieuwd of er meer volgen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef rgras het volgende:
Incognito suspended.. filthy inbred redneck trash.
Die gozer spoort echt niet. Maar dat wisten we al langer....quote:Among the texts that Jonathan Martin made available to his parents, and then, eventually the Dolphins and the NFL, include those in which Richie Incognito refers to Martin, who is biracial, as a "half-n*****," according to a source who was privy to the communication.
There are several instances of threats as well, the sources said, and overall disturbing exchanges, including one in which Incognito refers to defecating in Martin's mouth.
Incognito also made reference to tracking down members of Martin's family and harming them in the texts as well, according to a source.
Dit heeft niks meer te maken met rookie hazing. Dit is gewoon een speler met serieuze problemen. Zo'n speler zal je maar als "ploeggenoot" hebben.quote:Adam Schefter of ESPN reports that in April of 2013, Incognito left a voicemail for Martin saying, “Hey, wassup, you half n—– piece of [expletive] . . . I saw you on Twitter, you been training ten weeks. [I want to] [expletive] in your [expletive] mouth. [I'm going to] slap your [expletive] mouth. [I'm going to] slap your real mother across the face (laughter). [Expletive] you, you’re still a rookie. I’ll kill you.”
Joe Philbin, die man heeft het natuurlijk overwicht van een veldmuisquote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer te maken met rookie hazing. Dit is gewoon een speler met serieuze problemen. Zo'n speler zal je maar als "ploeggenoot" hebben.
Het schijnt dat de head coach wist wat eraan de hand was maar er weinig aan deed. Dat is natuurlijk ook volkomen belachelijk,
Wat een zak hooi is dat inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 19:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Joe Philbin, die man heeft het natuurlijk overwicht van een veldmuis.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer te maken met rookie hazing. Dit is gewoon een speler met serieuze problemen. Zo'n speler zal je maar als "ploeggenoot" hebben.
Het schijnt dat de head coach wist wat eraan de hand was maar er weinig aan deed. Dat is natuurlijk ook volkomen belachelijk,
Aan zijn spel op het veld zag je al met wat voor figuur je te maken hebt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:55 schreef maerk het volgende:
Schors die Icognito voor het leven, wat een verschrikkelijk figuur.
Ik heb sowieso een beetje een hekel aan de manier waarop rookies worden benaderd, natuurlijk is het een bepaalde cultuur en moet het onschuldige rookie hazing blijven bestaan zoals het dragen van de pads, vastplakken aan de paal e.d. Maar op een gegeven moment moet dat ook klaar zijn, zo'n groot verschil in talent, intelligentie of volwassenheid tussen rookies en de 'veterans' is er in 90% van de gevallen ook niet. In Hard Knocks kan ik me daar soms aan irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |