Moet je dan niet eigen auto?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:52 schreef PicoMMP het volgende:
En steeds een overwinning elke minuut is ook goed voor je car upgrades.
Oh, beter. Okay dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, overwinning in die klasse. Maar met super speel je alles klasses vrij.
Jij ook bedankt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef PicoMMP het volgende:
Level 100![]()
Bedankt Olep![]()
![]()
Ik ga ff upgraden en dan naar bed
Dat pain een teamkiller was wist ik al maar jij???!! Als een mes in m'n rugquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat pain een teamkiller was wist ik al maar jij???!! Als een mes in m'n rug
Ik zal je nooit kunnen vergeven:'(quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:06 schreef kensei het volgende:
Ik wou je gewoon van je bounty afhelpen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat pain een teamkiller was wist ik al maar jij???!! Als een mes in m'n rug
Geen ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik moest werken
Auto heel gelaten?
Panoire moet perse full chrome blijvenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:32 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik verwacht morgenavond een fotoshoot met minimaal 10 FOK CREW auto's
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Panoire moet perse full chrome blijven
Lame, maarja was het proberen waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:57 schreef PicoMMP het volgende:
Wiwatron left melding.
Ik rijd vier meter verder. Ineens stopt de auto en stapt mijn character uit. Kan niet meer instappen.
wat is de crew auto/kleur?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:32 schreef Duuc-nl het volgende:
Mag je ook gewoon doen hoor, crewcar is maar voor de grap en geen vereiste.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon doen hoor, crewcar is maar voor de grap en geen vereiste.
Het is dus de elegy omdat hij gratis en vrijwel iedereen hem gebruikt als sport classe. En dan chrome + ice white
Invite gestuurd op RSCquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:22 schreef MagnumLIVE het volgende:
een goede avond heren en dames
ik zag dat jullie een grote groep zijn.
het lijkt me leuk om jullie Gat online crew te jonen
ben zelf 25 jaartjes oud
psn: Magnum1620
Welkom in de crewquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:35 schreef MagnumLIVE het volgende:
[..]
ok super dat ging snel en tot snel
doe ik ook wel mee,quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:32 schreef Duuc-nl het volgende:
die memo heb ik gemistquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon doen hoor, crewcar is maar voor de grap en geen vereiste.
Het is dus de elegy omdat hij gratis en vrijwel iedereen hem gebruikt als sport classe. En dan chrome + ice white
Lester bellen en dan naar de garage aan de linkerkant van de mapquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die memo heb ik gemisthoe gratis?
Als je een garage hebt kan je hem gratis bestellen op die supercar websitequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja ik post daar somsquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:18 schreef SevD het volgende:
Nog iemand die graag in het 360 topic wil gaan posten in de toekomst?
zo dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |