Een invite alstublieft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wij zitten in een bazen sessie waar NIET gebeukt word
Ok, net een supersessie gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
Durex ik kom er aan, kwam heel ff dringend telefoontje tussen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
IK KWAM ECHT EEN SUPER BAAS NEGER TEGEN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
[ afbeelding ]
..........
..........
..........
..........
..........
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
IK KWAM ECHT EEN SUPER BAAS NEGER TEGEN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
[ afbeelding ]
..........
..........
..........
..........
..........
[ afbeelding ]
psn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef SnuggLe het volgende:
He maar eVen serieus. Zit gewoon dagen leuk te racen met een aantal gasten. Geen gedoe, gewoon fijn racen. En nu ineens zitten we met een 'klein bazenclubje dat niet beukt' en mogen een aantal mensen niet meer meedoen (waaronder ondergetekende)? Que Pasa? Eerder was er niets aan de hand. Te laag level hier ofzo?
join mij, RaZe_1991quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef SnuggLe het volgende:
He maar eVen serieus. Zit gewoon dagen leuk te racen met een aantal gasten. Geen gedoe, gewoon fijn racen. En nu ineens zitten we met een 'klein bazenclubje dat niet beukt' en mogen een aantal mensen niet meer meedoen (waaronder ondergetekende)? Que Pasa? Eerder was er niets aan de hand. Te laag level hier ofzo?
je kan ook gewoon via start een job startenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:51 schreef Appelknaller het volgende:
Godverdomme, ik net een playlist doen wordt opeens 2 races achter elkaar midden in Los Santos neergegooid. Gewoon niet eens in de buurt van de race__________________!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |