Nope is altijd zo, hij beukt zelf iedereen weg en gaat dan huilen elke fucking keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mag ik er niet bij ofzo? Tot twee keer toe nu kicked from the job. Als er iemand is die beukt is mr. Durex dat zelf wel, of zeg ik iets nou iets heel stoms
Ah, bij ons nu ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:25 schreef Leonos het volgende:
Playstation vast gelopen, kom eraan om weer te inviten
WAT ZEG JIJ MAN MAN #KWAATquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mag ik er niet bij ofzo? Tot twee keer toe nu kicked from the job. Als er iemand is die beukt is mr. Durex dat zelf wel, of zeg ik iets nou iets heel stoms
zitten jullie niet alleen maar met randoms? je kunt beter met alle fokkers naar mij toe komen, wordt je tenminste niet (expres) gekilled.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij zijn er meerdere clubbies. Mensen zoals Pico/Pedro/Miniruis/Wiwa etc zie ik niet in deze sessie volgensmij.
wij zitten in een bazen sessie waar NIET gebeukt wordquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij zijn er meerdere clubbies. Mensen zoals Pico/Pedro/Miniruis/Wiwa etc zie ik niet in deze sessie volgensmij.
Ik en Divv zijn inmiddels present!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef Grielen het volgende:
Oke, ik ben ff klaar met races, wie wil een freeroam crew only sessie doen, join mij: RaZe_1991
Een invite alstublieft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wij zitten in een bazen sessie waar NIET gebeukt word
Ok, net een supersessie gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
Durex ik kom er aan, kwam heel ff dringend telefoontje tussen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
IK KWAM ECHT EEN SUPER BAAS NEGER TEGEN
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
..........