Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Ah.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elke tiende beller doet mee. Dus de tiende twintigste dertigste etc.
Knotsgek.quote:
Ze doen alsof de tiende beller de 10k wintquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elke tiende beller doet mee. Dus de tiende twintigste dertigste etc.
genot dat jaquote:
40.000quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef SunChaser het volgende:
Die arthur moet bij 100.000 stoppen van zn moeder
Hopelijk gaat hij met een korte broekquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Arthur kan nu wel lekker vaak naar de hoeren!
Ja. Nu helemaal. Klaar met haar.quote:
Daar heeft ze veel vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Nu helemaal. Klaar met haar.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Arthur doet me aan iemand denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Arthur doet me aan iemand denken
[ afbeelding ]
Dan wil je niet weten waar ik woon.quote:
Staphorst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten waar ik woon.
Hanneke groentemanquote:
Ik weet er alles van. Er is er een die ziet er van dichtbij uit als een man en praat als een man.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Die Margret past net achter de desk.
Zonder ondertitels kun je het ook uitzetten hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Rtl geen ondertitels heeft dan had ik t geluid uitgezet
Dat is goed, dan kan ze gokken en verliezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Het is zo'n "Ik ben met niks gekomen"-mens.
'' Meedoen is belangrijker dan winnen.''quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Het is zo'n "Ik ben met niks gekomen"-mens.
Daar is toch zo'n pagina/functie voor? Voor slechthorende?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Rtl geen ondertitels heeft dan had ik t geluid uitgezet
Zij is leuk en stralend joh. Sukkeltje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:56 schreef Momo... het volgende:
Die man ziet er best goed uit vergeleken met haar
888 maar das alleen op NOS en BBC volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n pagina/functie voor? Voor slechthorende?
Of vandaag de slechtziendenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n pagina/functie voor? Voor slechthorende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |