TS is een hoer zo te lezen. Maar goed, doe een gangbang of zo, verzin maar iets.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef HotSummerNight het volgende:
Kan godverdomme geen sex meer heben die in standjes die een beetje hoog scoren in het kamasutra. Ik heb ze allemaal gedaan, ken ze van binnen en van buiten en nu ben ik bored. Wat moet een autistisch meisje als ik nu doen op deze herfstachtige zondagavond.
Daar bestond een topic over in SEX, ik wilde zoiets organiseren maar dat hebben ze dicht geflikkertquote:
Nogal logisch als een kloon van een FOK!ker dat organiseert. Kan nooit tot iets goeds uitlopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:49 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Daar bestond een topic over in SEX, ik wilde zoiets organiseren maar dat hebben ze dicht geflikkert
Schatje, als jij "seks hebben" niet kan spellen, hoe kun je dan iets beters dan een tokkie batsen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef HotSummerNight het volgende:
Kan godverdomme geen sex meer heben
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef HotSummerNight het volgende:
Kan godverdomme geen sex meer heben die in standjes die een beetje hoog scoren in het kamasutra. Ik heb ze allemaal gedaan, ken ze van binnen en van buiten en nu ben ik bored. Wat moet een autistisch meisje als ik nu doen op deze herfstachtige zondagavond.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 03:34 schreef Xenzo het volgende:
TS is een hoer zo te lezen. Maar goed, doe een gangbang of zo, verzin maar iets.
Wat ik dus al zei: u bent een hoer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:49 schreef HotSummerNight het volgende:
Daar bestond een topic over in SEX, ik wilde zoiets organiseren maar dat hebben ze dicht geflikkert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |