Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Het is dan ook uitermate gezellig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden lopen deze topics zo hard toch?
Postcount is echt knotsgek vandaag jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja dat was de andere mogelijkheid natuurlijk een zwakbegaafde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
Dit blijft gewoon falen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
• Vrijdagavond na Nieuwsuur (22:00) op Nederland 2
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
NOS breaking news: extreem weer op komst in groot deel van het land
Ik begrijp het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook uitermate gezellig.
PIET DE VISSER
Guus is in da house he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik snap dat je in Stadskanaal geen tv of radio hebt maar dit was al een tijdje bekendquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg anders net een push melding
Ik ben geen Groningen fan voor de duidelijkheid, vind die smiley gewoon leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn er sinds GRO-PSV ineens veel groningenfans hier
Dat doet me deugd
Lekker van de fiets afwaaienquote:Nederland moet vannacht en morgenochtend rekening houden met een zware zuidwesterstorm met windstoten van 120 tot 130 kilometer per uur. Vooral in de kustgebieden kan het heftig worden. Bomen kunnen omwaaien, takken kunnen afbreken en dakpannen kunnen afwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |