Meerokersquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef meneer_kozijn het volgende:
Roken en alle andere vormen daarvan
Kort.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef donald_dick het volgende:
hoelang doe je eigelijk met zo'n pen?
kwartier, half uur, uurtje? Want ik vind zo'n hele waterpijp opzetten voor een uurtje behoorlijk veel werk. Dit zou voor afentoe best een goede vervanger kunnen zijnquote:
Dat zegt dat kind in dat filmpje 400/500 trekjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef donald_dick het volgende:
hoelang doe je eigelijk met zo'n pen?
Wil je een fijne traditionele waterpijp vervangen door zo'n kutding?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kwartier, half uur, uurtje? Want ik vind zo'n hele waterpijp opzetten voor een uurtje behoorlijk veel werk. Dit zou voor afentoe best een goede vervanger kunnen zijn
Ik ben meestal langer bezig met het opzetten en afwassen van dat ding dan dat ik dat het lekker vindquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Wil je een fijne traditionele waterpijp vervangen door zo'n kutding?
500 trekjes, 20 minuten ongeveer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Dat zegt dat kind in dat filmpje 400/500 trekjes
Voelde je ook weer 11 jaar oud stoere boi?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef Internepper het volgende:
Heb inmiddels al 450 shisha pennen gerookt. Ik voel me nog steeds fantastisch, niet schadelijk dus.
+1 voor deze opmerkingquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Voelde je ook weer 11 jaar oud stoere boi?![]()
Dacht dat jij de troll wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Voelde je ook weer 11 jaar oud stoere boi?![]()
Een homofiel lampje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zit hier überhaupt iets in behalve stoom.
Je moet ze ergens aan herkennen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef Worsteman het volgende:
Wel leuk om te zien dat alle lui die zo'n pen hebben/gebruiken ook daadwerkelijk de grootste paupers zijn
Aldus de poot van Klaagbaakquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef kThxByex0r het volgende:
Sowieso, mensen die ineens interessant moeten doen en het "shisha" noemen, zijn vaak de zelfde mensen die dingen zeggen als "dat staat op me USB" of "zet maar op me MP3" ook wel bekend als infantielen, ik hoop dan ook dat er zoveel kanerverwekkende stoffen in deze troep zitten dat deze mongolen binnen recordtijd van de aardbodem verdwijnen.
Heb je weer gay dreams over de boy gehad?quote:
Kort maar krachtig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
Kankerstok-voor-kut-kinderen-die-denken-dat-ze-stoer-zijn-pen noem ik dat.
Deze ja :-)quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
Kankerstok-voor-kut-kinderen-die-denken-dat-ze-stoer-zijn-pen noem ik dat.
Ik ben geen voorstander, maar ik ben geneigd het RIVM meer te vertrouwen dan een ongefundeerde meningquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:09 schreef Lidlchips het volgende:
Het schijnt nog slechter te zijn dan een sigaret. Kanker krijgen, lever of longen schijnt stoer te zijn.
Ja, maar die kankerstokken zijn wel 10 euro p stuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waterpijp is iets voor de gezlligheid/sfeer. Die pen is pure armoede.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Ja, maar die kankerstokken zijn wel 10 euro p stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |