quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je 4 andere mensen vind die je 50 euro doneren doe ik mee
Die ik ga verkopen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig dat mensen die geen geld hebben altijd een iPhone
'Vind' hoort ook 'vindt' te zijnquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verbaasd, met een D, want het hele werkwoord is verbazen.
Hoop dat die S4 van je goed werkt. Ik heb een S3 en begin me steeds meer te ergeren aan dat klere ding.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
'Vind' hoort ook 'vindt' te zijnmaargoed, kan jij niet aan doen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Het is btw vindt, met een T, stam+t enzo
Ah jammerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nahh bedankt voor je aanbod bobber, maar nee, niet echt zin om je te pijpen.
Ik juist met mn iphonequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop dat die S4 van je goed werkt. Ik heb een S3 en begin me steeds meer te ergeren aan dat klere ding.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nahh bedankt voor je aanbod bobber, maar nee, niet echt zin om je te pijpen.
Lagere acceleratie en handlingquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:11 schreef dolf1010 het volgende:
Kensei waarom een examplar als je ook een prachtige f620 kan hebben, is ook een coupe. Ik heb er zelfs 2 in mijn garage staan :-D
Ligt eraan. 'Vind je/jij' is zonder t. 'Vindt je/jou' is met t. 'Je/jij vindt' is met t.quote:
Maar hij is zo moooooi, vooral in t zwart. Net een mooie james bond astin martin... Ok misschien overdrijf ik nu maar het is een bazen autoquote:
Okequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt eraan. 'Vind je/jij' is zonder t. 'Vindt je/jou' is met t. 'Je/jij vindt' is met t.
Wel 1 van de mooiste in de coupe klasse jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Maar hij is zo moooooi, vooral in t zwart. Net een mooie james bond astin martin... Ok misschien overdrijf ik nu maar het is een bazen auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |