Sorry ik beukte jou 2x ik dacht dat je diegene was die niet in onze crew zat. Ik dacht al waarom beuk je niet terugquote:
Div is hostquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef SlevinX het volgende:
Waarom zie ik geen invites meer verschijnen pico?:)
Omdat ik nou eenmaal lief ben :pquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:03 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Sorry ik beukte jou 2x ik dacht dat je diegene was die niet in onze crew zat. Ik dacht al waarom beuk je niet terug
Ik ben er ook klaar mee. Stuur maar durexquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik host zelf wel en maak nieuwe, beuken is moven.
Hou op man, we reden allemaal zij aan zij... ik beukte niemand, ik zat er net voor en kreeg een klein tikje achter van die rode auto (of auto met rode rolkooi)quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef Grielen het volgende:
Durex dan zit je zelf te verkondigen dat als iemand je nog 1 keer beukt dat je er helemaal klaar mee bent. Liggen Pedro en ik 1e/2e kom je ons aan de kant beuken, waarom?
- Doe normaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef Grielen het volgende:
Durex dan zit je zelf te verkondigen dat als iemand je nog 1 keer beukt dat je er helemaal klaar mee bent. Liggen Pedro en ik 1e/2e kom je ons aan de kant beuken, waarom?
Je weet dat op de man spelen een ban op kan leveren hea?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Die gast is achterlijk en ziet niet dat hij zelf als een debiel rijd
nee je kwam ver van achter in mijn of pedro zijn slipstream, en je tikte echt tegen mijn achterkantje aan. Dat was niet per ongelukquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hou op man, we reden allemaal zij aan zij... ik beukte niemand, ik zat er net voor en kreeg een klein tikje achter van die rode auto (of auto met rode rolkooi)
Je had het eens via de headsets moeten horenquote:
Invite mij ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je weet dat op de man spelen een ban op kan leveren hea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |