SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninklijke Nederlandse Jakkerlakken Bond?quote:
Okquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Hendrix met een domme overtreding.
Ik snap neit wat iedereen in die jongen ziet.
Moet jij geen tentamen voorbereiden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Hopen op het Kolder-scenario voor Van Peppen.
Daarom speelt die ook bij psv.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Voorlopig doet hij het niet verkeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
niet*quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Maakt regelmatig een foutje, al kan dat er ook aan liggen dat hij naast Bruma staat natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig doet hij het niet verkeerd.
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
contact is wat anders dan neergelegd worden. Als hij normaal doorgaat blijft hij gewoon op z'n benen staan. Nu zie je dat hij al springt voordat er contact is..quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef Buitendam het volgende:
Maar je ziet dat Depay contact maakt met die speler van Roda, die op zijn beurt de bal niet eens raakt. Hoe kan je dan spreken van een schwalbe?
Bruma vind ik de onrustgevende factor achterin bij PSV. Bruma maakt de meest achterlijke keuzes en overtredingen. Het verbaast me ook dat hij nog niet een rode kaart heeft gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt regelmatig een foutje, al kan dat er ook aan liggen dat hij naast Bruma staat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |