Ik vond het best lekker buitenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:22 schreef DaMart het volgende:
De wind begint eindelijk wat meer aan te trekken hier.
I agreequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te werken, was ik waarschijnlijk gaan uitwaaien op het strand![]()
.
Ja of in het park ofzoquote:
Nee joh ... je kijkt toch waar je loopt, en zo wel spring je op zeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh gekkieveelste veel bomen die kunnen afbreken....
Gezandstraald worden en dan ergens warme thee of cappuccino drinkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan foto's maken van de hoge golven en zo.
Ik prefereer dan toch het strandquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee joh ... je kijkt toch waar je loopt, en zo wel spring je op zei
Dat mag, maar voor mij is het park een stuk dichterbijquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezandstraald worden en dan ergens warme thee of cappuccino drinken
(nee geen chocolademelk)
[..]
Ik prefereer dan toch het strand![]()
De warme chocolademelk bewaar ik tot vanavond. Maar een kop thee is een goed ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezandstraald worden en dan ergens warme thee of cappuccino drinken
(nee geen chocolademelk)
wintertijd de schuld gevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kut, anderhalf uur te laat wakker. Had gepland half negen wakker te worden
quote:
Oh wat slechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]ik dacht dat het NOG een uur later was dus ik kon er niets aan doen
Het scheelt, ik heb het net aan mezelf gevraagd en voor vandaag is het geen probleemquote:
Douche-zequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het scheelt, ik heb het net aan mezelf gevraagd en voor vandaag is het geen probleemDouchen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |