Mooi man. Wat heb ik met de PvdA te schaften?quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En wat dom dat er maar weinig mensen zijn die op de PvdA willen stemmen![]()
Misschien moeten de mensen verplicht naar een cursus om politiek correct te leren denken,
alleen dat kan de PvdA nog redden
Wat hebben de media hier nou weer van doen? Ik volg Wilders al jaren en zijn uitspraken liegen er niet om. Het staat een ieder vrij om PVV te stemmen, maar ik kots op die partij.quote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef elbowpudding het volgende:
[..]
Ook onzin m.i. Elke partij heeft punten waar de stemmers het wel en niet mee eens zijn. Dat geldt denk ik dan ook voor de pvv. Niet iedereen die pvv stemt/wilt stemmen/heeft gestemd, is het eens met die uitspraken. De mensen die 'minder' riepen zijn denk ik maar een fractie van het ''stemvee''.
Daarnaast heeft de media ( en niet alleen omtrent de pvv) een stevige vinger in de pap met beeldvorming EN beeldVERvorming.
Ik had het niet over de media in deze situatie per se maar over het algemeen met beeldvorming in de politiekquote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben de media hier nou weer van doen? Ik volg Wilders al jaren en zijn uitspraken liegen er niet om. Het staat een ieder vrij om PVV te stemmen, maar ik kots op die partij.
dat is eigenlijk bij alle partijen zo , alleen bij de pvv heb je dat gezeik over 'de islam' erbij daar reageren d66 pvda enz nogal panisch op, en dat is best grappig, de vvd vertelt gewoon hun eigen verhaal en blijft rustig zitten als geert tekeer gaatquote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk weinig op met politiek die is gebouwd op aversie jegens grote groepen mensen.
Vanuit mijn perspectief is een grote PVV dus zorgwekkend.
Andere partijen zijn gebouwd op haat?quote:Op zondag 6 april 2014 12:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dat is eigenlijk bij alle partijen zo , alleen bij de pvv heb je dat gezeik over 'de islam' erbij daar reageren d66 pvda enz nogal panisch op, en dat is best grappig, de vvd vertelt gewoon hun eigen verhaal en blijft rustig zitten als geert tekeer gaat
pvda - sp > rijken zijn slechtquote:Op zondag 6 april 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andere partijen zijn gebouwd op haat?
quote:Op zondag 6 april 2014 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik vind het zorgwekkend dat zijn haatpraat bij zoveel Nederlanders in de smaak valt.
Je bent serieus? Jij bent van mening dat de VVD uitkeringstrekkers op dezelfde manier bejegent als de PVV moslims/Marokkanen?quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
pvda - sp > rijken zijn slecht
d66-gl > milieu vervuilers, roken alcohol, vet eten > vijand
VVD > uitkeringstrekkers
CDA SGP CU > alleenstaanden
ben ik nog wat vergeten?
Dat is de vraag, het is onduidelijk wat de PVV nou echt wil met moslims buitenlanders en dergelijkequote:Op zondag 6 april 2014 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent serieus? Jij bent van mening dat de VVD uitkeringstrekkers op dezelfde manier bejegent als de PVV moslims/Marokkanen?
Jij vindt de toon die een VVD aanslaat vergelijkbaar met die van de PVV?quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is de vraag, het is onduidelijk wat de PVV nou echt wil met moslims buitenlanders en dergelijke
Janmaat ging verder in principe echte nazi's dat zijn de NVU en figuren als Glimmerveen zeg maar
Partijen als de vvd, pvda en cda ( incl. voorgangers ) bestaan al 100 jaar dus hun standpunten zijn wel duidelijk, van nieuwe partijen weet je het nooit, zeker als ze ver van het midden van het politieke spectrum staan.
neequote:Op zondag 6 april 2014 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt de toon die een VVD aanslaat vergelijkbaar met die van de PVV?
Nee, het draait juist om de toon. Het gaat erom hoe de PVV moslims en allochtonen bejegent. De boodschap van de partij zit vol haat en vijandigheid. Dat is heel wat anders dan een VVD die wil bezuinigen op uitkeringen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee
maar de toon doet er niet zoveel toe , het gaat uiteindelijk toch om de plannen
Kom op zeg zeiken over de toon van het debat , dat doen ze alleen als het om 'rechtse' partijen gaat, je hoort nooit iemand zeiken over GroenLinks en dergelijke
Mijn punt was vooral de PVV niet rechts is.quote:Op zondag 6 april 2014 13:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dus jij stemt SGP ? Dat is namelijk de enige rechtse partij
Zelfs de VVD is extreem links
Wat een openbaring Koos.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Arjan, heb jij de afgelopen acht jaar met je hoofd in je reet gezeten?
En met je gezanik over rechts. Gast, ik ben goddomme rechtser dan de PVV.
Eens.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben de media hier nou weer van doen? Ik volg Wilders al jaren en zijn uitspraken liegen er niet om. Het staat een ieder vrij om PVV te stemmen, maar ik kots op die partij.
Zal eerder D66 / VVD / PVDA en SP wordenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:36 schreef arjan1112 het volgende:
peiling 4 mei
vvd 20 pvda 12 pvv 25 sp 22 cda 19 d66 25 cu 7 gl 6 sgp 4 dieren 4 50plus 5 piraten 1
5 partijen coalitie 68 , vvd/pvda 32
mogelijke coalitie
d66 /pvv /vvd /cda 89 zetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |