Pechtold is een windfiguur een nobodyquote:Op zondag 2 februari 2014 10:58 schreef Tem het volgende:
Ik zie Pechtold niet in één kabinet zitten met Wilders en de SP.
72 zetelsquote:Op zondag 2 februari 2014 11:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
VVD-Pvda-CDA-D66
Alleen kut dat de VVD erbij zit, maar dat moet dan maar.
Tot nu toe wel, maar daar komt een keer verandering in natuurlijk. Je kun je ogen niet altijd sluiten voor dit soort cijfers.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja. PVV en SP staan altijd hoog. Maar als er verkiezingen zijn blijft er meestal weinig van over.
Goed dat je kan optellen, maar:quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef SeLang het volgende:
Links meerderheidskabinet
pvv 29
sp 24
d66 21
pvda 14
_______
88 zetels
1e zetel dan volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef arjan1112 het volgende:
De terugkeer van het CDA valt me wel op. ze staan nu op 18 zetels.. een half jaar geleden was dat steeds 10, 11
De sgp staat ook al tijden op 4 zetels bij Maurice
de piraten halen 1 zetel, weet niet sinds wanneer dat is..
CDA gaat denk ik ook gewoon weer een grote partij worden. Het is toch een partij waar het overgrote deel van het electoraat zich het beste bij thuis voelt.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:14 schreef arjan1112 het volgende:
De terugkeer van het CDA valt me wel op. ze staan nu op 18 zetels.. een half jaar geleden was dat steeds 10, 11
De sgp staat ook al tijden op 4 zetels bij Maurice
de piraten halen 1 zetel, weet niet sinds wanneer dat is..
Dat krijg je als burgers door hebben dat de politiek er niet meer is voor de belangen van het normale volk maar enkel de belangen van Brussel en het bedrijfsleven vertegenwoordigd.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:23 schreef SeLang het volgende:
Echt ongelofelijk hoe gefragmenteerd het tegenwoordig is. Vroeger kon je met twee partijen meestal een regering vormen. Nu moet je er minimaal vier hebben.
[ afbeelding ]
Je (en arjan ook) vergeet de Partij voor de Dieren nog, met 4 zetels.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:23 schreef SeLang het volgende:
Echt ongelofelijk hoe gefragmenteerd het tegenwoordig is. Vroeger kon je met twee partijen meestal een regering vormen. Nu moet je er minimaal vier hebben.
[ afbeelding ]
OMG het is dan dus nog erger (alle percentages worden kleiner)quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Je (en arjan ook) vergeet de Partij voor de Dieren nog, met 4 zetels.
Ik ben benieuwd met wie Wilders gaat reageren dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pechtold is een windfiguur een nobody
Je hebt gelijk, hoe kon ik die nou vergeten, mjaquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Je (en arjan ook) vergeet de Partij voor de Dieren nog, met 4 zetels.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe kabinet pvv-sp-d66 31+ 23 +22 = 76
Premier: Geert Wilders
Minister van Sociale Zaken: Emiel Roemer
Minister van Economische Zaken: Alexander Pechtold
Minister van Immigratie en Integratie: Joram v Klaveren
Minister van Volksgezondheid: Fleur Agema
Minister van Financien: Ewout Irrgang
Minister van Onderwijs: Harm Beertema
Minister van Buitenlandse Zaken: Sophie in 't Veld
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Wilders gaat reageren dan.
Met D66 en de SP héquote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Wilders gaat reageren dan.
Jup, het is nog erger.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
OMG het is dan dus nog erger (alle percentages worden kleiner)
Yeah right, D66 met PVV. Ik denk dat D66 liever zichzelf opheft dan met Geertler te gaan reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |