abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132618484
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.
Niet echt, Frank is al een ruime tijd uit het technisch hart. Al schijnt hij wel de transfer van Vd Hoorn te hebben doorgedrukt.
Maar wat ik bedoel is de speelstijl, of je het goed vindt of niet, het is bij Ajax in ieder geval wel duidelijk hoe ze spelen en dat is duidelijk de hand van Frank. Net als er voor duidelijk was hoe Ajax speelde onder Jol: koop 2 goede spitsen en lever zo veel mogelijk ballen bij ze in.

Bij PSV is me dat nog niet echt duidelijk, mede vanwege blessures en veel nieuwe jongens die een kans moeten krijgen speelt PSV elke wedstrijd weer op een wat andere manier.
pi_132618491
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSV
Ik zeg ook niet dat het aan de trainers ligt.
pi_132618531
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.
Wijnaldum zag er alleen in het begin van het seizoen goed uit, viel voor zijn blessure ook al ver terug. Park draaft veel en is een prima waterdrager. Het probleem is dat er geen spelers rondlopen waar hij water voor kan dragen zeg maar. Je hebt niks aan waterdragers als er geen beslissende spelers rondlopen waar ze in dienst van spelen.

Nogmaals: de man is niet eens een vaste basisspeler en wordt doorgaans gewisseld als hij wel in de basis staat. Dat is niet omdat hij zo fantastisch is.

Er worden echt teveel kwaliteiten toegedicht aan veel te veel matige spelers bij PSV, dat we zo weinig winnen ligt echt niet aan pure pech hoor....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_132618544
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Spelen inderdaad zeer matig. Ik denk echter dat ze zonder De Boer nu troosteloos in de middenmoot zouden staan.
ja of niet, met een wat minder conservatieve coach had het ook beter kunnen uitpakken.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:10:55 #155
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618562
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Adames het volgende:

[..]

ja of niet, met een wat minder conservatieve coach had het ook beter kunnen uitpakken.
Cocu en De Boer lijden beide wel een beetje aan het Van Marwijksyndroom ja :N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:12:10 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132618621
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wijnaldum zag er alleen in het begin van het seizoen goed uit, viel voor zijn blessure ook al ver terug. Park draaft veel en is een prima waterdrager. Het probleem is dat er geen spelers rondlopen waar hij water voor kan dragen zeg maar. Je hebt niks aan waterdragers als er geen beslissende spelers rondlopen waar ze in dienst van spelen.

Nogmaals: de man is niet eens een vaste basisspeler en wordt doorgaans gewisseld als hij wel in de basis staat. Dat is niet omdat hij zo fantastisch is.

Er worden echt teveel kwaliteiten toegedicht aan veel te veel matige spelers bij PSV, dat we zo weinig winnen ligt echt niet aan pure pech hoor....
In het begin van het seizoen draaide Bakkali natuurlijk geweldig, daar is nu weinig van over en dan ben je alweer half vleugellam
pi_132618935
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je moet toch roeien met de riemen die je hebt. Voor de PSV standaarden van vroeger lopen er ontzettend veel matige spelers rond inderdaad, maar het is op dit moment niet beter. Dan kunnen de meest bepalende spelers voor jouw gevoel te veel mankementen hebben maar het verzwakt gewoon enorm als ze geblesseerd zijn. FC Utrecht kampt met ook met zulke problemen, er is niets aan te doen, en aan het einde van het seizoen kan het omgedraaid zijn, maar op dit moment weet ik zeker dat het ontzettend veel punten kost.
pi_132618999
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je moet toch roeien met de riemen die je hebt. Voor de PSV standaarden van vroeger lopen er ontzettend veel matige spelers rond inderdaad, maar het is op dit moment niet beter. Dan kunnen de meest bepalende spelers voor jouw gevoel te veel mankementen hebben maar het verzwakt gewoon enorm als ze geblesseerd zijn. FC Utrecht kampt met ook met zulke problemen, er is niets aan te doen, en aan het einde van het seizoen kan het omgedraaid zijn, maar op dit moment weet ik zeker dat het ontzettend veel punten kost.
Park ís alleen geen bepalende speler, zelfs niet in dit kwalitatief dramatische PSV, dat zegt genoeg over de man zelf...

Bepalende spelers zijn onomstreden basisspelers en worden niet elke wedstrijd gewisseld...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:56:48 #159
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_132620019
Zaterdag Toivonen in de goal en Maher op 10. Is dat joch ook weer blij en hoeft Bertrams niet te keepen ^O^
pi_132624368
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Lemming22 het volgende:
Zaterdag Toivonen in de goal en Maher op 10. Is dat joch ook weer blij en hoeft Bertrams niet te keepen ^O^
Ben wel benieuwd naar Bertrams. Mooi moment om je debuut te maken, bekerwedstrijdje.
  zondag 27 oktober 2013 @ 17:55:19 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_132624431
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

In het begin van het seizoen draaide Bakkali natuurlijk geweldig, daar is nu weinig van over en dan ben je alweer half vleugellam
Ik vind de Bakkali van nu en toen precies dezelfde speler. De actie die hij vandaag maakte, maakte hij voorheen ook alleen jankte hij ze destijds in de verre kruising. Dat doe je twee keer en dan ben je volgens veel mensen in wereldvorm. Nu mist hij alleen de kers op de taart in de vorm van die parles van goals, maar zijn hele spel en vorm is wat mij betreft geen spat veranderd.
Dit, dus.
pi_132627570
WTF is er met Cocu's haar en gezicht??

Hi lijkt net 70 of zo _O-
pi_132628197
quote:
11s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er met Cocu's haar en gezicht??

Hi lijkt net 70 of zo _O-
Hij is in die 4 maanden als trainer al 10 jaar ouder geworden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132628227
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hij is in die 4 maanden als trainer al 10 jaar ouder geworden.
Oh gut ;(
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:45:11 #165
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132629297
Is die 3e keeper van PSV wat of kan je heel veel tegendoelpunten verwachten? :P
pi_132629520
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Prima talentje, voetbalt leuk mee, niet altijd zeker in de goal. Zeker geen slechte keeper maar je kan hem natuurlijk ook niet vergelijken met Zoet of Tyton.
  Forum Admin zondag 27 oktober 2013 @ 19:52:55 #167
35723 crew  GGMM
pi_132629666
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk is dat niet die keeper die ik toen bij Sparta - Jong PSV gezien heb.

Nou ja, hopelijk voor PSV dan. ik hoop van wel. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132629759
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is 'm ja. Niks bijzonders, vind 'm geen talent zoals hierboven wordt beschreven.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132629772
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is hem wel inderdaad. Kan er echt niks van die jongen. Nooit begrepen wat ze er bij PSV inzien. Iedere hoge bal is een gevaar met hem in het doel.

Te hopen dat Zoet zaterdag al terug is.
pi_132629876
En anders kan je nog beter Van Leer erin zetten. Ook geen geweldenaar, maar die houdt nog weleens een balletje tegen.
pi_132631710
Ik zou Ronald Waterreus vragen.
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:36:29 #172
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_132631792
Tyton mocht uren geleden het ziekenhuis alweer verlaten. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Dit, dus.
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:37:24 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132631848
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Tyton mocht uren geleden het ziekenhuis alweer verlaten. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ik gok dat de mentale klap wat groter zal zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:38:03 #174
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_132631892
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik gok dat de mentale klap wat groter zal zijn.
Volgende keer zo'n Chech-helm op en gaan.
Dit, dus.
pi_132632059
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Lichte hersenschudding en gekneusde heup. En een nog banger ego.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')