abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6030148
Vervolg van "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 7
quote:
Geen steun voor harde VN-resolutie
Ondanks overleg zijn Amerikaanse en Britse diplomaten er het weekeinde niet in geslaagd Rusland, China en Frankrijk achter een VN-resolutie over wapeninspecties in Irak te krijgen. De Russen noemden het Brits-Amerikaanse voorstel ,,absoluut onaanvaardbaar''.
De tekst die de Britten en Amerikanen hebben voorgelegd, stelt uitdrukkelijk dat de wapeninspecteurs Saddam Husseins aanzienlijke onroerende goederen moeten kunnen inspecteren en dat de inspecteurs gewapende bescherming van de Verenigde Naties moeten krijgen. Irak krijgt zeven dagen de tijd om met de resolutie in te stemmen en dertig dagen om volledige opening van zaken te geven over de stand van 's lands bewapening. Irak moet vervolgens binnen een half jaar alle massavernietigingswapens afstaan. Als het land niet aan de voorwaarden voldoet, dreigen militaire acties. Irak heeft al laten weten een nieuwe resolutie niet te accepteren.
Frankrijk, Rusland en China zijn voor de Britten en Amerikanen zo belangrijk omdat zij in de VN-Veiligheidsraad het vetorecht hebben.
volledig artikel
  zondag 29 september 2002 @ 19:57:43 #2
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6030216
quote:
Op zondag 29 september 2002 19:51 schreef BAZZA het volgende:

Ze kunnen het ook gewoon uit bv de Oekraine stelen hoor, dat zal Putin een rotzorg zijn

ja, totdat iemand besluit om die dingen irl te gebruiken op een of ander stad, dan heb je wel de poppetjes aan het rollen
quote:
[..]

[quote]
Gifgas daar krijg je minder aandacht mee in de media...

Dat is waar, dat merk je dus bij alle vermeende gebruiken van chemische gassen in afghanistan, gulf war syndrome, etc
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6030464
Had je het nou niet beter "de VS vallen volgend jaar Irak" aan kunnen noemen?

Het is al langer duidelijk dat het pas volgend jaar gaat gebeuren.

En nu ik er over nadenk, moet de titel niet zijn "De VS en Groot-Brittanië vallen volgend jaar Irak aan".

Altijd maar fixeren op de VS, al 8 topics lang. Zo kennen we je weer.

pi_6030500
quote:
Beetje kinderachtig om de ene artikeltje eruit te pikken, er staan ook nog drie andere bronnen!
Ja maar daar staat evenzeer weinig in.

Ook die ene die stelt dat 2 journalisten spectaculair bewijs hebben gevonden over samenwerking van de VS met OBL.

Mogen we dat bewijs niet zien dan?

En nog vreemder vind ik dat omdat jij het niet bewezen acht dat Saddam massavernietigingswapens maakt/heeft.
(wel kritisch BLIJVEN he)

Moderator zondag 29 september 2002 @ 20:26:32 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_6030626
kunnen we eigenlijk niet onder de vlag van heinsbroek en onder het mom van normen en waarden Saddam aanpakken wegens de erbarmelijk slechte opvoedkundige staat waarin hij zijn zoon uday aan de maatschapij heeft opgeleverd???

dat mannetje is sick shit daar moet meneer S.H. voor gestraft worden ... ik stel voor 200 uur dienstverlening in het WTC in den haag als concierge ofzo voor allebei en daarna nog 200 uur bij de vreemdelingendienst zodat ze een beetje met vluchtelingen te maken krijgen

probleem opgelost lijkt me zo

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_6035294
Turkse politie vindt tien gram uranium

DIYARBAKIR/SANLIURFA (ANP) - De Turkse politie heeft in het zuidoosten van Turkije twee mannen opgepakt die tien gram uranium bij zich hadden. Zaterdag was nog sprake van vijftien kilo, maar zondag bleek dat ook de cylinder waar het spul inzat, was meegewogen.

Zaterdag werd bekend dat de Turkse veiligheidspolitie in Sanliurfa, in het zuidoosten van het land bij de grens met Syrië, twee mannen had gearresteerd die in het bezit waren van uranium. Volgens de gouverneur van Sanliurfa gaat het om ,,ongeveer tien gram''. Deskundigen buigen zich over de vondst.

Uranium is in principe geschikt om kernwapens te maken. De twee Turken deden zich voor als kooplieden, meldde het persbureau Anatolia. Het uranium zat in een loden cilinder en was verborgen onder de zitting van de taxi waarin zij zaten. De politie was getipt. Aangenomen wordt dat het uranium afkomstig is uit een van de landen van de voormalige Sovjet-Unie.

Anatolia meldde zondag dat de twee voorlopig zijn vrijgelaten omdat ze dachten dat ze medisch materiaal vervoerden. De politie zoekt nu twee andere mannen.

maandag 30 september 2002 @ 09:36:08 #7
32731 Riffmaster
Rebuild het WTC :)
pi_6037135
Als het project met de wapeninspecteurs mislukt, door toedoen van Irak, dan is een aanval volkomen terecht.
  maandag 30 september 2002 @ 10:11:01 #8
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_6037384
ach de VS, en hun schoothondje GB zoeken gewoon een reden om Irak aan te vallen. Nu Irak de resolutie voor het onvoorwaardelijk terugkeren van wapeninspecteurs heeft erkend moeten ze wel een nieuwe resolutie gaan opleggen waar Irak zich niet aan kan houden. Houdt Irak zich hier dan weer wel aan, dan volgen de volgende resoluties, net zo lang tot Irak het niet meer pikt, en dan volgt een militair ingrijpen omdat Irak zich niet aan de resoluties houdt.

Waarom is olie zoveel belangrijker dan het leven van duizenden of tienduizenden onschuldige burgers?

Ow en mochten ze toch de nobele daad willen bereiken, saddam afzetten, dan zal dat nooit lukken want ze weten niet eens wie de echte saddam is met al die dubbelgangers, en dus zullen dan ook weer veel burgerdoden vallen

□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_6041319
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:16 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

En nog vreemder vind ik dat omdat jij het niet bewezen acht dat Saddam massavernietigingswapens maakt/heeft.
(wel kritisch BLIJVEN he)

Dat acht ik idd niet bewezen.Vooral na het lezen van een artikel uit de HP/De Tijd!
quote:
De bom van Saddam
Amerika kan niet hard maken dat er banden bestaan tussen Irak en Al Qaida.Daarom zet Bush nu alles op de kaart van Saddam's vermeende massavernietigingswapens.Maar omdat harde bewijzen ontbreken, lijken de Amerikaanse aantijgingen nog het meest op doorzichtige oorlogspropaganda.

Stop de persen: Saddam heeft binnen een half jaar zijn bom! Geen gifbom, geen biobom, maar een heuse atoombom! Zeggen deskundigen van het International Institute for Strategic Studies (ISSS), en die zijn niet op hun achterhoofd gevalllen.Zo haalde Saddam's bom op 9 september wereldwijd de voorpagina's.En dat kwam zijn tegenstrever, George W. Bush, verdomd goed uit.Want een dag later onthulde de Washington Post dat de CIA niet hard kon maken dat er werkelijk banden zouden bestaan tussen Irak en Al-Qaida.Heel pijnlijk voor Bush, die zulke banden graag bewezen zou zien opdat de internationale gemeenschap niet meer om een oorlog tegen Irak heen zou kunnen.Maar het feit dat de grillige en agressieve dictator Saddam Hoessein binnen kort over een atoombom beschikt, is bijna een een even mooie sasus bali, toch??
Met het IISS-raport onder handbereik zette Bush zij argumenten voor een aanval op Irak en de verwijdering van Saddam's regime vorige week in een toespraak voor de VN eens krachtig bijneen.De reactie van Irak: '"De langste reeks leugens ooit door een staatshoofd uitgesproken."
Ze zouden voor een keer wel eens gelijk kunnen hebben daar in Baghad.Er zitten namelijk heel wat rare kanten aan het Amerikaanse gehamer op Saddam's bom.

Allereerst is er de timing.De laatste internationale wapeninspecteurs zijn in 1998 uit Irak vertrokken.Als Saddam inderdaad alles op alles zet om aan een atoombom te komen, zal hij vier jaar geleden direct met de ontwikkeling zijn begonnen.Ondertussen voeren Amerikaanse vliegtuigen dagelijks vluchten uit boven Irak.Bovendien wordt dit grotendeels wolken- en boomloze land minutieus in de gaten gehouden door spionagesatellieten.Als Saddam's bom inderdaad over zes maanden klaar is, dan waren de Amerikanen al jaren getuigen geweest van de zeer omvangrijke activiteiten die de ontwikkeling van een nuclair wapen met zich meebrengt.

Dan is er de bewijsvoering.Amerika, het machtigste en in militair opzicht meest geavanceerde land ter wereld, is tot nu toe niet in staat foto's te tonen van nuclaire fabrieken of van lanceerinstallaties.Er zijn alleen indirecte aanwijzingen.

De meest recente indirecte dook afgelopen maandag op.Khidir Hamza, een Iraakse kerngeleerde die in 1994 naar het Westen vluchtte, sloeg plotseling in The Times alarm over de voortgang van Saddam's kernwapenprogamma.De uitspraken zijn niet nieuw.Hij deed ze al in augustus ten overstaan van het Foreign Relations Committee van de Amerikaanse senaat.Kennelijk zagen de senatoren toen nog redenen om te twijfelen aan de stelligheid van een dissident die acht jaar gelden voor het laatst een Iraaks atoomlab van binnen zag.Bovendien zaten de VS toen nog helemaal op het spoor van de vermeende contacten tussen Irak en Al-Qaida.Maar inmiddels is Hamza's verhaal bijzonder bruikbaar geworden.Dus stond het afgelopen maandag in een wereldwijd geciteerde krant.

Volgens het eerder genoemde IISS-raport zou Saddam 'tegen eind van de eeuw ongeveer een dozijn atoomwapens hebben gehad als de Golfoorlog er niet tussen was gekomen'.Maar de Golfoorlog is er wel tussen gekomen.Saddams uraniumfabrieken werden tijdens en na die orrlog met de grond gelijk gemaakt.In feite worden alle pogingen van Saddam om aan een atoombom te komen al sinds met bruut geweld verijdeld.Toen namelijk verwoestten Israelische straaljagers bij de stad Osirak een Iraakse kernreactor in aanbouw.Volgens sommige deskundigen is het Iraakse nuclaire progamma de Israelische klap noiit te boven gekomen en stond het niveau van Saddam's nuclaire industrie in 1990 nog steeds niet op niveau van 1981.
Zou Saddam sinds 1998, toen hij de pottenkijkers van de VN verjoeg, alweer een kernwapenprogamma hebben waarvoor we bang moeten zijn? Het ISS schrijft er in zijn raport over: "Irak bezit geen faciliteiten om splijtstoffen te maken in de hoeveelheden die nodig zijn voor nuclaire wapens.Alleen met uigebreide buitenlandse hulp zou Irak binnen een aantal jaren zulke productiefaciliteiten kunnen bouwen." Die hulp zou dan van de nuclaire grootmachten Frankrijk of Rusland moeten komen.In andere tijden waren deze nogal opportunistische landen daar best toe in staat geweest.Maar nu zeker niet.Met andere woorden: Saddam's nuclaire aspiraties verkeren volledig in het slop.

Maar hoe zit het dan met de uitspraak van het IISS dat Saddam binnen een half jaar een atoombom zou kunnen maken?
Welnu, hier is sprake van een propagandatruc die je de laatste tijd wel vaker gebruikt ziet woorden.Neem een ingwikkeld rapport waarin met veel moeilijke vaktermen wordt beweerd dat het zowel kan vriezen als dooien.Ruk de ijzigste constatering uit haar context, vertaal die in Jip-en-Janneke-taal en bak er vervolgens een kruidig persbericht van.Gloeiendheet opdienen.
De passage in het IISS-raport waarin staat dat Irak geen splijtstoffabrieken heeft, sluit af met een soort disclaimer: "Als echter splijtstof uit buitenlandse bronnen zou kunnen worden betrokken, dan zou Irak binnen enkele maanden kernwapens kunnen maken.Dit is de passage die de voorpagina's heeft gehaald en waarop de Amerikaanse regering haar retoriek baseert.Irak, zo zegt het IISS, heeft geen atoombommen, heeft geen grondstoffen daarvoor, heeft geen fabrieken om die te produceren, maar beschikt wel over de knowhow om een atoombom te maken.

Alleen als Saddam een grote hoeveelheid verrijkt uranium zou krijgen, zouden de geleerden een atoombom kunnen maken.Kortom: alleen als de VS het bewijs zouden kunnen leveren, hebben ze een punt.Maar de regering-Bush komt niet met bewijs.Een oorlog op basis van het IISS slaat doorom nergens op.

Stel dat Khidir Hamza toch gelijk krijgt, en Saddam heeft binnenkort een bom, wat zou hij ermee aan kunnen en willen aanvangen?
Te beginnen met 'kunnen'.Aan een atoombom heb je niets als je hem niet naar het doelwit weet te transporteren.Hier heeft Saddam een probleem.De kans dat een Iraaks gevechtsvliegtuig met een bom aan boord ongezien Irak verlaat en stiekem het luchtruim van -bijvoorbeeld - Israel binnenvliegt, is zo goed als nul.Iraks luchtmacht is sinds de Golfoorlog een schroothoop, en het Iraakse luchtruim is het best bewaakte ter wereld.

(bron HP/De Tijd, week 38)
pi_6041924
quote:
Op maandag 30 september 2002 14:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat acht ik idd niet bewezen.Vooral na het lezen van een artikel uit de HP/De Tijd!
[..]
De kans dat een Iraaks gevechtsvliegtuig met een bom aan boord ongezien Irak verlaat en stiekem het luchtruim van -bijvoorbeeld - Israel binnenvliegt, is zo goed als nul.Iraks luchtmacht is sinds de Golfoorlog een schroothoop, en het Iraakse luchtruim is het best bewaakte ter wereld.
(bron HP/De Tijd, week 38)

Deze persoon zat blijkbaar op Mars vorig jaar september, toen de rest van de wereld kon zien hoe nuttig de huidige transportmiddelen kunnen zijn in het bereiken van massale vernietiging. Als Mohammed Atta en zijn vriendjes vanuit Kabul waren opgestegen in MiG's om New York te bombarderen waren ze niet ver gekomen. Maar dat wisten ze zelf ook wel, en zochten andere methodes.

De Iraakse grenzen zijn over land lang niet zo goed bewaakt, en er varen talloze schepen per dag een Amerikaanse (of Europese) haven binnen.

pi_6042328
quote:
maar zondag bleek dat ook de cylinder waar het spul inzat, was meegewogen.
Doh!
pi_6042811
quote:
Op maandag 30 september 2002 14:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Tsja, zelfs Scot Ritter is het erover eens dat Saddam wel degelijk MVW gehad en ontwikkeld heeft. Dat er biologische en chemische wapens ontwikkeld zijn strijdt helemaal niemand af. De enige onduidelijkheid blijft over de nuclaire wapens.

Over je stukje onthou ik vooral de voilgende uitdrukking:

quote:
Ze zouden voor een keer wel eens gelijk kunnen hebben daar in Baghad.
Het cynisme !!
Overigens is nooit gesteld dat Irak OP EIGEN KRACHT binnen zes maanden een atoombom zou kunnen maken, maar dat zal ik maar niet uitleggen want dat geloof je toch niet.

Maar kun jij nou eens DE BEWIJZEN voorleggen van de rechtstreekse Amerikaanse steun aan Al Qaeda? Die schijnen maar niet op tafel te komen. We weten dat ie 'client' bij de CIA was en dat er ongeloofelijke bewijzen zijn over de directe en indirecte steun (volgens twee journalisten dan toch), dus kan het vast niet zo moeilijk zijn om hier wat dieper op in te gaan.

PS Ik heb nog een mooi intervieuw met Scot Ritter, waarover een veel zinnigere discussie zou kunnen ontstaan (en zelfs met betere tegenargumenten in dan ik hier al heb gehoord.)
Probleem is dat het nergens online staat en dat ik de plaatjes niet online kan zetten.

Indien iemand die zou willen doen dan laat iets weten dan scan ik het in.

maandag 30 september 2002 @ 20:16:25 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6046312

-edit- layout gefixed -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 01-10-2002 09:35]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6046387
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:26 schreef battlesickloner het volgende:
Maar kun jij nou eens DE BEWIJZEN voorleggen van de rechtstreekse Amerikaanse steun aan Al Qaeda? Die schijnen maar niet op tafel te komen. We weten dat ie 'client' bij de CIA was en dat er ongeloofelijke bewijzen zijn over de directe en indirecte steun (volgens twee journalisten dan toch), dus kan het vast niet zo moeilijk zijn om hier wat dieper op in te gaan.
Et gaat hier in de discussie om de aanval van de vs op irak, dat de vs banden heeft gehad met al qeada doet hier niet toe. Amerika probeert op een vieze manier irak te beschuldigen om een aanval te rechtvaardigen.
quote:
PS Ik heb nog een mooi intervieuw met Scot Ritter, waarover een veel zinnigere discussie zou kunnen ontstaan (en zelfs met betere tegenargumenten in dan ik hier al heb gehoord.)
Probleem is dat het nergens online staat en dat ik de plaatjes niet online kan zetten.
Gewoon scannen en de ocr eroverheen copy paste. Plaatjes hoeven bij een goed verhaal niet, of het moet zo overtuigende amerikaanse fotoshop werk zijn, dat we saddam met een atoomwapen zien lopen of zo
pi_6049410
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat punt 4 betreft, Clinton schijnt ooit tegen in Camp David tegen Barak en Arafat gezegd te hebben: "Ik ben hier niet bij de VN. Ik ben hier niet om mijn tijd te verdoen, laten we praktisch zijn.
pi_6049833
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:51 schreef battlesickloner het volgende:
Wat punt 4 betreft, Clinton schijnt ooit tegen in Camp David tegen Barak en Arafat gezegd te hebben: "Ik ben hier niet bij de VN. Ik ben hier niet om mijn tijd te verdoen, laten we praktisch zijn.
Ja en ? dit door jou aangehaalde feit heeft niets te maken met een unilaterale aanval op een land zonder dat er door de VN een uitspraak over gedaan is.
pi_6049857
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja en ? dit door jou aangehaalde feit heeft niets te maken met een unilaterale aanval op een land zonder dat er door de VN een uitspraak over gedaan is.

Ruanda gaat ook niet langs de VN he?
Rusland ook niet als acties in Georgie onderneemt he?

Blijkbaar speelt de VN alleen een rol als Amerika iets wil ondernemen.

dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:06:29 #18
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6050659
Ik verklaar mij hierbij tegen 'de oorlog aller oorlogen'.

Maar ik hoop dat Irak ten spoedigste bevrijd zal worden.
Wanneer USA daarbij een voortrekkersrol wil vervullen alla(h), het zij zo. Allah Ahkbar.

Koranfascisme bedankt Islam
pi_6058033
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:50 schreef Mannekino het volgende:

[..]

Doh!

En nu blijkt het waardeloos schroot te zijn
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 18:11:59 #20
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6059645
Eigenlijk vraag ik mij af wat er zou gebeuren met bv Tariq Aziz mochten de Amerikanen hem vangen in de oorlog.... naar Cuba of gewoon een nekschot ?

Heb om de een of andere gestoorde reden altijd wel enige bewondering voor de man

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Moderator dinsdag 1 oktober 2002 @ 18:26:01 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_6059821
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:19 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Deze persoon zat blijkbaar op Mars vorig jaar september, toen de rest van de wereld kon zien hoe nuttig de huidige transportmiddelen kunnen zijn in het bereiken van massale vernietiging. Als Mohammed Atta en zijn vriendjes vanuit Kabul waren opgestegen in MiG's om New York te bombarderen waren ze niet ver gekomen. Maar dat wisten ze zelf ook wel, en zochten andere methodes.

De Iraakse grenzen zijn over land lang niet zo goed bewaakt, en er varen talloze schepen per dag een Amerikaanse (of Europese) haven binnen.

enig idee hoeveel marineschepen die paar druppels water die hiet midden oosten rijk is bewaken?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_6061467
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:16 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Ruanda gaat ook niet langs de VN he?
Rusland ook niet als acties in Georgie onderneemt he?

Blijkbaar speelt de VN alleen een rol als Amerika iets wil ondernemen.

Ooit wel eens op de wereldbol gekeken? Hierop zie ik dat irak bijna aan de andere kant van de wereld licht voor amerika. Ook kan ik hierop zien dat rusland en georgie aangrenzende landen zijn.
En waarop doel je met ruanda? Daar heb je volgens mij 2 bevolkingsgroepen gehad welke elkaar totaal uitgemoord hebben. Als in amerika nu inderdaad de mormonen in opstand zouden komen, zou je mij ook niet horen als ze zelf in amerika zouden ingrijpen. Wat trouwens helemaal het trieste aan ruanda was dat we als westen daar inderdaad niets aan gedaan hebben, en ze gewoon maar hebben laten aanmodderen. Maar ja daar is niet echt veel olie te halen....
pi_6061527
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:11 schreef BAZZA het volgende:
Eigenlijk vraag ik mij af wat er zou gebeuren met bv Tariq Aziz mochten de Amerikanen hem vangen in de oorlog.... naar Cuba of gewoon een nekschot ?
Ooit gehoord van oorlogsrecht.

O shit helemaal vergeten daar doet amerika niet meer aan mee

pi_6061890
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

.
En waarop doel je met ruanda? Daar heb je volgens mij 2 bevolkingsgroepen gehad welke elkaar totaal uitgemoord hebben. Als in amerika nu inderdaad de mormonen in opstand zouden komen, zou je mij ook niet horen als ze zelf in amerika zouden ingrijpen. Wat trouwens helemaal het trieste aan ruanda was dat we als westen daar inderdaad niets aan gedaan hebben, en ze gewoon maar hebben laten aanmodderen. Maar ja daar is niet echt veel olie te halen....

Het Franse leger heeft wel zeker ingegrepen, en nog net de totale nederlaag van het genocidale (maar Frans gezinde) regeringsleger van Ruanda weten te voorkomen. Met een complete catastrofe in Congo als gevolg. Een veelvoud van het aantal doden in Afghanistan of Palestina is daar gevallen, maar ja, zonder Amerika of Israel is er natuurlijk weinig belangstelling voor.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:41:03 #25
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6063161
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:05 schreef Basp1 het volgende:

Ooit gehoord van oorlogsrecht.

Mwah ik denk niet dat ze daar zo zwaar aan zullen tillen op dat moment... denk dat de "Iraakse oppositie" dat ook wel voor zijn rekening zou willen nemen....

ik zou het wel jammer vinden, een biografie van zijn hand zou ik zeker kopen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')