SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
die poste ik net in een ander topicquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ah, i remember steelbending boob armor
hij mag dan wel weer tot leven gewekt worden, het blijft er pijnlijk uitzien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe band.quote:
Dat is Magi: The Labyrinth of Magic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit... Hoe heet het en is het vet?
Volgens mij heet seizoen 2 trouwens kingdom of magic, maar is gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is Magi: The Labyrinth of Magic.
Dit is seizoen 1, en seizoen 2 is op dit moment aan het airen.
Ja, seizoen 2 heet inderdaad kingdom of magic, die volgt de Magnostadt arc van de manga. Zeker het kijken waard trouwens. Leuke shounen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgens mij heet seizoen 2 trouwens kingdom of magic, maar is gewoon hetzelfde.
Ja volg hem inderdaad op de voet, erg leuk inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja seizoen heet inderdaad kingdom of magic, die volgt de Magnostadt arc van de manga. Zeker het kijken waard trouwens. Leuke shounen.
Servant x Service was leuk ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:28 schreef Majinster het volgende:
Sow even hardcore anime gekeken
Uchouten Kazoku was nogal slow paced en raar, einde maakte het wel wat beter
Servant x Service is een veel betere working!! super van genoten en ik hoop op een seizoen 2, comedy was top notch
Suzumiya Haruhi film, damn 3 uur voor een soort steins gate achtig verhaal. Hoge ratings op AniDB door fans i guess? Was wel nostalgisch
Kan iemand me torrent linken voor Ef - a Tale of Memories?
quote:
Waar de fuck kijk ik naar?quote:
Danshi Koukousei no Nichijou is een van de grootste aanraders die ik je kan geven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar de fuck kijk ik naar?
Beste ED blijven toch echt deze:
Met wat is het te vergelijken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Danshi Koukousei no Nichijou is een van de grootste aanraders die ik je kan geven.
En, heb je ooit gehoord van deze?
Met droge humor in een daily lives setting.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met wat is het te vergelijken?
Hmm beetje apart nummer maar wel nice idd
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:28 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dit zien als een Girls und Panzer verwijzing?
Piloot?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
Magi pilot aan het downloadenYuushibu pilot gekeken, maar vond 't echt niet boeiend
Beetje jammer dat HS geen Kingdom upload, A-D is traaaaag
nope,quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar de fuck kijk ik naar?
Beste ED blijven toch echt deze:
Zonder fansubs en scanlations zouden Japanse media(normale en sukebe/hentai manga+animes,videospellen,live-action series zoals dramas en tokusatsu etc) niet eens populair en bekend zijn bij niet-Japanners,laat staan dat ze(fansubs/scanlations) heel snel uit komen vergelijken met officile distributeurs/licentie nemers.En het is ook handig als je bezig bent met leren van Japanse taal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Xaryna het volgende:
http://www.japanpowered.c(...)d-scanlations-piracy
Moralistische geschiedenisles over fansubs. Best apart eigenlijk dat dit amper speelt in Europa, of heb ik het mis? Ik kan me zo niet echt een distributeur in Europa indenken. Wel boekenwinkels e.d. die import uit Amerika verkopen, maar meer niet.
Zonde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Best lachen. Vond de eerste ook tof.
Heb het wel opgegeven: 17/60
Hm, hm. Dus eigenlijk als gewoonlijk: Download met mate, koop ook wat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef Xaryna het volgende:
http://www.japanpowered.c(...)d-scanlations-piracy
Moralistische geschiedenisles over fansubs. Best apart eigenlijk dat dit amper speelt in Europa, of heb ik het mis? Ik kan me zo niet echt een distributeur in Europa indenken. Wel boekenwinkels e.d. die import uit Amerika verkopen, maar meer niet.
Wat is dit?quote:
Behalve het technologische argument dat je opbrengt erkennen ze dat ook allemaal in dat artikel. Maar het centrale punt, dat het nu mogelijk is bij te dragen aan een gezonde markt voor chinese stripboeken en tekenfilms door ze af te nemen van de Rechtenkopers blijft staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zonder fansubs en scanlations zouden Japanse media(normale en sukebe/hentai manga+animes,videospellen,live-action series zoals dramas en tokusatsu etc) niet eens populair en bekend zijn bij niet-Japanners,laat staan dat ze(fansubs/scanlations) heel snel uit komen vergelijken met officile distributeurs/licentie nemers.En het is ook handig als je bezig bent met leren van Japanse taal.![]()
Om maar niet te spreken over vooruitlopen(ca 5 jaar!) met gebruik maken van nieuwe audio en video codec/formaten,terwijl heel wat hardware standalone mediaspelers van officile MAFIA(internationale RIAA en MPAA leden) licentienemers het niet eens kunnen afspelen. Dat krijg je met MAFIAA met aan het roer: "wij zijn voor technologische evolutie,maar we blijven vast zitten aan onze dinosaurus businessmodel".
Welke Chinezen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Behalve het technologische argument dat je opbrengt erkennen ze dat ook allemaal in dat artikel. Maar het centrale punt, dat het nu mogelijk is bij te dragen aan een gezonde markt voor chinese stripboeken en tekenfilms door ze af te nemen van de Rechtenkopers blijft staan.
De chinezen die tekenfilms maken, daarmee bedoel ik, loonslaven die steeds maar weer hetzelfde plaatje tekenen met hele kleine veranderingen die als je ze in een achter elkaar op de zelfde plek laat verschijnen de indruk van beweging wekken.quote:
Je bent verward zo te zien,Chinezen kopieren juist Japaners naquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben soms een beetje bang dat ik alleen maar anime kijk omdat de prijs:kwaliteit zo goed is.
[..]
De chinezen die tekenfilms maken, daarmee bedoel ik, loonslaven die steeds maar weer hetzelfde plaatje tekenen met hele kleine veranderingen die als je ze in een achter elkaar op de zelfde plek laat verschijnen de indruk van beweging wekken.
Volgens mij doelt hij op het outsourcen van animeren aan de Chinks.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent verward zo te zien,Chinezen kopieren juist Japaners na
Oh gut,heeft Nederland en VS ook gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op het outsourcen van animeren aan de Chinks.
Dat gaat toch vooral naar Korea? Hoewel het ook wel steeds vaker in Taiwan gebeurt, en dat noemt zich ook China.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op het outsourcen van animeren aan de Chinks.
Kiniro Mosaicquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, hm. Dus eigenlijk als gewoonlijk: Download met mate, koop ook wat.
[..]
Wat is dit?
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat gaat toch vooral naar Korea? Hoewel het ook wel steeds vaker in Taiwan gebeurt, en dat noemt zich ook China.
love live was wel nice jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef Majinster het volgende:
[..]
Imas al gekeken, vond het matig. Love live was wel nice
dat is vaak weer te perfect, kan nooit leuk zijn...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik wil in een anime world leven![]()
alles wat ik van love live hebquote:
Waarom?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Heb je wel eens wat gekocht dan? Ik heb een paar van mijn favoriete manga gekocht, waarvan 1 reeks via Ebay omdat hij niet meer gedrukt wordt en bijna nergens te verkrijgen was. Oh en ergens een paar Ghibli-films op dvd voor ik erachter kwam dat ik Ghibli niet leuk vind.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben het er ook mee eens, mits ze wel vrij verkrijgbaar zijn. Als ik manga bij mijn boekenhandel zou kunnen halen a la, maar ik ga ze niet elke week of maand uit het buitenland importeren. ebook zou ook al goed zijn.
dan kun je je 2d waifu je weet wel,quote:
En welk genre dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ergens bevalt dat lachje me nietquote:
Waaaaat? Ik ben oprecht genteresseerd, denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ergens bevalt dat lachje me niet![]()
Bij polare (vroeger selexyz) hebben ze veel manga.Moet er wel 1 bij je in de buurt zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben het er ook mee eens, mits ze wel vrij verkrijgbaar zijn. Als ik manga bij mijn boekenhandel zou kunnen halen a la, maar ik ga ze niet elke week of maand uit het buitenland importeren. ebook zou ook al goed zijn.
Bij American Book Center (Den Haag / Amsterdam) ook heel veel. Daar heb ik nog flink wat gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:22 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Bij polare (vroeger selexyz) hebben ze veel manga.Moet er wel 1 bij je in de buurt zitten
Hangt er vanaf! K-ON lijkt me geweldig, maar het is wat minder als je vissen door je straat ziet rondwandelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Over vissen die door de straten dwalen; is Nagi no Asakura nog iets aan het worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hangt er vanaf! K-ON lijkt me geweldig, maar het is wat minder als je vissen door je straat ziet rondwandelen.
ja, NTR anime.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Over vissen die door de straten dwalen; is Nagi no Asakura nog iets aan het worden?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me alsjeblieft dat je daarmee een informatieve anime bedoelt met aandacht voor educatie en cultuur.
quote:Japanese acronym for Netorare, used to define a genre of Eroge (Hentai Game), meaning "Cuckold". In short, the main protagonist's loved one(s) are taken or seduced away from him and the heroine might be willing or unwilling. This is to cause an emotion of deep jealousy on the reader.
In die in Den Haag staat een aardige kast en boven ook nog koopjes tussen de 2 en 5 euro.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij American Book Center (Den Haag / Amsterdam) ook heel veel. Daar heb ik nog flink wat gehaald.
Daar was ik al bang voor. Nog even doorvragen voordat ik de drie afleveringen die ik op mijn computer heb staan er af gooi. Lijkt het in enige zin op Shin Sekai Yori? Leggen de meisjes eieren?quote:
Als het maar niet op Gyo lijktquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Nog even doorvragen voordat ik de drie afleveringen die ik op mijn computer heb staan er af gooi. Lijkt het in enige zin op Shin Sekai Yori? Leggen de meisjes eieren?
Wacht, wat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Kyubey het volgende:
Als iemand nog een eierlegfetish heeft, misschien is Shugo Chara iets voor je
Het is geen fetisj.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef Kyubey het volgende:
Als iemand nog een eierlegfetish heeft, misschien is Shugo Chara iets voor je
Nee niks, is mij voorlopig te omslachtig. Bij ons in de buurt zit ook geen handel in die dingen, dus da's sowieso lastig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat gekocht dan? Ik heb een paar van mijn favoriete manga gekocht, waarvan 1 reeks via Ebay omdat hij niet meer gedrukt wordt en bijna nergens te verkrijgen was. Oh en ergens een paar Ghibli-films op dvd voor ik erachter kwam dat ik Ghibli niet leuk vind.
check je spamquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens nu vijf MAL accounts aangemaakt maar krijg de authorizationmail bij elke account niet binnen. Iemand daar ook last van gehad?
dat was dan ook het hoogtepunt van die matige epquote:
Daar was ik ook wel opgekomen hoor, maar in spam en junk zit niks. Daarom maakte ik dus nog een account aan, en nog n en nog n. Werkt allemaal niet. Resend mail ook niet.quote:
welke provider?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens nu vijf MAL accounts aangemaakt maar krijg de authorizationmail bij elke account niet binnen. Iemand daar ook last van gehad?
Mocht je een keer naar Amsterdam gaan, zat winkels daar met hele manga-afdelingen. In veel meer steden trouwens, maar ikw eet niet waar jij zit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee niks, is mij voorlopig te omslachtig. Bij ons in de buurt zit ook geen handel in die dingen, dus da's sowieso lastig.
Dat zei Dakgoot!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwijg, jij fucking dwaas jij.
Geen manga kopen als je er toch bentquote:
Alles online lezen met goede vertaling in het Engels.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen manga kopen als je er toch bent
Amsterdam is toch die gigantische afvoerput?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iets anders dan Amsterdam
Alles en iedereen
Ben je er wel eens geweest?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Amsterdam is toch die gigantische afvoerput?
Waarom vraag je het dan?quote:
Henk in Amsterdamquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mocht je een keer naar Amsterdam gaan, zat winkels daar met hele manga-afdelingen. In veel meer steden trouwens, maar ikw eet niet waar jij zit.De meeste comic-winkels hebben tegenwoordig idd een manga-afdeling en veel game-stores en niet-zo-mainstream dvd/cd-winkels verkopen ook animefilms en/of series.
Ik heb in Rotterdam rijlessen gehad. Kutstad.quote:
MediaMarkt is geen mainstream dvd/cd winkel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef Xaryna het volgende:
en niet-zo-mainstream dvd/cd-winkels verkopen ook animefilms en/of series.
Ik vind het geen leuke stad (te druk, te afvoerputjequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Om te kijken hoe anderen erover denken.
Oh ja, die hebben soms ook wat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
MediaMarkt is geen mainstream dvd/cd winkel?
het verkeer in de stad is wel een ramp jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb in Rotterdam rijlessen gehad. Kutstad.
Sorry hoor (ik was er vrijdag)quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen manga kopen als je er toch bent
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sorry hoor (ik was er vrijdag)dat wist ik niet!
Ik zit totaal niet in de buurt van welke stad dan ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mocht je een keer naar Amsterdam gaan, zat winkels daar met hele manga-afdelingen. In veel meer steden trouwens, maar ikw eet niet waar jij zit.De meeste comic-winkels hebben tegenwoordig idd een manga-afdeling en veel game-stores en niet-zo-mainstream dvd/cd-winkels verkopen ook animefilms en/of series.
Ooooh. Sorry.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zei Dakgoot!!!
Ik vind het een toffe anime en volg het ook!!
Dit heb ik echt nooit meegemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit totaal niet in de buurt van welke stad dan ook![]()
Maar ik kom daar nog wel eens, dus even de ogen openhouden de volgende keer. Berserk wil ik in ieder geval nog te pakken zien te krijgen.
Was oude tekst van gisteravond die ik nog niet had weggehaald, is al opgelost. Geen idee wtf ze daar aan het doen waren, maar n van de vijf accounts kreeg inmiddels de mail.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit meegemaakt.
Tomihiko Morimiquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand van jullie Yojouhan Shinwa Taikei gezien? Ziet er interessant uit en schijnt een beetje op Welcome to the NHK te lijken.
Oh, in dat geval zal ik hem niet kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit meegemaakt.
__
Iemand van jullie Yojouhan Shinwa Taikei gezien? Ziet er interessant uit en schijnt een beetje op Welcome to the NHK te lijken.
Die film is goed hequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hanasaku Iroha: Home Sweet Home
[ afbeelding ]
Ik voel me nu helemaal warm en pluizig van binnen.
Ghibli niet leuk vindenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat gekocht dan? Ik heb een paar van mijn favoriete manga gekocht, waarvan 1 reeks via Ebay omdat hij niet meer gedrukt wordt en bijna nergens te verkrijgen was. Oh en ergens een paar Ghibli-films op dvd voor ik erachter kwam dat ik Ghibli niet leuk vind.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
attack on titan
Na 3 kijksessies al op episode 14
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
lekker weertje,tot 17:00 geslapen
de rawsquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar te downen dan? Zie alleen de Bluray disc, en die is 40 gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
de rawsCode geass al bijna 5 dagen uit en nog steeds geen subsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
AFCA
Qui audet adipiscitur
Je bedoelt CG:Akito?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Code geass al bijna 5 dagen uit en nog steeds geen subs!
Je hebt NHK niet eens afgekeken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zal ik hem niet kijken.
Vandaag heb ik de eerste drie episodes gekeken. Het geeft me wel een heel erg arthouse-gevoel. Heel creatief en niet echt een anime die zich aan de gangbare regels houdt. Lekker experimenteel.quote:
hey eeb mac,quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb die dingen, wel een ander merk, namelijk de Koreaanse...
[ afbeelding ]
quote:
Akito the Exiled? Ik hoop dat Lelouch of Suzaku of andere bekenden cameo's gaan maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Code geass al bijna 5 dagen uit en nog steeds geen subs!
Waarom Lelouch?? die is toch "dood"?of is dit chronologisch ervoor?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Achteraf durf ik te zeggen dat ik niet anders verwacht had met de focus op Satsuki.
[..]
Akito the Exiled? Ik hoop dat Lelouch of Suzaku of andere bekenden cameo's gaan maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat was vrij open gelaten, op het einde zag die groene meid op een huifkar zitten met een gemaskeerde bestuurder. Hadden ze heel bewust gedaan omdat n van de makers hem dood wilde en de ander hem juist levend wilde houden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom Lelouch?? die is toch "dood"?of is dit chronologisch ervoor?
Lelouch is de koetsier en, ja, dat laatste.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom Lelouch?? die is toch "dood"?of is dit chronologisch ervoor?
Gehandicapt meid??je bedoelt Nunally(heb ik het goed geschreven)?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee dat was vrij open gelaten, op het einde zag die groene meid op een huifkar zitten met een gemaskeerde bestuurder. Hadden ze heel bewust gedaan omdat n van de makers hem dood wilde en de ander hem juist levend wilde houden.
Was ook erg veel discussie over door fans kwam ik achter omdat ik hem zelf levend wilde hebben
Al zal hij denk ik geen comeback maken hoor, Suzaku of die gehandicapte meid vast wel maar Lelouch niet.
Ahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lelouch is de koetsier en, ja, dat laatste.
Ja die inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gehandicapt meid??je bedoelt Nunally(heb ik het goed geschreven)?
Ik heb liever Elevensquote:
Lelouch's jongere zusquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die inderdaad.
Elevensquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb liever Elevens
[..]
Lelouch's jongere zus
Elevensquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de Japanners in Code Geass
wait whatquote:
quote:
Dat is bedacht door Sunrise,niet ik.quote:
Elevensquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Daemon sisters,die Rrrurrru en theme![]()
[..]
[..]
Dat is bedacht door Sunrise,niet ik.
Area-11 was de naam die gegeven was aan Japan in CG,als je dat al niet meer weet.
nou,neequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Trek je shirt eens uit.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met jullie??
[..]
Waar?
quote:
kijk nou maar waar Elevens staatquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met jullie??
[..]
Waar?
Mooie tieten,maar lelijke kopquote:
Wat moet ik zien?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kijk nou maar waar Elevens staat
http://myanimelist.net/animelist/pagman&status=2&order=0
yoko's tettenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mooie tieten,maar lelijke kop
[..]
Wat moet ik zien?
Beetje leuk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Qunix het volgende:
Doe de subtitles aan... De meest letterlijke anime opening
Ik zie jou eigenlijk nog wel die toespraak uit je hoofd leren en dan straalbezopen op een bartafel ergens voordragen.quote:
Spiral-engery mate.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je met die cup van Yoko rond moet rennen, dat sloopt je rug en echt helemaal zo te zien. Totaal geen ondersteuning in die top ook.
Ze is niet de enige,zelfs in real-life heb je dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je met die cup van Yoko rond moet rennen, dat sloopt je rug en echt helemaal zo te zien. Totaal geen ondersteuning in die top ook.
Japan en hun verborgen perversiesquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, volgens de wiki is ze even oud als Simon. 14yo aan het begin van de serie.
quote:1 Hour 20 minutes of anime cover music free album from Mark Hans Aven Music. [Album Download in Description]. Including covers and piano instrumentals of songs from Watamote, Attack on Titan, Blood Lad, Coppelion, Kill la Kill, Hyperdimension Neptunia and many others...
1. Dimension Tripper!!!- 0:00
2. ANGEL - 4:49
3. Tokumade - 10:47
4. Date A Live - 15:04
5. Soshite Bokura wa - 22:16
6. X-encounter - 27:58
7. Hal Anime Cue 1 - 32:03
8. Hal Anime Cue 2 - 33:17
9. Watamote OP - 34:44
10. Database - 39:01
11. Coppelion OST - 42:36
12. Dimension Tripper!!! (Piano) - 46:05
13. Sirius - 52:56
14. Gomen ne, li ko ja Irarenai - 56:57
15. Guren no Yumiya - 58:32
16. Anicca - 1:02:21
17. Love Shitai! - 1:07:31
18. Moonlight Densetsu - 1:12:08
19. ViViD - 1:15:00
Dan geef ik die zelf een kans als ik met mijn backlog klaar ben. Volgens jaar mei kun je mijn review verwachten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
De opening wel. De rest niet gezien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zie jou eigenlijk nog wel die toespraak uit je hoofd leren en dan straalbezopen op een bartafel ergens voordragen.
Klaar zijn met je backlogquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan geef ik die zelf een kans als ik met mijn backlog klaar ben. Volgens jaar mei kun je mijn review verwachten.
15x maar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn backlog is meer dan 15x zo groot als de lijst met series die ik nu kijk.
Bedankt voor de tip!quote:
Iedereen spoilt me op internetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil niet als een bittere ouwe zak overkomen maar als Meduka Meguca niet zo populair en geliefd was geweest dan zou het tenminste een samenhangend verhaal met een begin en een einde vertellen.
Waarom citeer je mij? Ik reageerde alleen op het nieuws dat AlDieWillenteKaaprenVaren linkte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Iedereen spoilt me op internetbegin hier niet!
Sneep gaat doodquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Perkamentus gaat dood
Dubbele moraal en standaard met flinke dosis schaamte/eer/trots.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FUCKING BEELZEBUB GEEF DAT KUTJOCH FUCKING KLEREN IK HOEF DIE BABYPIEMEL NIET TE ZIEN
FUCK DEZE SHIT
CENSUUR OP ALLES EN NOG WAT MAAR BABYPIEMELS OL
WAT DE FUCK JAPAN, WAT DE FUCK
Krijg je met veel mangasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar hij is zo grappig dus ik drop hem niet. #struggles
oh, toen had ik net gedaan met werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
lekker weertje,tot 17:00 geslapen
Je hebt toch wel een desktop pc??quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
oh, toen had ik net gedaan met werken
Laptop is momenteel binnen voor herstelling, dus 2 weken geen anime's
Wut?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beelzebub was toch net dat beetje beter geweest als ik niet alle dertig seconden naar een babypiemel had hoeven te kijken.
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een desktop pc??
geen PS3??quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee
Ik game op mijn laptop ook
Nee, ik speel enkel multiplayer (mohaa en cod2) en is leuker via pcquote:
Tot over 2 weken met je laptopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, ik speel enkel multiplayer (mohaa en cod2) en is leuker via pc
Ben eventjes aan het zien voor een nieuwe anime nu, aanraders?
Shingeki en Watamote stond op andere laptop, dus laat ik even voor wat het is...
Ben momenteel op mijn oude acer bezigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tot over 2 weken met je laptop
Welke?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben momenteel op mijn oude acer bezig
trigun is pittig goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ben eventjes aan het zien voor een nieuwe anime nu, aanraders?
Shingeki en Watamote stond op andere laptop, dus laat ik even voor wat het is...
Kon ik nergens vindenquote:
Ik seed meer dan dat BakaBT vereist, maar heb een "lidmaatschap" nooit aan de praat gekregen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik dacht dat iedereen in dit topic de gespecialiseerde anime trackers Tokoyo Toshokan, Nyaa en BakaBT wel kende en gebruikte.
Bedoel je Power User?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik seed meer dan dat BakaBT vereist, maar heb een "lidmaatschap" nooit aan de praat gekregen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bedoel je Power User?
Ik ben Power User.
10/10 zeer geslaagd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef Qunix het volgende:
Lol! In Hong Kong loopt iemand vanwege Halloween er zo bij:
[ afbeelding ]
User: Normal user, can choose to view hentai, can adopt torrents.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is dat en waar is het goed voor? Ik heb ook een account en meer dan 600 bonuspunten, bijna 100 GB down en up en een ratio van 0.999.
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok ik ben dus een Power user --ervanuitgaande dat de overgang automatisch is. Gebruik je die fuctionaliteit ooit?
Overigens zojuist Hunter x Hunter 102 gezien. En als de schurken geen massamoord en wereldverovering aan het plotten waren zou ik waarschijnlijk voor ze duimen. Wat is Gon toch een akelig kind.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef Qunix het volgende:
Lol! In Hong Kong loopt iemand vanwege Halloween er zo bij:
[ afbeelding ]
Het was echt heel erg toen Ohana neergeschoten werd. Ik vond het echt uit de toon vallen. Hanasaku Iroha was normaal altijd zo een positieve en vrolijke serie, de laatste waarbij je zoiets zou verwachten. Maar Mari Okada heeft wel iets met melodrama dus haar kennende was het misschien niet eens zo heel ver gezocht. En het is natuurlijk wel moedig om zoiets met je hoofdpersoon te doen.quote:
Ze zal nooit vergeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het was echt heel erg toen Ohana neergeschoten werd. Ik vond het echt uit de toon vallen. Hanasaku Iroha was normaal altijd zo een positieve en vrolijke serie, de laatste waarbij je zoiets zou verwachten. Maar Mari Okada heeft wel iets met melodrama dus haar kennende was het misschien niet eens zo heel ver gezocht. En het is natuurlijk wel moedig om zoiets met je hoofdpersoon te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Spoilersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het was echt heel erg toen Ohana neergeschoten werd. Ik vond het echt uit de toon vallen. Hanasaku Iroha was normaal altijd zo een positieve en vrolijke serie, de laatste waarbij je zoiets zou verwachten. Maar Mari Okada heeft wel iets met melodrama dus haar kennende was het misschien niet eens zo heel ver gezocht. En het is natuurlijk wel moedig om zoiets met je hoofdpersoon te doen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom citeer je mij? Ik reageerde alleen op het nieuws plaatje dat AlDieWillenteKaaprenVaren De_Dakgoot linkte.
Wat dacht je dan? Hele hoofdstukken uit Vladimir Nabokov's Lolita zijn opgenomen in het Handboek voor de moderne man en Hanasaku Iroha: Home Sweet Home gaat toch zeker wel voor een zesde over hoe een oudere jonge man een zestienjarig meisje komt te bezwangeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
wie niet:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bedoel je Power User?
Ik ben Power User.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu Hanasaku Iroha: Home Sweet Home maar aan het binnenhalen.. nog meer in de backlog![]()
Registreren voor BakaBT heb ik nog nooit gedaan. Ik zoek de BakaBT-torrents op zoekmachines en leech ze vervolgens alleen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik seed meer dan dat BakaBT vereist, maar heb een "lidmaatschap" nooit aan de praat gekregen.
het kan mij allemaal niet zo boeien, het kunnen zoeken op de site zelf vind ik persoonlijk toch wel prettig (al vind ik de torrents uiteraard zo via een zoekmachinequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Registreren voor BakaBT heb ik nog nooit gedaan. Ik zoek de BakaBT-torrents op zoekmachines en leech ze vervolgens alleen.
Maar je deed wel mee aan het niet in spoilertags zetten.quote:
Hij maakt een grapje. Ik kan me niet herinneren dat Ohana doodgeschoten werd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar je deed wel mee aan het niet in spoilertags zetten.
Dual audio??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:16 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)-edition-blu-ray-set
Bubblegum Crisis Ultimate Edition Blu-Ray Set
Mooi initiatief!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:16 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)-edition-blu-ray-set
Bubblegum Crisis Ultimate Edition Blu-Ray Set
Is juist goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar problemen mee?
Wat was er geweldig aan? Wat deed het goed? Wat deed het minder? Vertel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Tatami Galaxy was echt geweldig. Hele leuke anime
Mijn moeder had een stukje gezien en wil hem nu ook kijken wanneer ze tijd heeft.
Ja. Na de eerste arc kan ik er nog niet veel meer over zeggen dan dat het wel potentie heeft. De CG is zoals bij veel series dit seizoen afstotelijk en ongepast, maar daar staat dan weer tegenover dat het een redelijk leuk concept heeft en de personages ook wel levend overkomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tokyo Ravens,kijkt er iemand naar??
Misschien wel eerst manga lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Na de eerste arc kan ik er nog niet veel meer over zeggen dan dat het wel potentie heeft. De CG is zoals bij veel series dit seizoen afstotelijk en ongepast, maar daar staat dan weer tegenover dat het een redelijk leuk concept heeft en de personages ook wel levend overkomen.
Volgens mij weet jij er meer van. Vertel wat mis ik allemaal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien wel eerst manga lezen
volgens 4chan /a/ is het een manga,nog niet gechektquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij er meer van. Vertel wat mis ik allemaal?
Dus je wou mij het vuile werk laten doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
volgens 4chan /a/ is het een manga,nog niet gechekt
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus je wou mij het vuile werk laten doen?![]()
![]()
Wat is er mis met mangafox?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik al mijn Chinese stripboeken download en als ik ze niet download dan lees ik ze op Batoto of Mangastream (of op dode bomen).
Dit bericht is op geen enkele wijze gefinancierd door Batoto of Mangastream of een combinatie daarvan. Repelspeeltje is volledig afhankelijk en op geen enkele wijze geaffilieerd met Batoto of Mangastream of een combinatie daarvan. Repelspeeltjes adviezen zijn perfect. Repelspeeltju kan daarom niet verantwoordelijk gehouden worden enige negatieve consequenties van het te wel of te niet opvolgen van voorgenoemde adviezen. Repelkeeltje kan ook niet verantwoordelijk gehouden worden voor het spellen van zijn username.
tl;dr mangafox
Een geweldige serie boordevol humor. Op een hele leuke manier gepresenteerd, dezelfde tijd, maar met andere keuzes die gemaakt worden. De humor vond ik van goede kwaliteit en in episode 10 zat er ook nog een leuke Kafka-referentie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat was er geweldig aan? Wat deed het goed? Wat deed het minder? Vertel.
Je leeft nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MangaFox verdient geld met het werk van scanlators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |