Inderdaad. Niemand die tussen de linies opduikt, niemand die een mannetje kan passeren. Het is allemaal gigantisch voorspelbaar en traag. Zo maak je het geen enkele tegenstander lastig. Overigens ook minpunten voor de spelopvatting van RKC. Wat zou ik dat soort ploegjes graag uit de hoogste klasse zien verdwijnen zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin je wel te begrijpen in de zin van dat een 'jongere' speler ook niet alles kan begrijpen. Is me wel opgevallen dat er wel een speler mist die in de vrije ruimtes op kan duiken en dat ook wil en er iets goeds mee doet. Soort aansluiting naar de centrale spits toe.
Voor pelle hebben we geen vervanger, rest welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Valt niet mee. Jullie hebben geen fatsoenlijke vervangers voor Pelle, Clasie, Vilhena, Boetius en BMI. Of je wil echt met Mathijsen aankomen/
Aha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De afgelopen 3 seizoenen zijn ze keer op keer vroegtijdig uitgeschakeld.
Je moet gewoon twee creatieve halven hebben ja die beide kunnen aansluiten bij de spits. Maarja, waar haal je die zo snel vandaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Creatieve speler bedoel ik dan hé.
Scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Nee dan heb je gelijk, wat een waardeloze seizoenen waren dat zeg.
Ga jij nu heel de avond reageren op alles en iedereen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je trapt alleen maar open deuren in.
Had 'ie toch maar tachtig minuten voor nodig om achter te komenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij ziet het echt niettwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 23:06:57De Boer: 'De Jong zat niet goed in de wedstrijd, daarom heb ik Klaassen ingebracht.' #ajarkc reageer retweet
Qua buit wel jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Het ging de vorige 3 jaar prima bij Ajax.
Ik denk dat Marc al in de nachttrein naar Denemarken zit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon twee creatieve halven hebben ja die beide kunnen aansluiten bij de spits. Maarja, waar haal je die zo snel vandaan.
blablablablablabla. Wijnaldum kan er ook geen klote van en mocht volgens mij van elke PSVer vorig jaar nog verkocht worden. En ja, blessures horen er nou eenmaal bij, shit happens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft alleen het ongeluk dat veel spelers een blessure krijgen, zie Gini, Park, Zoet, Rekik etc.
Als dat niet het geval was dan stonden we gewoon 1ste met een voorsprong van 9 punten..
Maar nu staat PSV nog steeds 1ste (bij winst morgen), mocht Pelle, BMI en Clasie uitvallen bij Feyenoord, dan spelen ze om plek 15
En hij staat er volgende week gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Had 'ie toch maar tachtig minuten voor nodig om achter te komen
Kinderhand is snel gevuld zeg maar. Beetje zoals mensen die zo trots waren op NL dat ze in 2010 de finale hebben gehaald.quote:
Nou met Vormer win je ook de oorlog. Je levert gewoon extreem veel in als die spelers niet mee doen. Is ook niet gek als je afhankelijk bent van afdankertjes, huurlingen en eigen jeugd omdat je uit een financieel dal klimt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Voor pelle hebben we geen vervanger, rest wel
Uhm... ik weet niet zo goed wat ik met deze rare reactie moet eigenlijk. Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op posts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga jij nu heel de avond reageren op alles en iedereen?
Nee je 6x rust verhaal is geloofwaardigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
blablablablablabla. Wijnaldum kan er ook geen klote van en mocht volgens mij van elke PSVer vorig jaar nog verkocht worden. En ja, blessures horen er nou eenmaal bij, shit happens.
Misschien is hij erachter gekomen dat Fischer een tweelingbroer heeft. En dat die nu per ongeluk speelt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Marc al in de nachttrein naar Denemarken zit.
Ik heb liever een sterkere basiself dan een betere bank om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou met Vormer win je ook de oorlog. Je levert gewoon extreem veel in als die spelers niet mee doen. Is ook niet gek als je afhankelijk bent van afdankertjes, huurlingen en eigen jeugd omdat je uit een financieel dal klimt.
Fischer trekt constant naar binnen, probeert daar mannetjes te passeren met zijn getreuzel en brengt dan maar de bal bij een andere speler die er uit geluk iets van kan maken, of hij belandt weer bij een middenvelder of verdediger.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Niemand die tussen de linies opduikt, niemand die een mannetje kan passeren.
We hebben ook haast geen wendbare spelers. Zou Andersen wel eens op het middenveld willen zien en hoe dat dan uitpakt.quote:Het is allemaal gigantisch voorspelbaar en traag.
Je kan het al lastig krijgen tegen betonclubs met deze selectie, zie hier.quote:Zo maak je het geen enkele tegenstander lastig.
Als je er mee resultaat kunt halen, moet je het proberen. Is ook een kunst héquote:Overigens ook minpunten voor de spelopvatting van RKC. Wat zou ik dat soort ploegjes graag uit de hoogste klasse zien verdwijnen zeg
Ik ook. Daarom denk ik ook dat Feyenoord kampioen wordt zoals je al had kunnen lezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever een sterkere basiself dan een betere bank om eerlijk te zijn.
Van een 'betaalbare' markt, niet van de markt die momenteel heerst met dank aan onze grote vriend Marcel Brands.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon twee creatieve halven hebben ja die beide kunnen aansluiten bij de spits. Maarja, waar haal je die zo snel vandaan.
In Nederland loopt niemand die je direct beter maakt hoor. Dus moeten we maar over de grens kijken. Maar om nu een scouting te vertrouwen die met Sana kwam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van een 'betaalbare' markt, niet van de markt die momenteel heerst met dank aan onze grote vriend Marcel Brands.
Marcel 'profit' Brandsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van een 'betaalbare' markt, niet van de markt die momenteel heerst met dank aan onze grote vriend Marcel Brands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |