SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Ach het is elk jaar hetzelfde gezeur en aan het eind staat Ajax gewoon weer met die schaal om het jaar er op nog harder te falen. Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, geniet van je zaterdagavond.
Als er maar progressie wordt geboekt in het spel ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke, dat wel inderdaad. Ik zou er ook wel vrede mee hebben als we geen kampioen worden, als we maar mee blijven doen.
Ik vond ze beide vrijwel foutloos eigenlijk. Enige lichtpuntje; 2 grote talenten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
Veltman vond ik vandaag beter dan Denswil.
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
Veltman vond ik vandaag beter dan Denswil.
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo nou weer onverantwoord, je hebt het geld en je zult geen verlies maken, bullshit wat je zegt. En ja, net zo goed jeugd neerzetten, we zien hoe dat is nu tegen RKC hé.
Viel wel mee toch? Heb zelfs een paar aardige crosspasses gezien van hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.
Snap je nu wat ik met financieel onverantwoord bedoel?
Alles gegevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, we hebben alles gegeven, niet goed gespeeld, maar toch trots op je jongens!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een paar (dure) aankopen doet, en geen kampioen wordt. Zal dat veel gevolgen hebben voor de financiën. Zeker omdat Ajax nog op Champions League begroting zit.
Snap je nu wat ik met financieel onverantwoord bedoel?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.
Misschien Ola John of Cuenca nog die komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Heeft weinig zin om in de winterstop nog een paniekaankoop te doen of het zou echt een toegevoegde waarde moeten zijn. Zie ik niet lopen in de Eredivisie in ieder geval.
Jammer dat de backs verdedigend zo dramatisch zijn - en dan met name de rechterkant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond ze beide vrijwel foutloos eigenlijk. Enige lichtpuntje; 2 grote talenten.
Klich.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Pedroso het volgende:
Heeft weinig zin om in de winterstop nog een paniekaankoop te doen of het zou echt een toegevoegde waarde moeten zijn. Zie ik niet lopen in de Eredivisie in ieder geval.
Zeg eens wat ik niet goed zie dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen correct beeld van de huidige financiele situatie van Ajax.
7 uur studio sport scoutingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik zou niemand weten die dit Ajax erbovenop helpt. Scouting hebben we ook niet dus wordt niets.
Veltman had deze wedstrijd 9 lange ballen waarvan er 8 aankwamen. Misschien iets zeggen wat wel op deze wedstrijd slaat misschien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Veltman die weer tien keer nog geen bal over tien meter in de voeten van een medespeler krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |