abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:28:35 #1
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_132597307
Allereerst: :') :') :') :')

Topic aan de hand van Dumpert en Geenstijl. (http://www.geenstijl.nl/m(...)e_mensen_pesten.html)

Deze mensen die zowaar een soort 'gemeenschap' zijn doen volgens hun gewoon niet mee met het systeem.

Betalen geen boetes en doen eigenlijk alles om gewoon vervelend te zijn. Gaan met mensen die enkel protocollen volgen in discussie (politie, deurwaarders, you name it). Overigens; wel de lusten, niet de lasten. Want auto rijden, wonen in NL enzo, dat doen ze uiteraard wel. Wijzen op hun 'recht van vrijheid op meningsuiting' halen ze er dan wel weer bij.

Leven, volgens hun, naar de 'Handvest voor Compassie' en de 'Handvest van de Aarde'. Ohja, en niet te vergeten natuurlijk de lusten die ze wel opeisen; de verklaring van de rechten van de mens en de burger.

Verveel jij je dus op je mooie zaterdagavond, kijk dan niet naar Achter gesloten deuren maar gewoon even dit YT kanaal: http://www.youtube.com/user/devim68.

Waarschijnlijk ga je bij de tune al over je nek.

Ohja, het weerwoord op eigenlijk elke vraag is een andere vraag, het liefst iets als: 'Ja maar weet je wel niet wat de banken hebben gedaan?!' of ze refereren naar 1 of ander vage wet waar ze dan hun eigen belachelijke interpretatie aan hebben gegeven.

Klacht:
- Zulke mensen.

Groetjes!
pi_132597432
Achter gesloten deuren... :') x 100.000.000.000.000
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_132597464
Tevens: Zwakko's :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:33:27 #4
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_132597541
:r
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:33:55 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132597567
Ik ga het filmpje nog kijken maar zijn dat een soort Nederlandse 'libertijnen' die helemaal los van de staat (trachten) te leven?
Ik stoor me er verder niet aan hoor maar waar ik me wel aan stoor; als jij auto rijdt en je gebruikt de wegen betaal je gewoon net als iedereen. Wat mij betreft mogen ze lekker communes vormen maar dan ook echt de commune, als je gebruik gaat maken van gemeenschappelijke goederen betaal je daar ook voor.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:35:01 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132597614
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga het filmpje nog kijken maar zijn dat een soort Nederlandse 'libertijnen' die helemaal los van de staat (trachten) te leven?
Ik stoor me er verder niet aan hoor maar waar ik me wel aan stoor; als jij auto rijdt en je gebruikt de wegen betaal je gewoon net als iedereen. Wat mij betreft mogen ze lekker communes vormen maar dan ook echt de commune, als je gebruik gaat maken van gemeenschappelijke goederen betaal je daar ook voor.
Mooi vraagstuk wel: kan je leven zonder gebruik te maken van een staat?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_132597631
lolbertariėrsæ
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:37:20 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132597751
quote:
Ja, het hele systeem is kut maar ondertussen maken ze wel gebruik van (delen van) het systeem wat volgens hun zo kut is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:37:38 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132597777
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Mooi vraagstuk wel: kan je leven zonder gebruik te maken van een staat?
In principe zou het denk ik kunnen, echter - en daar kom je in Nederland denk ik mee in de problemen- heb je ruimte nodig. Je hebt bijv. in de VS ook communes die geheel los leven maar ik denk dat daar in Nederland simpelweg geen ruimte voor is.
Je kunt het uiteraard wel nastreven, ik heb daar op zich ook absoluut geen problemen mee maar ik vind wel zodra je gebruik maakt van gemeenschappelijk goed je ook zo eerlijk moet zijn om daartoe bij te dragen.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:37:58 #10
404753 CruisinDen
pi_132597799
quote:
Los van de staat wat betreft de lasten dus, ja.

Boetes betalen is not done, belasting het liefst ook niet. Ik raad je aan om dit filmpje te kijken: http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_politie.html

Laat wat meer zien wat voor belachelijke mensen het zijn en heeft betrekking op het gebruik maken van de autoweg maar wel zelf willen bepalen of ze wel of geen gordel dragen want 'I do no harm!!!'.

Met deze mensen valt niet eens te discussieren. Te triest.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:39:49 #11
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132597903
Al die filmpjes doen mij gewoon denken aan een volwassene die gaat discussiėren met een kind, iets wat je gewoon niet moet doen. :')
[/quote]
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:39:56 #12
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_132597909
Aanhouding is 'ontvoering' :') _x10^99+1
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:40:40 #13
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132597947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja, het hele systeem is kut maar ondertussen maken ze wel gebruik van (delen van) het systeem wat volgens hun zo kut is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Los van de staat wat betreft de lasten dus, ja.

Boetes betalen is not done, belasting het liefst ook niet. Ik raad je aan om dit filmpje te kijken: http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_politie.html

Laat wat meer zien wat voor belachelijke mensen het zijn en heeft betrekking op het gebruik maken van de autoweg maar wel zelf willen bepalen of ze wel of geen gordel dragen want 'I do no harm!!!'.

Met deze mensen valt niet eens te discussieren. Te triest.
Aha, ik ga het filmpje morgenochtend even kijken. Ik vind het streven naar een eigen levensinvulling niet verkeerd maar die figuren die dat doen onder het mom van gewoon gemeen goed uitbuiten mogen wat mij betreft sancties tegen ondernomen worden. Als jij autarkisch wil leven, prima, maar zodra je gemeengoed gebruikt betaal je daar ook voor. Als ze echte vrijheid willen hebben, er zijn genoeg gebieden waar je naartoe kunt en in alle rust zoiets opstarten. Maar dat doen ze niet.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:41:19 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132597979
In principe kun je je best afvragen of het wel terecht is dat je automatisch, bij geboorte, een onderdeel bent van het systeem.
The End Times are wild
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:45:24 #15
404753 CruisinDen
pi_132598211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Perfecte voorbeeld van hoe triest ze zijn.
Wél zeiken dat aanhouding 'ontvoering'. Dus ze interpreteren de wet zogenaamd naar hun eigen manier. Maar daarna wel een claim indienen voor ontvoering want in artikel blablabla van wet dit en dat zus en zo staat... :') :')
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:58:33 #16
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_132598864
"economie is gewoon bullshit" :') x 1000

Gevangenis insmijten dat tyfusvolk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_132599148
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

[..]

Aha, ik ga het filmpje morgenochtend even kijken. Ik vind het streven naar een eigen levensinvulling niet verkeerd maar die figuren die dat doen onder het mom van gewoon gemeen goed uitbuiten mogen wat mij betreft sancties tegen ondernomen worden. Als jij autarkisch wil leven, prima, maar zodra je gemeengoed gebruikt betaal je daar ook voor. Als ze echte vrijheid willen hebben, er zijn genoeg gebieden waar je naartoe kunt en in alle rust zoiets opstarten. Maar dat doen ze niet.
Waar dan? Een plek waar genoeg ruimte (incluis dieren, etc) is om te kunnen overleven zonder dat je iets aan het systeem hoeft te betalen?
pi_132599198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef LXIV het volgende:
In principe kun je je best afvragen of het wel terecht is dat je automatisch, bij geboorte, een onderdeel bent van het systeem.
Inderdaad.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:09:17 #19
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132599273
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waar dan? Een plek waar genoeg ruimte (incluis dieren, etc) is om te kunnen overleven zonder dat je iets aan het systeem hoeft te betalen?
Nou ja, in Alaska bijv. (het klimaat is niet ideaal, dat zeer zeker maar je kunt er wel degelijk overleven) is ruimte genoeg voor zo'n onderneming. Canada heeft ook zulke gebieden. Evenals (tegenovergestelde qua klimaat) Australiė.
Er is genoeg ruimte op deze planeet, meer dan genoeg. Maar dat zijn uitbuiters, die willen zogenaamd autarkisch leven maar wel gebruik maken van dit, zus, zo.
pi_132599472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, in Alaska bijv. (het klimaat is niet ideaal, dat zeer zeker maar je kunt er wel degelijk overleven) is ruimte genoeg voor zo'n onderneming. Canada heeft ook zulke gebieden. Evenals (tegenovergestelde qua klimaat) Australiė.
Er is genoeg ruimte op deze planeet, meer dan genoeg. Maar dat zijn uitbuiters, die willen zogenaamd autarkisch leven maar wel gebruik maken van dit, zus, zo.
Ah, men mag naar de andere kant vd wereld zwemmen. Je moet eerst nog een paspoort, een visum (!) en een ticket zien te regelen. Maar dat betaald het systeem niet voor jou: jij betaalt hen om er van te kunnen vluchten.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:16:21 #21
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132599550
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, men mag naar de andere kant vd wereld zwemmen. Je moet eerst nog een paspoort, een visum (!) en een ticket zien te regelen. Maar dat betaald het systeem niet voor jou: jij betaalt hen om er van te kunnen vluchten.
Offers moet je altijd maken in het leven. Je bent nu eenmaal in een systeem geboren. Maar als jij met z'n allen overtuigd bent van zo'n commune dan lijkt me dat een kleine offer als je daarna jaren en jaren autarkisch kunt leven. Maar kosten en offers zullen er altijd nodig zijn. Dan kun je mekkeren of het gewoon accepteren en verder gaan, je doel nastreven.
Maar dat doen ze niet, ze willen gewoon de boel uitbuiten natuurlijk. Freeriders.
  Forum Admin zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:19:13 #22
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_132599655
Im een commune leven is toch hetzelfde als leven in een kleine staat? Zoek het lekker helemaal alleen uit als je zo in elkaar zit.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:22:32 #23
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132599779
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:19 schreef Pharkus het volgende:
Im een commune leven is toch hetzelfde als leven in een kleine staat? Zoek het lekker helemaal alleen uit als je zo in elkaar zit.
Dat is een beetje de illusie van het leven in een commune. Als de commune een beetje groter wordt komen ze er ineens achter dat ze voor allerlei aspecten een expert nodig hebben. Iemand voor de veiligheid, iemand voor het brood, iemand voor de leiding etc. etc. En dan komen ze er al dan niet achter dat het verdomd veel op een staat begint te lijken :').
  Forum Admin zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:30:06 #24
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_132600023
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is een beetje de illusie van het leven in een commune. Als de commune een beetje groter wordt komen ze er ineens achter dat ze voor allerlei aspecten een expert nodig hebben. Iemand voor de veiligheid, iemand voor het brood, iemand voor de leiding etc. etc. En dan komen ze er al dan niet achter dat het verdomd veel op een staat begint te lijken :').
Een beetje sekte/commune leider weet dit ook feilloos uit te baten voor eigen gewin. Waarbij je bij de staat nog een beetje het idee hebt dat ze er iets nuttigs mee doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:30:19 #25
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132600030
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat de mensen die in die filmpjes voor komen van niks rond komen. Ze rijden een auto bijvoorbeeld, die krijg je al niet gratis, en als je er al 1 hebt kost het nog steeds geld om ergens te kunnen komen. Sparen kan iedereen, en het systeem draait volgens mij echt wel voor deze mensen op. Ik krijg namelijk niet echt het idee dat het hardwerkende mensen zijn. Dus als ze dan de stap nemen dan heeft het systeem wat ze haten dit wel voor ze betaald.
[/quote]
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:45:00 #26
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_132600535
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:30 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Een beetje sekte/commune leider weet dit ook feilloos uit te baten voor eigen gewin. Waarbij je bij de staat nog een beetje het idee hebt dat ze er iets nuttigs mee doen.
Dat is ook precies het euvel, het 'volk' denk soeverein en eindelijk in vrijheid te leven terwijl de leider natuurlijk gewoon een bijzonder effectieve manier heeft gevonden om er een slaatje uit te slaan.

Buiten het feit dat ik het echt een hilarische serie vind, vat dit het wel samen.
pi_132601002
Kreeg echt spontane sla neigingen bij het zien van die filmpjes.
pi_132601064
Als je 200 soevereinen op een stuk land zet ontstaat er vanzelf een soort land met regels, wetten en belastingen :')
pi_132601500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Offers moet je altijd maken in het leven. Je bent nu eenmaal in een systeem geboren. Maar als jij met z'n allen overtuigd bent van zo'n commune dan lijkt me dat een kleine offer als je daarna jaren en jaren autarkisch kunt leven. Maar kosten en offers zullen er altijd nodig zijn. Dan kun je mekkeren of het gewoon accepteren en verder gaan, je doel nastreven.
Maar dat doen ze niet, ze willen gewoon de boel uitbuiten natuurlijk. Freeriders.
Ja, de mensen in dit geval. Maar goed, ben het verder wel met je eens ook... wél of niet geboren in een of dit systeem, je zou altijd moeten bewegen om iets te kunnen bereiken. Maar wellicht kan je wel stellen dat er wat meer erkenning mag zijn voor mensen die niet in staat zijn te vluchten uit het systeem én er niet veel mee hebben.
pi_132601739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ik ben net in de keuken geweest, giechelgiechel
pi_132603321
Wat ik niet snap; die filmpjes komen eens in de zoveel tijd weer naar boven. Die mensen doen allemaal zwaar irritant met hun gelul over soevereine mens maar uiteindelijk verliezen zij het altijd. Dat moet die filmer toch ook weten; die was o.a. bij de ontruiming van de woning van Yvonne Smit.
pi_132603667
En we gaan weer terug naar het jaar NUL...! Souverein... _O-

Ik heb niet alles gelezen maar deze filmpjes zijn toch wel zo triest...

1. Wel in een huurhuis willen wonen maar weigeren te betalen |:(
2. Wel gebruik willen maken van een uitkering(en) maar niet de lasten/plichten willen dragen/betalen |:(

Oh ja... Iedereen die zijn werk doet loonslaaf noemen! }:| :')
Live the life you've imagined!
pi_132603994
Wat een mongolen. Als je zo soeverein bent, ga dan lekker in een uithoek van Oekraine zitten ipv je sociale huurwoning in Nederland, met uitkering en al :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:13:24 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132605708
Alle filmpjes gekeken. Erg bijzonder volk. Irritant ook. Kudos voor de deurwaarder die Yvonne Smit uit haar huis had gezet, hij reageerde erg professioneel :)
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:36:23 #35
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_132606053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Sowieso is er wel wat mis met dit systeem, (ik hekel het monetaire systeem bijvoorbeeld) maar relatief gezien valt het ook wel mee. Ik snap ook wel dat er gebreken zijn enigszins, maar als je gewoon normaal doet en je betaalt je poespas heb je van niemand last en kun je zo soeverein leven als je wil :') . Sterker nog: soeverein leven is iets wat wel een beetje gepaard gaat met onze hedendaagse individualistische samenleving. Maar gevolg van niet in het collectief leven is in enige mate eenzaamheid.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:40:15 #36
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_132606105
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een mongolen. Als je zo soeverein bent, ga dan lekker in een uithoek van Oekraine zitten ipv je sociale huurwoning in Nederland, met uitkering en al :')
Misbruikers van het systeem noemen zich vaak 'de verschoppelingen' of die niet in 'de' maatschappij passen. Alsof er zoiets is als 'de' maatschappij. Rechtvaardigt het voor hunzelf denk ik.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:43:47 #37
395200 deadprez
One more rail
pi_132606152
Het is van de ene kant wel mooi om te zien hoe dat deurwaarderswijf compleet gek gemaakt wordt, maar die achterlijke libertariėrs slaan wel een beetje door. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:51:35 #38
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_132606238
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:43 schreef deadprez het volgende:
Het is van de ene kant wel mooi om te zien hoe dat deurwaarderswijf compleet gek gemaakt wordt, maar die achterlijke libertariėrs slaan wel een beetje door. :')
Zij doet ook gewoon haar werk en waarschijnlijk ook niet voor haar plezier. Dat de libertariers dat niet beseffen zegt wel iets over hun empathisch vermogen. Verder moet je het systeem van bovenkant pakken wil je het veranderen, en niet de pionnen :') .
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:55:43 #39
395200 deadprez
One more rail
pi_132606296
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:51 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Zij doet ook gewoon haar werk en waarschijnlijk ook niet voor haar plezier. Dat de libertariers dat niet beseffen zegt wel iets over hun empathisch vermogen. Verder moet je het systeem van bovenkant pakken wil je het veranderen, en niet de pionnen :') .
Deurwaarders zijn meestal ook niet de meest chille mensen. Maar ze doet inderdaad gewoon haar werk, ook al snap ik niet dat iemand voor zo'n baan zou kiezen.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:34:29 #40
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132614750

Wie belt de Kinderbescherming? :')
pi_132615373
Als je die lui ziet gewoon kapot schoppen. Politie opbellen zullen ze dan toch niet doen..

Of dan misschien wel :')
pi_132616239
Waarom doen deze mensen niet gewoon lekker mee, joh.

Altijd dat tegendraadse gedoe.
Copthorne 2.0
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:27:48 #43
302853 themole
graaft totaal door.
pi_132616903
Wat een treurnis.
Niet altijd serieus
pi_132617615
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:34 schreef Faux. het volgende:

Wie belt de Kinderbescherming? :')
Van de interviewster weet ik dat haar kinderen niks met haar te maken willen hebben (wonen bij haar ex)
Er is ook een gezinsvoogd. Vanzelfsprekend is dit de schuld van anderen, namelijk van jeugdzorg en haar ex.

Weet je wat het is met dit soort filmpjes? Het is gewoon leedvermaak maar de mensen zijn zo irritant en kosten de maatschappij zoveel geld dat het bijna niet aan te zien is.
pi_132617823
Maar WTF is dit dan? De overheid die ook nog uitbetaald a 500euro per uur???
pi_132619463
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef antfukker het volgende:
Als je die lui ziet gewoon kapot schoppen. Politie opbellen zullen ze dan toch niet doen..

Of dan misschien wel :')
Ben bang dat ze dat idd doen ja. Eikels.
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:30:56 #47
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132628541
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:46 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Van de interviewster weet ik dat haar kinderen niks met haar te maken willen hebben (wonen bij haar ex)
Er is ook een gezinsvoogd. Vanzelfsprekend is dit de schuld van anderen, namelijk van jeugdzorg en haar ex.

Weet je wat het is met dit soort filmpjes? Het is gewoon leedvermaak maar de mensen zijn zo irritant en kosten de maatschappij zoveel geld dat het bijna niet aan te zien is.
ik heb het filmpje met die gezinsvoogd gezien inderdaad. En je hebt gelijk: het is gewoon leedvermaak, op dezelfde manier dat mensen die in ufo's geloven ook leedvermaak is. :P
pi_132933206

[ Bericht 40% gewijzigd door Ludd op 06-11-2013 20:07:22 ]
pi_132960157
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:51 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Deurwaarder maakte de 'fout' door terug te gaan om het bord in te tuin te lezen, omdat die bewoonster aangaf dat ze anders verschrikkelijk in overtreding zou zijn. Ze had gewoon moeten zeggen iets van "I take my chances" en die envelop afgeven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 6 november 2013 @ 20:25:08 #50
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_132976510
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Syd het volgende:
Jammer alleen dat tussen al die papieren waarmee hij zwaait nu juist het betalingsbewijs ontbreekt.. Dat dan weer wel :-)

Man wat een prutsers...
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:46:45 #51
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_132977577
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Syd het volgende:
Ik weet niet welk punt ze willen maken met dit filmpje, maar het is iig goed fake.
"Schadevergoeding : ontvoeringuren" als omschrijving van de betaling? Echt? Stelletje prutsers :')
  woensdag 6 november 2013 @ 21:33:35 #52
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_132980332
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik weet niet welk punt ze willen maken met dit filmpje, maar het is iig goed fake.
"Schadevergoeding : ontvoeringuren" als omschrijving van de betaling? Echt? Stelletje prutsers :')
Oh kijk nou! Het filmpje is aangepast! Er verschijnt nu een scan van een ABN afschrift in beeld! Dat was er een tijdje geleden nog niet.
Dus een boeking van zowaar 7500,-, gedaan door de BNG bank met omschrijving "ontvoering".

Ik ben overtuigd :D
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_132980459
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
:D
pi_132984376
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:33 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Oh kijk nou! Het filmpje is aangepast! Er verschijnt nu een scan van een ABN afschrift in beeld! Dat was er een tijdje geleden nog niet.
Dus een boeking van zowaar 7500,-, gedaan door de BNG bank met omschrijving "ontvoering".

Ik ben overtuigd :D
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik ben te goedgelovig ;(

Vond het al een vreemd iets dan had ik nu een andere baan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')