Ik weet niet welk punt ze willen maken met dit filmpje, maar het is iig goed fake.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Syd het volgende:
Maar WTF is dit dan? De overheid die ook nog uitbetaald a 500euro per uur???
Oh kijk nou! Het filmpje is aangepast! Er verschijnt nu een scan van een ABN afschrift in beeld! Dat was er een tijdje geleden nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welk punt ze willen maken met dit filmpje, maar het is iig goed fake.
"Schadevergoeding : ontvoeringuren" als omschrijving van de betaling? Echt? Stelletje prutsers
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Aanhouding is 'ontvoering'_x10^99+1
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh kijk nou! Het filmpje is aangepast! Er verschijnt nu een scan van een ABN afschrift in beeld! Dat was er een tijdje geleden nog niet.
Dus een boeking van zowaar 7500,-, gedaan door de BNG bank met omschrijving "ontvoering".
Ik ben overtuigd
Ik ben te goedgelovigquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welk punt ze willen maken met dit filmpje, maar het is iig goed fake.
"Schadevergoeding : ontvoeringuren" als omschrijving van de betaling? Echt? Stelletje prutsers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |