Er wonen hier nog hier nog 4 mensen post technisch. En vanaf januari gaat me eigen webshop open. Er is nu al haast geen doorkomen aan kwa post en het vermoeden is dan straks helemaal niet. Scheiden zou een hoop schelen (plus wat risico op verdwijnen verminderen)quote:Toch even benieuwd, maar waarom wil je een "extra" nummer/bus ?
Heb jij enig idee waarom die mensen een extra bus/nummer hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 05:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons zijn er ook wel mensen die zelf een huisnummer "verzinnen". Die er bijvoorbeeld een brievenbus bij hangen met daarop bijvoorbeeld 20a. Ik gooi het dan altijd gewoon in de 20, want voor je het weet zijn er veel meer mensen die er een extra bus bij hangen (en ja, zo gaat dat dus wel echt, want in een wijk die ik wel eens doe was het er eerst maar 1, maar inmiddels zijn het er al een stuk of 8) en dat zijn allemaal extra stops waar je niet meer tijd voor krijgt.
Ik weet dat er ook collega's zijn die het gewoon terugsturen, omdat ze weten dat het geen officieel adres is, maar dat gaat me dan weer te ver.
Volgens mij in de meeste gevallen omdat ze het huis zelf gesplitst hebben, dat de ouders bijv in het voorste deel van het huis wonen en 1 van de kinderen met partner in het achterste deel. En soms omdat ze een bedrijf aan huis hebben en dat graag gescheiden willen houden blijkbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom die mensen een extra bus/nummer hebben?
Waarom overweeg je dan geen postbus? Dat is niet heel achterlijk duur en het komt voor een bedrijf ook professioneler over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Er wonen hier nog hier nog 4 mensen post technisch. En vanaf januari gaat me eigen webshop open. Er is nu al haast geen doorkomen aan kwa post en het vermoeden is dan straks helemaal niet. Scheiden zou een hoop schelen (plus wat risico op verdwijnen verminderen)
Dat lijkt mij inderdaad ook de beste optie. Beter dan er een bus bij te zetten met een onofficieel nummer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom overweeg je dan geen postbus? Dat is niet heel achterlijk duur en het komt voor een bedrijf ook professioneler over.
http://www.postnlpakkette(...)oducten/postbus.aspx
Er zijn leveranciers die niet verschepen naar postbussen. Ik gok dat het daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Troeta het volgende:
Hoe bedoel je, buitenlandse bedrijven die niet met postbus werken?
dat postbus is dan toch jouw postadres, maakt hun toch niet uit wat het precies is?
ups sowieso niet al wil je het betalenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn leveranciers die niet verschepen naar postbussen. Ik gok dat het daar mee te maken heeft.
Ach ja, de Kamer trapt er toch wel weer in met 'nee hoor, het gaat niet ten koste van de werkgelegenheid'.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 05:27 schreef gelestipjes het volgende:
Maar ja, naar 3 dagen bezorging gaan is voor ons natuurlijk ook allemaal niet erg wenselijk, nog minder uren.
Trusten, ik duik er ook zo in. Tot morgenochtend.quote:
Goedemorgen!quote:
Je hebt weken daarvoor gehad dat je amper sliep. Misschien wil je lichaam dat nog steeds compenseren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 04:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik slaap de laatste week ontzettend veel echt onvoorstelbaar....maar daarentegen ik blijf wel moe
Ach t komt vanzelf goed
Ik denk t maar ik heb daar helemaal geen tijd voor....quote:Op vrijdag 1 november 2013 05:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt weken daarvoor gehad dat je amper sliep. Misschien wil je lichaam dat nog steeds compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |