dat je ook gegeten wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
inderdaad, ik ga ook 13 jaar op straat leven nu
lijkt met red mijn vakantie met rob geusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom altijd die hele levensverhalen pfff
Zo krijg je ook een beeld van wat er achter de schermen gebeurd. Das lacheleuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom steeds die shots van die dansgroep ertussen door
wij willen dat horen. Schijnt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom altijd die hele levensverhalen pfff
nee, vind je het gek hij heeft op straat geleefd. zielig tochquote:
Kost alles daar tegenwoordig geld?quote:
oh? Maar dan moet ik via mijn telefoon of tablet kijken en dat haat ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe het via de RTLxl app, dan is het volgens mij gratis
Ik heb er geen verstand van, maar kun je je tablet op je tv aansluiten? Doe ik met mijn laptop in ieder geval ook altijd. Geen idee of er zo een mogelijkheid is met een tablet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh? Maar dan moet ik via mijn telefoon of tablet kijken en dat haat ik
En het was nou niet bepaald een Topshow.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:22 schreef iBenny het volgende:
HGT heeft de strijd om de kijkcijfers gister trouwens dik gewonnen van SBS6 en Nederland 1
1.821.000 mensen zaten te kijken (madl 27,1 %)
Oh ja dat is een goeie, even proberen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar kun je je tablet op je tv aansluiten? Doe ik met mijn laptop in ieder geval ook altijd. Geen idee of er zo een mogelijkheid is met een tablet.
Is er niet een herhaling nog op tv dan de komende dagen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef MissJ het volgende:
hmm nee kan niet, tablet heeft natuurlijk geen HDMI aansluiting![]()
Nou ja, dan maar betalen, zit niks anders op
http://rtl.ksya.net/video(...)415dba164e2e119dafbaquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef MissJ het volgende:
hmm nee kan niet, tablet heeft natuurlijk geen HDMI aansluiting![]()
Nou ja, dan maar betalen, zit niks anders op
Vast wel, maar kan me herinneren dat dat altijd op een doordeweeks dag heel laat in de avond is en das niet handig voor mij ivm vroeg op moeten staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is er niet een herhaling nog op tv dan de komende dagen?
ow ja das ook wel een goeie, dank jequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)415dba164e2e119dafba
Kun je de acts gewoon kijken zonder dat Silverlight gedoe.
Kun je het wel nog opnemen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan me herinneren dat dat altijd op een doordeweeks dag heel laat in de avond is en das niet handig voor mij ivm vroeg op moeten staan.
heb geen opnameapparatuurquote:
Heb je geen digitale tv? Dan kun je gewoon via On Demand doen en op de tv kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb geen opnameapparatuur![]()
Bedankt voor het meedenken allemaal![]()
ik ga nu toch maar gewoon via RTL XL terugkijken en dokken.
Inmiddels via RTL XL gekeken... maar heb wel digitale tv ja. Tele2. Heb ook Uitzending gemist, maar zit geen RTL bij. Of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv? Dan kun je gewoon via On Demand doen en op de tv kijken
Hejje die shit opgenomen? rtl vraagt 1,49 om het terug te kijkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef Uccie het volgende:
Ik moet ook nog maar een keertje terugkijken...misschien straks maar doen.
Ik dacht dat de app gratis was, maar daar staat ie niet opquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje die shit opgenomen? rtl vraagt 1,49 om het terug te kijkenNog geen downloadlinkje gevonden
ik hoor nog van jequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de app gratis was, maar daar staat ie niet op![]()
Downloadlinkje heb ik ook nog niet.
Komt goed.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 04:15 schreef Anonymousz het volgende:
op rtl gemist gekeken
maar die man in het strakke zwarte pakje![]()
![]()
![]()
veeg mijn op
en die klompendans was epic![]()
![]()
Heyquote:
quote:Amira uit Holland's Got Talent hit in VS
De auditie van de 9-jarge Amira in Holland’s Got Talent gaat de wereld over en was vandaag zelfs te zien op de Amerikaanse televsie in CBS This Morning.
Gordon twitterde het nieuws vandaag en was versteld dat hij te zien was op de Amerikaanse televisie. Hij vergiste zich alleen in het programma. Hij schreef: “OMG in Amerika op tv met goodmorning america fragment van HGT met amira van 9 jaar!”
Inmiddels hebben al meer dan 2 miljoen mensen het filmpje van Amira’s auditie op YouTube gezien. Met het klassieke nummer O mio babbino caro zong ze de sterren van de hemel.
Ook was het te zien op de Noorse televisie en in kranten in Zuid-Afrika, Frankrijk, Hongarije, Bosnië en België. Amira trad afgelopen zaterdag op voor een uitzinnig publiek bij het RTL 4-programma 'Holland's Got Talent'.
Juryleden Gordon, Chantal Janzen en Dan Karaty waren zo onder de indruk, dat het nachtegaaltje met een Golden Ticket meteen door naar de liveshow mag.
Dansgroepje zeker?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben erbij!
Vanavond komt er een groepje dat ik ken langs. Met een goede vriendin van mijn zusje erin, een oud buurmeisje en een huidig buurmeisje.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben erbij!
Vanavond komt er een groepje dat ik ken langs. Met een goede vriendin van mijn zusje erin, een oud buurmeisje en een huidig buurmeisje.
Blijkbaar wil niemand het op internet zettenquote:
Mja ik zag 'm wel op usenet staan maar ik moet een torrentjequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar wil niemand het op internet zetten
jaaaaaaaaaaa daar MOET ik heen!quote:
Ik heb net Comedy Kids gezien. Niks ergers dan dat. Ik ging een beetje deaudquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef MissJ het volgende:
ok dit vind ik niks, kinderen die volwassen en sexy gaan doen
Oja, ik moet dat eigenlijk een keer kijken, puur om mezelf te pijnigen. Lijkt me vreselijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net Comedy Kids gezien. Niks ergers dan dat. Ik ging een beetje deaud
Dat was je warming-up?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
omg ja dat heb ik een kwartier gekeken en toen kon ik het niet meer aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik had niet veel verwacht maar dit was wel heel slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soort van. Zapte er langs, na 10 minuten lag ik in een coma door de slechte Donald Duck-grappenquote:
ow, fans, nu snap ik 'mquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef iBenny het volgende:
Die woordgrap. Godsamme. De krekels maakten overuren...
ik haar borsten:@quote:
liever haar dan adele zelfquote:
Maar als je hier niet meer mag zingen dan wordt het Holland got talent (except singing)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
weer een zangeres.... waarom gaan die niet gewoon naar de voice?
dan deed finkesteen dat toch wel beterquote:
Chagrijnige schjmoel ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Ze staat er ook zo lekker charmant bij
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat? Schitterend wit slachtschort.
Ik zal een paar mooie slachtschorten bij elkaar shoppen. Komt goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie verwacht ik iets soortgelijks
kijk ook alleen de voorrondesquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja! Paar van die hele slechte ertussendoor is waarom we kijke
heej karinaaaaaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lulverhaal. En wat is dat voor raar ding
nou, als hij oorpijn een cadeautje vindt.....quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef Deisyy het volgende:
"Ik heb altijd het idee als ik optreed dat ik mensen een kadootje geef".
hij is echt grappigquote:
quote:
dan konden ze dat allemaal in 1 dag doen met de NS groepskortingquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
jeminee, zijn die rechtstreeks van de Libelle fandag gekomen ofzo?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dan konden ze dat allemaal in 1 dag doen met de NS groepskorting
Nee, RTL had alweer zitten spoilerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Ze mocht niet zingen van haar man ... Ze zal wel heel vals zingen dus
de varken zongen mooierquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Ze mocht niet zingen van haar man ... Ze zal wel heel vals zingen dus
"Toitoi, groetjes van mij en Rex".quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
Dit lijkt me een vrouw die hele toffe Krabbelplaatjes op je Hyves achterlaat
Gelukkig is Hyves dood...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
ja van die glitterendequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
Met glittersquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
kan in duet met amiraquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Oh bah weer van die depressieve opera.
ik vind het anders wel mooiquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Oh bah weer van die depressieve opera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |