yupquote:
ja, join mijquote:
join wiwatronquote:
Je zit al bij ons in de sessie handige harryquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Kan niet. Kan hem alleen een message sturen
Join mijquote:
ok!quote:
quote:
#SWAGquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef kawa4 het volgende:
div zn faal poging.
waar zn motor is, weet niemand
[ afbeelding ]
en nog 1 van wiwa
[ afbeelding ]
ik invite je welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Ben met 10 minuten online
Blijkbaar. Gaan we nog racen? Stunt jump onzin is niks voor mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben ik de enige bij wie het nu vastloopt?
Ja man, ik invite je zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijkbaar. Gaan we nog racen? Stunt jump onzin is niks voor mij
Die mag wel een eitje voor me balken hoor. Oeffquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef Painore het volgende:
Terugkomend op Katy Perry,
[ afbeelding ]
Vind ik wel leuk hoor!
FIXXEDquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
TEAM WINNING LELIJKE GRAFBAK!
[ afbeelding ]
1 iemand is geen team hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
TEAM WINNING!
[ afbeelding ]
laterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
1 iemand is geen team haha
@team stuntjump ik ga, ltr
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef kensei het volgende:
2 uur stuntjumpen later, lime green unlocked![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Komt wel goed hoor schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bruggetje over springen krijg je een stuntjumpquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:18 schreef SlevinX het volgende:
Wat zijn jullie in godsnaam van plan op dat golf terrein?
Je moet naar rechts juistquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat bruggetje over springen krijg je een stuntjump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |