check. Foutje van mij. Kaart is geschraptquote:Op maandag 4 november 2013 01:53 schreef chroestjov het volgende:
Mitchell Donald (geel) M 4 / 0 3 / 1 -2 6
In de uitslagen is opgenomen dat hij deze speelronde een gele kaart heeft gehad maar volgens mij (& Soccerway) is dat niet het geval.
oeps, helemaal gemist. Nu wel verwerkt, waarna het later vandaag in de punten en de budgetten terug te zien zal zijnquote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef ntrx het volgende:
Jelle ten Rouwelaar heeft tegen RKC een penalty gestopt maar daarvoor geen punten gekregen,
staat ook bij de geschreven samenvatting:
"Desondanks had RKC na 57 minuten op 4-0 moeten komen. Doelman Jelle ten Rouwelaar behoedde zijn ploeg echter voor een afstraffing, door een strafschop van Jean-David Beauguel te keren. "
ik had de vorige keer beter niet kunnen wisselenquote:Op maandag 4 november 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik mijn team laat staan. Ik kan Ziyech of Donald hoogstens kopen, ipv Achenteh. Maar denk niet dat het de moeite is.
Wat hij zei.quote:Op maandag 4 november 2013 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had de vorige keer beter niet kunnen wisselen
Overgoor stelt idd weinig voor (hé dat rijmt)... eens zien wat ik eventueel kan verzinnenquote:Op maandag 4 november 2013 18:23 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Wat hij zei.
Ik zit nog te twijfelen... Heb Pèlle (geschorst), Overgoor en Eikrem waar ik alledrie wel van af wil voor a.s. ronde, maar Pèlle heeft prima gescoord doorgaans (behalve nu net), dus ik neig naar laten staan (ondanks dat ie niet speelt aankomende ronde). Wisselkosten are a bitch.
Ik had Overgoor - Piazon willen doen, maar ik heb zelfs niet voldoende geld daarvoor.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Pelle is nog maar 1 wedstrijd geschort. dus hem omwisselen is te duur, gezien hij het verder niet slecht doet en dus zijn geld meer dan waard is. Met maar 360k te besteden denk ik dat ik ook dat ik deze keer niet wissel en de 360k gewoon vast hou om hopelijk na de volgende ronde een "top"-speler te kopen.
Marnix Koldergod.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het probleem is dat er weinig topspelers zijn om te kopen.
Die heb ik al in mijn teamquote:
Scoorde wel mooi 2x tegen PSV.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al in mijn team. Maar ik weet voor het middenveld niemand joh. Nu maar Fludderus erin gegooid.
Dat is dan ook geen kunst tegenwoordig.quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scoorde wel mooi 2x tegen PSV.
De lul.
Qazaishvilli.quote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen kunst tegenwoordig.
Zelfde bij Ajax.
Ja zoiets heette hij.quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qazaishvilli.
Als is basis stond had ik 'm gekocht.
Die had ik er net uitgegooid, niet bijster slim.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al in mijn team. Maar ik weet voor het middenveld niemand joh. Nu maar Fludderus erin gegooid.
Ach volgende week zal hij wel een eigen doelpunt maken en rood krijgen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die had ik er net uitgegooid, niet bijster slim.
Ik heb Johansson er in gezet in plaats van Pellè. Voor de rest had ik er geen geld voor.quote:Op maandag 4 november 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik jou was zou ik een speler van AZ kopen.
Nu gaat AZ falen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Johansson er in gezet in plaats van Pellè. Voor de rest had ik er geen geld voor.
Zo rollen die Eredivisie clubs. Alles om mijn manager te verkrachten.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu gaat AZ falen.
Ik ben trots op je JR.
Netjes hoor, 20ste in je eerste jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Grecio het volgende:
Mijn eerste jaar FOK manager! Wel leuk spelletje. Tis nog wel beetje uitzoeken allemaal (sta nu 20e dus gaat nog redelijk). Sowieso wel pittig seizoen om voorspellingen van prestaties te doen, met alle ups en downs van alle teams.
er netjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Grecio het volgende:
Mijn eerste jaar FOK manager! Wel leuk spelletje. Tis nog wel beetje uitzoeken allemaal (sta nu 20e dus gaat nog redelijk). Sowieso wel pittig seizoen om voorspellingen van prestaties te doen, met alle ups en downs van alle teams.
Ik heb hem eruit gehaald voor Nemeth.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef jaaapiooo het volgende:
Hmm. Zoveel budget gaat toch kriebelen. Mokhtar -> Atsu. Wat zeggen jullie?
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb hem eruit gehaald voor Nemeth.
Roda heeft niet echt het makkelijkste program de komende vier weken. Dan is die van Vitesse beter..quote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef Grecio het volgende:
En Jaapiooo, ik zou Mokhtar eruit halen ja (nog te vaak wissel/gewisseld), of het voor Atsu zou zijn dan weet ik dan weer niet...
Dat is wel het meest verstandige om te doen inderdaad! Als jij je team op maandag wisselt en vervolgens opslaat dan staat dat vast, wissel je opnieuw op vrijdag dan kost dat uiteraard wel geld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef Grecio het volgende:
Niet echt op dat geld zitten letten, maar kan iemand me even uitleggen of dit klopt;
Je verkoopt spits, dat kost je transferkosten... dan koop je een nieuwe spits.
Vervolgens wissel je deze nieuwe spits voor weer een nieuwe spits (bijv omdat hij geblesseerd is geraakt tijdens training).
Betaal je dan dus dubbel kosten bij wissel, ofwel, kan je het beste pas vrijdag voor sluiten je opstelling maken?
Just checking, alvast bedankt
Haha ok, daar was ik al bang voor. Dat was dus een duur grapje om "alvast te bevestigen". Haha! Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is wel het meest verstandige om te doen inderdaad! Als jij je team op maandag wisselt en vervolgens opslaat dan staat dat vast, wissel je opnieuw op vrijdag dan kost dat uiteraard wel geld.
Koppers niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, Koppers en Bengtsson niet inzetbaar. Al was ik toch van plan om Bengtsson te wisselen, goede verdediger maar maakt te veel domme overtredingen en pakt veel kaarten.
Mijn opstelling voor deze week.
Velthuizen; Janmaat, Leerdam, Bijker; Piazon, Donald, Klich, Promes; Saymak, Finnbo, Johansson
Kan tot 18.59 uurquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, ik kan niet meer wisselen.
Mobiel kun je niet wisselen.quote:
Geef je accountdetails maar even door. Als groot RKC-supporter weet ik wel wat jij zo ongeveer nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel kun je niet wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |