abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:07:16 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_132588918
De man die gisteravond werd gearresteerd na een auto-ongeluk in Chaam (Noord-Brabant) had te veel gedronken. Door het ongeval kwamen twee 18-jarige vrouwen uit die plaats om het leven. Volgens Omroep Brabant werd de auto geblust door de moeder van één van hen.

De vrouw, bevelvoerder bij de brandweer in Chaam, wist op dat moment nog niet dat haar dochter in de auto zat. Dat heeft burgemeester Nuijten van Alphen-Chaam bevestigd aan de omroep.

Vermoedelijk reed een 56-jarige man uit Schoonhoven achter op de auto van de twee slachtoffers. Hun auto vloog door nog onbekende oorzaak in brand. De man is ter plekke onderzocht door ambulancepersoneel en aangehouden.

Het ongeluk gebeurde aan de Baarleseweg in Chaam. Dat is een drukke weg, veel mensen waren getuige van het ernstige ongeluk. De politie doet nog onderzoek naar wat er precies is voorgevallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-in-overleed.dhtml

The horror :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:11:14 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132589039
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef tong80 het volgende:
De vrouw, bevelvoerder bij de brandweer in Chaam, wist op dat moment nog niet dat haar dochter in de auto zat.
Verschrikkelijk :{

Zo was er ook een tijd geleden een ambulancebroeder die bij een ongeluk aankwam en z'n eigen zoon zag liggen (weet alleen niet meer of die jongen nou overleden was of niet).
pi_132589077
Gewoon omdat iemand met een bezopen kop achter het stuur ging zitten zijn 2 meisjes er nu niet meer :r :r :r :r :r :r laat die vent maar levenslang de bak indraaien, dat zal niet gebeuren denk ik maar toch...
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:14:35 #4
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_132589143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
Gewoon omdat iemand met een bezopen kop achter het stuur ging zitten zijn 2 meisjes er nu niet meer :r :r :r :r :r :r laat die vent maar levenslang de bak indraaien, dat zal niet gebeuren denk ik maar toch...
En overdag uit z'n celletje laten om verplicht in een revalidatiecentrum te werken.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:14:41 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_132589146
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:26:45 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_132589497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Verschrikkelijk :{

Zo was er ook een tijd geleden een ambulancebroeder die bij een ongeluk aankwam en z'n eigen zoon zag liggen (weet alleen niet meer of die jongen nou overleden was of niet).
Vriend en vriendin van me op de brommer, werden doodgereden door een monster op de weg in 1986.

Andere vriend is politie-agent en was er als één van de eersten bij. Was 's nachts. Was die avond nog met Peer wezen stappen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:58:35 #7
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_132590728
WTF, zie het verschil tussen de van de meisjes en auto van dronken bestuurder

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:42:28 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_132592745
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef jcdragon het volgende:

[ afbeelding ]
pi_132594403
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef tong80 het volgende:
De man die gisteravond werd gearresteerd na een auto-ongeluk in Chaam (Noord-Brabant) had te veel gedronken. Door het ongeval kwamen twee 18-jarige vrouwen uit die plaats om het leven.

Die man is nog niet zo maar van politie en justitie af.
Reken d'r maar op dat hij een fikse taakstraf krijgt !
-
pi_132597984
Wat verschrikkelijk om te lezen dit!

Toen ik nog een klein kindje was, waren we ook betrokken bij een groot auto ongeluk. Een of andere Portugees – het gebeurde op vakantie in Portugal, echt goede timing :') – knalde met hoge snelheid achterop onze auto. De hele achterbak van de auto was tot ongeveer de achterbank omgevormd tot een gapend gat. Gelukkig ging alles goed. We zaten in een Volvo V70, in kinderzitjes. Mijn moeder had een whiplash, mijn broer, ik, en de vriend van mijn moeder waren ok. Uiteindelijk was het binnen een paar uur opgelost; we kregen een vervangende auto en bagage van de leasemaatschappij, en hebben een top-vakantie gehad. Ik weet nog dat ik het super warm had, honger had, dorst had, en ontzettend zat te zeuren; ik begreep de ernst van wat er gebeurd was totaal niet.

Toch krijg ik elke keer wanneer ik over een auto ongeluk hoor rillingen. Het had zomaar mis met ons kunnen gaan. In een kleinere auto hadden wij waarschijnlijk een soortgelijk lot gehad. Die Volvo heeft ons leven gered. Niet iedereen heeft echter deze keuze.

Je kan er als automobilist ook helemaal niets aan doen. Je gaat ervanuit dat iedereen op let tijdens het autorijden, en nooit een fout maakt. Helaas is dit onrealistisch en er zijn altijd idioten als deze man die mensen in gevaar brengen of vermoorden door dronken achter het stuur te kruipen. Want laten we eerlijk zijn, dronken iemand vermoorden is geen ongeluk; het is misschien aanlokkelijk dronken achter het stuur te kruipen, maar deze situatie moet je niet creëren, met de auto naar een situatie waar je dronken kan worden is al de fout.

Het is gewoon zo zonde. Het had niet hoeven gebeuren. Het had geen enkel nut. Wanneer je zoon komt te overlijden tijdens het blussen van een brand als brandweerman, is het een hele andere situatie dan wanneer hij vermoord is door een dronkenlap.

En dat die moeder er ook echt dan achter komt dat het haar dochters zijn. En dat ze haar hele leven hiermee zal moeten leven. Die herinnering, en dat verlies. ;(
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:01:23 #11
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132598992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef jcdragon het volgende:

[ afbeelding ]
Hij heeft zich in de tank geboord. Oorzaak van de brand is dus niet zo moeilijk.
pi_132599763
quote:
Het erge is dat mensen dit blijven doen. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_132600364
Vraag me af hoe het zit met de lichamen van die twee vrouwen.
Auto is uitgeblust en dan worden ze eruit gehaald (als dat al mogelijk is)?
Op dit filmpje van de NOS zijn ze de auto niet lang na het ongeluk al aan het onderzoeken.
Die lichamen zullen toch niet al helemaal verkoold zijn lijkt me.
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:05:44 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132601175
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:
Vraag me af hoe het zit met de lichamen van die twee vrouwen.
Auto is uitgeblust en dan worden ze eruit gehaald (als dat al mogelijk is)?
Op dit filmpje van de NOS zijn ze de auto niet lang na het ongeluk al aan het onderzoeken.
Die lichamen zullen toch niet al helemaal verkoold zijn lijkt me.
Ik vrees van wel eigenlijk -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_132601310
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vrees van wel eigenlijk -O-
En daardoor dus ook niet meer herkenbaar. Vandaar dat ze er dus ook pas later achterkwam...
pi_132601358
Wat een nachtmerrie moet dat zijn. -O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:13:05 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132601401
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef DW457 het volgende:

[..]

En daardoor dus ook niet meer herkenbaar. Vandaar dat ze er dus ook pas later achterkwam...
Bijvoorbeeld :Y
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:13:23 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132601413
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef Ferdo het volgende:
Wat een nachtmerrie moet dat zijn. -O-
Nogal ja.. :{ -O- :'(
pi_132601440
Zoiets kom je toch nooit te boven? Je eigen fam. Verhaal van de bestuurder ?? Ik denk dat ik voor de trein zou springen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_132601590
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Geerd het volgende:
Zoiets kom je toch nooit te boven? Je eigen fam. Verhaal van de bestuurder ?? Ik denk dat ik voor de trein zou springen.
"Ik dacht: eentje kan nog wel..."
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132612335
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Te triest.

Ik zwaai naar dieren.
pi_132614734
quote:
Nee maar ze zullen toch echt eens strenger moeten gaan straffen bij een ongeluk met drnk achter het stuur. Nu neemt men het risico maar en ze rijden meestal iemand anders dood.
  Admin zondag 27 oktober 2013 @ 15:30:38 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_132619249
opschonen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_132619745
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar ze zullen toch echt eens strenger moeten gaan straffen bij een ongeluk met drnk achter het stuur. Nu neemt men het risico maar en ze rijden meestal iemand anders dood.
Ook zonder ongeluk strenger straffen. Blijkbaar raken sommigen nog steeds niet ontmoedigd om met drank achter het stuur te kruipen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_132619819
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ook zonder ongeluk strenger straffen. Blijkbaar raken sommigen nog steeds niet ontmoedigd om met drank achter het stuur te kruipen.
Nee vannacht in Rotterdam ook een voetganger ernstig gewond geraakt, ook ws drank in het spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')