Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef tong80 het volgende:
De vrouw, bevelvoerder bij de brandweer in Chaam, wist op dat moment nog niet dat haar dochter in de auto zat.
En overdag uit z'n celletje laten om verplicht in een revalidatiecentrum te werken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
Gewoon omdat iemand met een bezopen kop achter het stuur ging zitten zijn 2 meisjes er nu niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat die vent maar levenslang de bak indraaien, dat zal niet gebeuren denk ik maar toch...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
Gewoon omdat iemand met een bezopen kop achter het stuur ging zitten zijn 2 meisjes er nu niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat die vent maar levenslang de bak indraaien, dat zal niet gebeuren denk ik maar toch...
Vriend en vriendin van me op de brommer, werden doodgereden door een monster op de weg in 1986.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Zo was er ook een tijd geleden een ambulancebroeder die bij een ongeluk aankwam en z'n eigen zoon zag liggen (weet alleen niet meer of die jongen nou overleden was of niet).
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef jcdragon het volgende:
WTF, zie het verschil tussen de van de meisjes en auto van dronken bestuurder
[ afbeelding ]
Die man is nog niet zo maar van politie en justitie af.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef tong80 het volgende:
De man die gisteravond werd gearresteerd na een auto-ongeluk in Chaam (Noord-Brabant) had te veel gedronken. Door het ongeval kwamen twee 18-jarige vrouwen uit die plaats om het leven.
Hij heeft zich in de tank geboord. Oorzaak van de brand is dus niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef jcdragon het volgende:
WTF, zie het verschil tussen de van de meisjes en auto van dronken bestuurder
[ afbeelding ]
Het erge is dat mensen dit blijven doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees van wel eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:40 schreef karton2 het volgende:
Vraag me af hoe het zit met de lichamen van die twee vrouwen.
Auto is uitgeblust en dan worden ze eruit gehaald (als dat al mogelijk is)?
Op dit filmpje van de NOS zijn ze de auto niet lang na het ongeluk al aan het onderzoeken.
Die lichamen zullen toch niet al helemaal verkoold zijn lijkt me.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef DW457 het volgende:
[..]
En daardoor dus ook niet meer herkenbaar. Vandaar dat ze er dus ook pas later achterkwam...
"Ik dacht: eentje kan nog wel..."quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef Geerd het volgende:
Zoiets kom je toch nooit te boven? Je eigen fam. Verhaal van de bestuurder ?? Ik denk dat ik voor de trein zou springen.
Nee maar ze zullen toch echt eens strenger moeten gaan straffen bij een ongeluk met drnk achter het stuur. Nu neemt men het risico maar en ze rijden meestal iemand anders dood.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zonder ongeluk strenger straffen. Blijkbaar raken sommigen nog steeds niet ontmoedigd om met drank achter het stuur te kruipen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar ze zullen toch echt eens strenger moeten gaan straffen bij een ongeluk met drnk achter het stuur. Nu neemt men het risico maar en ze rijden meestal iemand anders dood.
Nee vannacht in Rotterdam ook een voetganger ernstig gewond geraakt, ook ws drank in het spel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook zonder ongeluk strenger straffen. Blijkbaar raken sommigen nog steeds niet ontmoedigd om met drank achter het stuur te kruipen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |