SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2013 20:18:55 ]
Jij spreekt het?quote:
Centraal Station Schiedam?quote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef JamesTKirk het volgende:
Ach kreunen gaat meestal zonder accent
Is dat de opvolger van Duke Nukem?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van Duke Nukem?
Als ik jullie dan niet allang vergeten benquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jullie dan niet allang vergeten ben
Jou kan ik toch nooit vergeten, al zou ik het proberenquote:
Tssssquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jullie dan niet allang vergeten ben
Volgens mij valt het wel mee, maar zit in de buurt hequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spreekt het?
Waarom bel jij mij dan niet?
Ja vooral omdat de update blijft steken op 0%quote:
Ik wil het checkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, maar zit in de buurt he
Goede plaat van Pete Gabrielquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
Steam is prima,jullie kunnen het gewoon niet handelen
Hij doet het alquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
Steam is prima,jullie kunnen het gewoon niet handelen
Omdat mijn steam denkt dat ik geen CS:S hebquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind steam ook wel fijn eigenlijk
waarom zou het kut zijn?
Dit. Ook met andere games gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat mijn steam denkt dat ik geen CS:S heb
En hoe los ik dat op dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Ook met andere games gehad.
Dat deed ik in 2002 ofzo hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, toen ben ik op een gegeven moment gestopt met gamen
CS:S moet op pc!!quote:
Illegaal werkt ook niet online.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CS:S moet op pc!!
Maar ik krijg die game niet aan de praat verdorie
Niks illegaal jonguh!!quote:
Ja ja...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks illegaal jonguh!!
Braaf gekocht in de winkel!
Mij toestaan te spelen.quote:
Dit probleem had ik dus ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij toestaan te spelen.
Volgens steam moet ik dat spel nog kopen want dat is de enige optie die ik krijg.
Hij staat in mn geïnstalleerde games maar als ik erop klik krijg ik de optie hem te kopen![]()
Ik snap er helemaal niets van en ik ga nu huilen
Keep calm and eat pepernotenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij toestaan te spelen.
Volgens steam moet ik dat spel nog kopen want dat is de enige optie die ik krijg.
Hij staat in mn geïnstalleerde games maar als ik erop klik krijg ik de optie hem te kopen![]()
Zit je niet op een ander account?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij toestaan te spelen.
Bah pepernotenquote:
Ik heb maar 1 account!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit je niet op een ander account?
Nee, ik wil gamen!!quote:
Vroeger speelde ik spel zo vaak hequote:
Je praat raadsels voor mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan toch game-sharen? Hoe werkt dat?
Allang gedaan toch!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
waarom neem je geen contact op met steam?
Ja, daar zit volgens mij het probleem!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je de hoesjes nog huppel? Met keys. Vul die eens opnieuw in.
Games (bovenin) > Product activeren op steam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar zit volgens mij het probleem!!
Ik heb de key nergens in hoeven vullen en kan ook niets vinden om dat in te vullen.
Eens kijken, nu moet ie het vast wel doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Games (bovenin) > Product activeren op steam.
Haha, ik ben het inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb goede hoop![]()
Hoe kan ik je ooit bedanken Sedan?
Fappen. Of is dat je avondbezigheid?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zouden jullie doen als je 4 weken lang overdag echt niets te doen hebt, maar s'avonds wel? Want ik val echt in een gat![]()
Wat ben je gewend? Dat ik je zo dankbaar ben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ik ben het inmiddels wel gewend
ja kan, maar daar ben je toch niet 4 weken mee bezig?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fappen. Of is dat je avondbezigheid?
Ik zou het niet weten. Ik verveel me al kapot als ik een week vrij benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja kan, maar daar ben je toch niet 4 weken mee bezig?![]()
Nees'avonds moet ik hier zijn vanwege mijn sportvereniging uiteraard
![]()
maargoed, de rest van de tijd ben ik dus gewoon vrij en ik hoef ook niet naar de uni enzo__!!
Ja, nou ik moet dus 4 weken gaan volmakenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik verveel me al kapot als ik een week vrij ben
Nee, noobs vrouwen helpen met pc dingenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je gewend? Dat ik je zo dankbaar ben?
Zoek een hobby.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, nou ik moet dus 4 weken gaan volmaken![]()
Ja die hobby is dus 's avondsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, noobs vrouwen helpen met pc dingen
[..]
Zoek een hobby.
Succesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, nou ik moet dus 4 weken gaan volmaken![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Zoek een hobby.
dit dusquote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Zoek een hobby.
Ja zoiets inderdaad. En halve dagen slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
dit dusAnders ging ik gewoon 4 weken naar Zwitserland maargoed dat kan dus nu niet
[..]
Thanks![]()
gewoon heel GTA uitspelen ofzo
Mag niet meer he zwarte piet spelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo leuk geschminkt! Volgend jaar weer
halloweenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag niet meer he zwarte piet spelen
---
Jullie zijn gewoon niets gewend, net alsof je niks kan verzinnen om te doen. Zat dingen te bedenken (buiten fappen)
we schminkten met z'n 3en.. De een deed alleen maar leeuwtjes, de ander bakte er niks van en die van mij waren nog best mooiquote:
Als duivel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo leuk geschminkt! Volgend jaar weer
Goede, ik zal mijn moeder even bellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
*dingdong* Dit is een huishoudelijke mededeling:
Vannacht gaat de klok een uur terug!
*dingding*
/einde bericht
Uur langer slapen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
*dingding*
/einde bericht
Ja mam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
*dingding*
/einde bericht
Ff vast bakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
Great...
Dat wordt weer sleutelen, einddemper rondom los van de flens, ding klinkt meteen alsof er een v8 in ligt
Ja of voor 3 tientjes een andere halen bij de sloop om de hoek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ff vast bakken
Het geluid van een V8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |