Ja, dat bedoel ik niet, maar jij haalt de league cup en fa cup door elkaar. Laatstgenoemde wordt serieuzer genomen door Arsenal dan eerstgenoemde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:48 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ach beter de league cup dan helemaal niks hé?
Ik bedoelde dat ik de kansen van Arsenal om de FA Cup te winnen niet hoog inschatte, net zoals de kansen om de Premier League en de Champions League te winnen. Maar goed, hopelijk bewijst Arsenal het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik niet, maar jij haalt de league cup en fa cup door elkaar. Laatstgenoemde wordt serieuzer genomen door Arsenal dan eerstgenoemde.
Tottenham en Napoli zijn het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef Tranquilize het volgende:
Feit is gewoon dat Arsenal in de echte tests heeft gefaald tot nu toe. Zelfs Özil laat het daar niet zien. Leuk die 1e plaats, maar ben bang dat ze die in de aankomende wedstrijden wel weer kwijtraken.
Chelsea denk ik ook. Liverpool gaat het sowieso niet lukken gok ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ben bang dat Chelsea gewoon kampioen gaat worden. Ik hoop op Tottenham of Liverpool.
Denk het ook niet. Ondanks dat Luis een koning is hebben ze te weinig toppers. Chelsea heeft toch wel een erg sterk team, en natuurlijk ook de juiste trainer. Bij dit soort teams past Mourinho zo goed!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Chelsea denk ik ook. Liverpool gaat het sowieso niet lukken gok ik.
Lamela van 35 miljoen is ook nog geen basisspeler.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ondanks dat Luis een koning is hebben ze te weinig toppers. Chelsea heeft toch wel een erg sterk team, en natuurlijk ook de juiste trainer. Bij dit soort teams past Mourinho zo goed!
Ik hoop op Tottenham. Die hebben ook een sterk elftal. Wel jammer dat Eriksen en Chadli geen basis spelers zijn. Denk dat die nog aardig wat toe kunnen voegen aan het team. Zeker Eriksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |