Ja, we gaan hard de kant op van Amerika, waarin zelfs een zwarte onderbroek al discriminatie is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef polderturk het volgende:
Het woord 'neger' vinden ze ook niet leuk trouwens. Daar moet snel een ander woord voor komen.
Dat wordt moeilijk heb je suggesties.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef polderturk het volgende:
Het woord 'neger' vinden ze ook niet leuk trouwens. Daar moet snel een ander woord voor komen.
De meeste negers zíjn Nederlanders.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tegen een Nederlander hebben ze er geen problemen mee. Eenmaal met buitenlanders onder elkaar, komt de waarheid boven drijven.
Waarom niet? Het zijn minder ontwikkelde landen die kritiek hebben op Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel positief is Zwarte Piet te vergelijken met gebruiken in minder ontwikkelde landen.
Ik ben in ieder geval niet anti-pietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent pro-piet?
Ik persoonlijk vind dat ze wel een punt heeft, maar ik ben dan ook anti-piet.
Johquote:Op woensdag 27 november 2013 12:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De meeste negers zíjn Nederlanders.
Ze zijn aandachtstrekkers en geldwolvenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef IceCream. het volgende:
Ik ken genoeg "donker gekleurden" die zowel van het woord neger als van zwarte piet geen enkel probleem maken. Hoe meer aandacht je aan dit soort 'racisme' besteed, hoe meer racisme en haat er ontstaat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |