SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Ajacied422 op 26-10-2013 13:23:44 ]
Ja je hebt gelijk ,maar ik bedoelde eigenlijk om daar te spelen voor het eerst .quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedere speler doet daar voor het eerst mee pik.
Zie hem wel winnen van Barney vanavond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:24 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ,maar ik bedoelde eigenlijk om daar te spelen voor het eerst .
In de Premier League spelen ze ook in de Royal Highland Centre ,en zijn doelstellingen was om daar te spelen ,voor al die Schotten
ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie hem wel winnen van Barney vanavond.
Zullen vast nog kleine verschuivingen plaatsvinden. Genoeg geld te verdelen op zo'n toernooi. Al vraag ik me wel af hoe het met Mark Walsh gaat. Je zou bijna vergeten dat die ook nog in de dartwereld loopt.quote:Phil Taylor (1)
Colin Osborne (32)
Terry Jenkins (16)
Ronnie Baxter (17)
Wesley Newton (8)
John Part (25)
Justin Pipe (9)
Colin Lloyd (24)
Simon Whitlock (4)
Andy Smith (29)
Mervyn King (13)
Paul Nicholson (20)
James Wade (5)
Richie Burnett (28)
Kevin Painter (12)
Steve Beaton (21)
Michael van Gerwen (2)
Wayne Jones (31)
Peter Wright (15)
Gary Anderson (18)
Dave Chisnall (7)
Mark Webster (26)
Raymond van Barneveld (10)
Ian White (23)
Adrian Lewis (3)
Vincent van der Voort (30)
Kim Huybrechts (14)
Brendan Dolan (19)
Andy Hamilton (6)
Mark Walsh (27)
Robert Thornton (11)
Jamie Caven (22)
's goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun je even zeggen als Paul moet. Kijk nu Vi terug.
Ik mis Club Foot inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn oude nummer was wel een stuk beter.
Gurney was op het WK geweldig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat bibberen worden voor de Geus. Al denk ik dat Wade dit makkelijk moet kunnen winnen.
Caven, Webster zijn toch wel me lieveling spelers jammer dat ik hun niet zag gisteren voor een foto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary Anderson v Brendan Dolan
Daryl Gurney v James Wade
Peter Wright v Raymond van Barneveld
Jamie Caven v Joe Cullen
Wes Newton v Ronny Huybrechts
Andy Hamilton v Adrian Lewis
Michael van Gerwen v Ross Smith
Simon Whitlock v Mark Webster
mooie potjes
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gooide ook gewoon meer dan 10 180ers en verloor met 4-0 van Chisnall
verloor met 6-3 van Wrightquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef hafcfan het volgende:
Hoe deed Bowles het gisteren? Hij liep ook met iedereen te praten. Prima kerel.
Weet je nog toen de onbekende Josephus Schenk de laatste 16 haalde en tegen de onbekende Andy Hamilton moest? Volgens mij was dat in 2005 of 2006 bij nader inzien was jij toen nog geen 10 jaar, hehe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
en de wedstrijd die daarna kwam was ook geniaal.
[ afbeelding ]
En traag bovendien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Barnard heeft een merkwaardige worp.
Beetje meer respect voor je tegenstander mag toch wel. Kennelijk voelt meneer zich te goed. Deze houding valt me van hem tegen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef hafcfan het volgende:
Haha het is ook zo saai om tegen hem te spelen.
Hij deelde ook al geen handtekening uit vrijdag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor je tegenstander mag toch wel. Kennelijk voelt meneer zich te goed. Deze houding valt me van hem tegen.
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
nu dolan - komula.
komula mag van mij dan wel winnen.
Waar zie je dit live?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
57 Michael van Gerwen 6 v 3 Wes Newton
58 Kim Huybrechts 6 v 5 Peter Wright
59 Brendan Dolan ... v ... Jarkko Komula LIVE
60 Jamie Caven ... v ... Simon Whitlock LIVE
nu 2-0 voor dolan
kale mannen fetisj?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Caven en MikeWie dan wint maakt me weinig uit.
Oh ben je in de zaal? Klopt de zaal ziet er nu nogal dood uit. Ze zijn wel veel respectvollers dan de Engelsen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Guard het volgende:
Kutpubliek, MvG is eruit en meteen een dooie boel hier
Is het hele toernooi al een tamelijk dode boel hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Guard het volgende:
Kutpubliek, MvG is eruit en meteen een dooie boel hier
Die kijk ik niet meer. Dolan en Whitlock hebben niets dat mij aanspreekt.quote:
Ik kijk half er is toch niks op tv.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Is het hele toernooi al een tamelijk dode boel hoor.
[..]
Die kijk ik niet meer. Dolan en Whitlock hebben niets dat mij aanspreekt.
Over een klein half uurtje komt Spuiten & Slikken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk half er is toch niks op tv.
Maar hoe zit dat nou met bijvoorbeeld die OoM voor de Europese Tour? De spelers die zich op die manier plaatsen worden gezien als qualifier? Wel ingewikkeld allemaal met honderd verschillende ranglijsten enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijbehorende bracket met nog 4 events te gaan (waarvan 2 komende weekend zonder top16!)
1. Phil Taylor v Qualifier
32. Colin Osborne v Qualifier
16. Terry Jenkins v Qualifier
17. Brendan Dolan v Qualifier
8. Wes Newton v Qualifier
25. John Part v Qualifier
9. Raymond van Barneveld v Qualifier
24. Colin Lloyd v Qualifier
5. Andy Hamilton v Qualifier
28. Andy Smith v Qualifier
12. Kim Huybrechts v Qualifier
21. Steve Beaton v Qualifier
4. Simon Whitlock v Qualifier
29. Mark Walsh v Qualifier
13. Kevin Painter v Qualifier
20. Paul Nicholson v Qualifier
------------------------------------------------
2. Michael van Gerwen v Qualifier
31. Wayne Jones v Qualifier
15. Peter Wright v Qualifier
18. Gary Anderson v Qualifier
7. Dave Chisnall v Qualifier
26. Mark Webster v Qualifier
10. Robert Thornton v Qualifier
23. Jamie Caven v Qualifier
6. James Wade v Qualifier
27. Richie Burnett v Qualifier
11. Justin Pipe v Qualifier
22. Ian White v Qualifier
3. Adrian Lewis v Qualifier
30. Vincent van der Voort v Qualifier
14. Mervyn King v Qualifier
19. Ronnie Baxter v Qualifier
Die van de Europese Tour zijn qualifier ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou met bijvoorbeeld die OoM voor de Europese Tour? De spelers die zich op die manier plaatsen worden gezien als qualifier? Wel ingewikkeld allemaal met honderd verschillende ranglijsten enzo
Ja. ProTour top16 gaat naar het WK. Niet degenen die geplaatst zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Maar de ranglijst van de Pro Tour is weer wat anders dan die top-32 in de post die ik net had gequote? Want die doen op Pro Tour toernooien toch ook regelmatig mee?
Geen toernooi voor de OoM, gewoon tussen allerlei top 16 gozertjes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat voor toernooi is dit? 100.000 net zoals de dutch masters zeg maar?
First to 6quote:James Wade (5) v Kevin Painter (12)
Wes Newton (8) v Justin Pipe (9)
Andy Hamilton (6) v Robert Thornton (11)
Simon Whitlock (4) v Mervyn King (13)
Adrian Lewis (3) v Kim Huybrechts (14)
Phil Taylor (1) v Terry Jenkins (16)
Michael van Gerwen (2) v Peter Wright (15)
Dave Chisnall (7) v Raymond van Barneveld (10)
4-4quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton wint met 6-5
Hamilton nu met 4-3 voor tegen Thornton.
Ik hoop dat het hem een beetje meezit.quote:
Jammer dat Wright tegen hem moet. Gun het die schotten altijd wel. Zo fanatiek die fans he. Hopelijk ooit ook weer in Nederland.quote:
Nou de laatste tijd hapert de machine wel. Tegen Chizzy zag je ook dat hij faalde op de belangrijke momenten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan zich daar wel van afsluiten.
Alleen maar extra motivatie voor hem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan zich daar wel van afsluiten.
Afwezig, in tegenstelling tot een soort puist/wrat naast zijn reukorgaan.quote:
In Nederland was het publiek heel normaal alleen iets te stil juist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef D. het volgende:
Een IQ test bij de ingang zal ook wel geen optie zijn, dan blijft de zaal leeg
Misschien even een vraag twitteren of insturen over de afwezigheid van de snor bij Co, aangezien RTL7 meedoet aan Movember. Grote kans dat die behandeld wordt lijkt mequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afwezig, in tegenstelling tot een soort puist/wrat naast zijn reukorgaan.
Die zal nog wel komen, aan het eind van de maand zal ie wel volgroeid zijn tijdens de PC Finals.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien even een vraag twitteren of insturen over de afwezigheid van de snor bij Co, aangezien RTL7 meedoet aan Movember. Grote kans dat die behandeld wordt lijkt me
Dan al dat is echt een toptoernooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen, aan het eind van de maand zal ie wel volgroeid zijn tijdens de PC Finals.
Volgende week ook nog de GSoD
maandag de qualifier als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan al dat is echt een toptoernooi.![]()
quote:
Echt hequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Whitlock.
Whitlock mag weer voor de miljoenste keer aantreden tegen Wade op TV dit seizoen.
En al 3 uur bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:44 schreef hafcfan het volgende:
Wel veel pauzes zeg. Al 11 uur en we zijn bij partij 5.
Als Hamilton Wade voorblijft, kunnen we Lewis - Wade en Whitlock - Hamilton verwachten op het wk gelukkig.quote:
Dit nummer is gaaf manquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Dit nieuwe opkomstnummer vind ik matig en Paul is al helemaal achteruit gegaan.
Ja en met steeds die pauzes na omgerekend 1-1.5 set raak je ook nooit echt in de wedstrijd, want dan zit je erin en is het pauze en nog een keer en dan is het voorbijquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer van die pauze, kan toch het ritme een beetje verneuken.
Helemaal mee eens, deze wedstrijdjes zijn sowieso al veel te kort voor op een serieus (podium)toernooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:02 schreef hafcfan het volgende:
Ze moeten geen pauzes doen bij dit soort potjes. Doen ze op de tour ook nooit.
Yup, dan moet je al snel vlammen anders ga je nat. Lange termijn is een stuk beterquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, deze wedstrijdjes zijn sowieso al veel te kort voor op een serieus (podium)toernooi eigenlijk.
Hoe zou zijn conditie zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewisziek.
Hij hijgt wel als een gek zeg
Hij is echt ziek hequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewisziek.
Gewoon viesdik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewisziek.
Hij lijkt me niet echt in goeie conditie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewisziek.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij wordt wel elk toernooi steeds dikker. voert zijn vriendin hem als een gek of wat?
Meer cardiotraining op de fiets?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet echt in goeie conditie.
Old Skool darter dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet echt in goeie conditie.
Af en toe een stukje wandelen zou voor hem al een hele vooruitgang zijn denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer cardiotraining op de fiets?
Dat was echt sneu, eerst kreeg hij nog van alle kanten commentaar dat hij stomdronken stond te dartsen.quote:
Iedere keer hetzelfde, vaag is dat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer, steeds als hij gebruik kan maken doet ie het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |