abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152184911
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_152185320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek een muziekgenre dat ongetwijfeld onder ''klassieke pianomuziek'' valt. Ik heb een fragment gevonden waar dit soort pianomuziek duidelijk te horen is.

http://us.metaopia.com/artist/425378034

Hier het tweede fagment, ''Ballade''. Kent iemand dit genre? Als ik zoek op ''relaxing piano music'' vind ik wel redelijk vergelijkbare muziek, al is dit vaak nog een stuk sneller. Ik zoek dus zeer trage pianomuziek, vergelijkbaar met de muziek in dit fragment. Bij voorbaat dank.
Zoeken op Jazz standards, voor leadsheets zoek op fake-books / realbooks

Of als betere zoekterm gebruik "easy listening"

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 01-05-2015 17:42:32 ]
Do what you love, love what you do!
pi_152187052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:34 schreef kree het volgende:

[..]

Zoeken op Jazz standards, voor leadsheets zoek op fake-books / realbooks

Of als betere zoekterm gebruik "easy listening"
_O_. Bedankt.
pi_157335253
Heuj, een pianotopic. Dat zocht ik!

Zo'n 10 jaar terug ben ik gestopt met pianolessen. Ik was toen 15 of 16 en kreeg het te druk met school en nog meer van dat soort flauwe smoesjes... Vond het altijd wel heerlijk om te spelen, en de piano staat nog steeds bij mijn ouders thuis. O+ Dus ik kruip er heel soms nog wel eens achter, maar kom dan steeds weer tot de conclusie dat ik echt weer moet gaan oefenen, wil ik niet blijven hangen bij de vlooienmars :P

Met andere woorden; ik ga mijn (overigens prachtige O+ ) harp verkopen. Ik speel er te weinig op en dat is gewoon zonde van zo'n mooi instrument. Hij is gemaakt om te klinken, niet als sierstuk in een woonkamer. En daarna wil ik een piano aanschaffen. Wegens beperkte ruimte kan de akkoestische piano bij mijn ouders thuis hier helaas niet komen ;( , en aangezien ik ook in een erg gehorige flat woon, wil ik gaan kijken voor een digitaal exemplaar.

Dus mijn vraag aan jullie; heeft iemand ervaring met de Yamaha Arius YDP-S52 ?
Ik wil overmorgen bij een dealer even gaan kijken/luisteren/voelen hoor, maar is het wat? Of zijn er andere merken met betere/warmere/etc. klanken?
pi_157348441
Ik kom hier even binnenvallen met een brutale vraag. Ivm een fok actie ben ik voor iemand op zoek naar bladmuziek. Ik heb het hele wijde web afgezocht en kan maar een klein deel vinden. Of tegen aanzienlijke kosten en het budget is beperkt.
Ook de bieb heb ik geraadpleegt, maar die doen echt enorm moeilijk dus gaat waarschijnlijk ook niet lukken.
Daarom mijn vraag maar hier:
Is er iemand die de bladmuziek van de Titanic toevallig heeft? Uiteraard voor piano? En dan het hele album en niet alleen 'my heart Will go on'

Mocht iemand hem hebben....is het dan mogelijk dat deze naar mij gemaild wordt? Of eventueel tegen een vriendenprijsje kan worden overgenomen als je van het boek af wilt. Reactie mag hier of per pm. Je zou me echt enorm helpen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')