Absoluut!quote:
Ben je niet in een paar uur al uitgekeken in Cluj?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Cluj-Napoca (Roemenie), (..). Goedkoop te bereiken met (..) Wizzair (..) maar wel erg leuk.
ik ben net terug van een weekje Portugal en ik vond porto een van de minst interessante steden. Lissabon in combinatie met Sintra is een stuk indrukwekkenderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:29 schreef oxylus11 het volgende:
Wat dacht je van Porto (Ryanair vanaf Eindhoven)?
[ afbeelding ]
Dan even door naar Brasovquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Ben je niet in een paar uur al uitgekeken in Cluj?
Thessaloniki heb ik ook al eens overwogen. Als goed alternatief voor Athene. Wat vond jij ervan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef FCMezelf het volgende:
Trabzon (mooie omgeving), Izmir (Goed weer, boulevard en lekker groot ) , Thessaloníki (2e stad Griekenland), Tbilisi, Yerevan( beide mss iets te ver?), Tirana, Cádiz etc.
Paar keer geweest en nooit erg spectaculair gevonden. Het is minder dan Plovdiv, wat om de hoek ligt. En aangezien je dat al niet veel vond.. Zee is wel een pluspunt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Thessaloniki heb ik ook al eens overwogen. Als goed alternatief voor Athene. Wat vond jij ervan?
Weet ik.quote:
Heb ik iets over Plovdiv gezegd? Ik ken het niet. Ben er nooit geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef Dven het volgende:
Paar keer geweest en nooit erg spectaculair gevonden. Het is minder dan Plovdiv, wat om de hoek ligt. En aangezien je dat al niet veel vond.. Zee is wel een pluspunt natuurlijk
Oh, dan was het een andere user in een ander topicquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weet ik..
[..]
Heb ik iets over Plovdiv gezegd? Ik ken het niet. Ben er nooit geweest.
Mmm. ik vond Porto juist veel sfeervoller. Lissabon vond ik juist zo'n standaardhoofdstad. Je weet wel, hier en daar wat indrukwekkende gebouwen en avenues en alles netjes in de verf. Mij gewoon iets te clean en inwisselbaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben net terug van een weekje Portugal en ik vond porto een van de minst interessante steden. Lissabon in combinatie met Sintra is een stuk indrukwekkender
Ik vond het achterstallig onderhoud in Lissabon juist opvallend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:31 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Mmm. ik vond Porto juist veel sfeervoller. Lissabon vond ik juist zo'n standaardhoofdstad. Je weet wel, hier en daar wat indrukwekkende gebouwen en avenues en alles netjes in de verf. Mij gewoon iets te clean en inwisselbaar.
Leuk lijstje. In een aantal ben ik geweest. Opvallend dat je Roubaix noemt. Buiten het geweldige museum in het oude zwembad vond ik niets aantrekkelijk aan deze stad. Lille daarentegen is wel mooi. Leeds vond ik nou ook niet echt top. In Engeland zou ik Bristol aanraden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:00 schreef komrad het volgende:
San Sebastian, Reykjavik, Roubaix, Frankfurt, krakow, Manchester/Liverpool, Leeds, Cork, edinbrough, bergen, Milaan, Boekarest, Helsinki, bath, Genève
ik ben niet overal geweest, zijn ook plaatsen die me intrigeren. Gedachte was plaatsen met een bijzondere sfeer of waarvan ik dat denk. Over Bristol heb ik trouwens ook veel goede verhalen gehoord!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuk lijstje. In een aantal ben ik geweest. Opvallend dat je Roubaix noemt. Buiten het geweldige museum in het oude zwembad vond ik niets aantrekkelijk aan deze stad. Lille daarentegen is wel mooi. Leeds vond ik nou ook niet echt top. In Engeland zou ik Bristol aanraden.
Wut? Milaan? Echt by far de grootste teleurstelling op steden-trips gebied. Je hebt het grote plein en een stukje overdekt winkelstraat. That's it.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:00 schreef komrad het volgende:
San Sebastian, Reykjavik, Roubaix, Frankfurt, krakow, Manchester/Liverpool, Leeds, Cork, edinbrough, bergen, Milaan, Boekarest, Helsinki, bath, Genève
Welke?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:00 schreef komrad het volgende:
noorwegenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Welke?
Degene in Noorwegen? Belgie? 1 van de 7 in Duitsland? 1 van de 2 in Nederland?
Hmmm. interessant,dat noteren we voor een volgende trip.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:21 schreef rjce het volgende:
Hamburg (DE)?
45 min vliegen vanaf schiphol, stad met veel historie
Fishmarket op zaterdagochtend is een aanrader!
Lyon is top 3 in mijn favoriete Europese steden, waarschijnlijk Nummer 1. Vanwege het eten, het zwerven (fantastisch park, leuke kleine doorgangetjes, uitzichten door het hoogteverschil). De vibe is goed, veel studenten/weinig toeristen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Bedenk net zelf dat ik ook nog Lyon op een lijstje had staan. De eethoofdstad van Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |