Gedoe?quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tja ik doe niet aan communities. Veel te veel gedoe.
Hoe zie je dat commentaar? Bij mij staat er niks bij bij de levelsquote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef donald_dick het volgende:
ik zat new super mario te spelen en ik vond het commentaar van andere bij de levels wel grappig
Oh goed idee! Als het qua taal alsnog gewoon engels is maakt dat natuurlijk niets uit, ik zal hem ook eens bestellenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:35 schreef Khadgar het volgende:
[..]
ik heb hem bij Amazon.de besteld en die komt vandaag binnen met de post.
Alleen voor Amerika helaas.quote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef s0ul1991 het volgende:
Blijkbaar krijgt Ducktails binnenkort een disc versie:
[ afbeelding ]
http://www.gameinformer.c(...)-on-november-12.aspx
Leuke reviewquote:Op maandag 4 november 2013 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/revie(...)-director-s-cut.html
Thnx!quote:
Maar 27e op Amazon. Twijfel een beetje hem te bestellen, want hij is niet duur.quote:Op maandag 4 november 2013 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/revie(...)-director-s-cut.html
Yeah ik heb Luigi's Mansion 2 gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn hier meer mensen die vandaag gebruik hebben gemaakt van de 10% (op consoles) / 15% kortingsactie van Bartsmit? Heb net Wii U New Mario / Luigi bundle besteld voor 252,-.(code is FVK2013)
Mission Mode is vanaf het begin beschikbaar. Om met 2 players te spelen moet je dat aantikken. Dat zit volgens mij rechtsonder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister voor het eerst Pikmin 3 gespeeld. We hoopten het samen te kunnen spellen ( Mission Mode ), maar dat valt pas te doen nadat Story is uitgespeeld? Kon nergens in een menu selecteren om multiplayer te doen namelijk.
Ik wil dat de gamepad speelbaar is met scherm uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Overigens zit er er in Batman een handige feature die meer games zouden moeten hebben. Als je met de pro controller speelt, schakelt de gamepad automatisch uit. Eindelijk een game die dat doet![]()
Dankje. Straks dan toch nog maar eens kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mission Mode is vanaf het begin beschikbaar. Om met 2 players te spelen moet je dat aantikken. Dat zit volgens mij rechtsonder.
Is er toch wel local coop multiplayer in Pikmin 3? Voor zover ik begreep (maar ik heb het niet goed onderzocht) was er alleen een soort aparte, gesimplificeerde spelmodus, maar niet het verhaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister voor het eerst Pikmin 3 gespeeld. We hoopten het samen te kunnen spellen ( Mission Mode ), maar dat valt pas te doen nadat Story is uitgespeeld? Kon nergens in een menu selecteren om multiplayer te doen namelijk.
Inmiddels gevonden ja, was gewoon op hoofdmenu te selecteren. Dom, dom, domquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is er toch wel local coop multiplayer in Pikmin 3? Voor zover ik begreep (maar ik heb het niet goed onderzocht) was er alleen een soort aparte, gesimplificeerde spelmodus, maar niet het verhaal.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ze hadden die cirkel in het midden rood moeten maken :p
Heel tof, gisteravond gebowld tegen een Australier.quote:
Ik heb nog vijf reviewgames staan en ben nog niet aan Wind Waker begonnen. Ontzettende luxe'probleem' natuurlijk, maar Rayman sla ik nog ff over.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rayman: Legends voor ¤ 25,49 inc verzendkosten (korting wordt berekend in het winkelwagentje)
Roy, geen excuses meer. Deze prijs is het meer dan waard
Dat luxeprobleem ken ik. Maar ook dan koop ik soms spellen die ik sowieso wil als ze echt voor een topprijs beschikbaar zijn. Daarom heb ik Zelda al, was 38e. Dat gaat niet veel goedkoper worden de komende 2 jaar en op de meeste plaatste duurder denk ik. Voor die 25e kan je Rayman dus wel alvast halen, al zal die ook over een paar maanden wel voor die prijs te halen zijn, of misschien wel goedkoper, Ubisoft kennende...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog vijf reviewgames staan en ben nog niet aan Wind Waker begonnen. Ontzettende luxe'probleem' natuurlijk, maar Rayman sla ik nog ff over.
Mario komt uit Brooklynquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt zeker een punt, maar eind deze maand komt onze vriendelijke Italiaanse loodgieter weer bij ons langs. Daar moet alles voor wijken
In de film ja. De echte Mario is wel degelijk vernoemd naar een Italiaan.quote:
Bedoel je Mario Segale, want dat was een Amerikaanquote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de film ja. De echte Mario is wel degelijk vernoemd naar een Italiaan.
Van Italiaanse komaf.quote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Bedoel je Mario Segale, want dat was een Amerikaan
Bedankt voor het delen, heb hem meteen besteldquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Rayman: Legends voor ¤ 25,49 inc verzendkosten (korting wordt berekend in het winkelwagentje)
Roy, geen excuses meer. Deze prijs is het meer dan waard
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel inquote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef CoExist het volgende:
Fuck! Ik heb de Nintendo Direct gemist! Zat op de verjaardag van m'n buurmeisje met prinsessen shampoo.
Watskeburt?
Thnx man! Ik zat 'm al te zoeken op mijn Wii U maar kon 'm niet vinden. Plus die verrekte accu was ook weer eens leeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel in)
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef CoExist het volgende:
Fuck! Ik heb de Nintendo Direct gemist! Zat op de verjaardag van m'n buurmeisje met prinsessen shampoo.
Damn. Ik heb toch maar gekeken aangezien ikquote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef Noppie2000 het volgende:
HOLY SHIT @ SUPER MARIO 3D WORLD NINTENDO DIRECT UPDATE
Zoveel unlockables, zoveel variatie, zoveel secretsGOTY right there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al op Twitter was tegengekomen. Dit is echt geniaal.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat is mijn eigen shampooquote:
Ah gossiequote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
nintendo is gwn klaar, ze zijn zo arm als wat. En dat rara wii U geval verkoopt ook slecht
Cool, van wanneer tot wanneer?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff Mario in de Happy Meals de komende maand. De tering, over marketingcampagne gesproken
De Wii U verkoopt tot nu toe niet al te best, daar heb je gelijk in, maar Nintendo is alles behalve arm te noemen; geen schulden en vele miljarden cash. Nintendo heeft in haar erg lange geschiedenis wel erge periodes gehad, hier komen ze wel boven op. Ik ken wel een ander Japans bedrijf die ook iets met spelcomputers doet en die er financieel gezien een stuk minder rooskleurig voorstaatquote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef turboramin het volgende:
Ze hebben meer consoles verkocht dan PS4 en Xbox One samenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
Dankjewel voor je nuttige mening in dit topic. Ga nu maar weer in de poppenhoek spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
zo bedoelde ik het ook niet ik probeer te zeggen dat het NU afgelopen is met nintendo ik heb er zelf we plezier van gehad, maar op dit moment lopen ze erg achter met consoles en games
http://www.nu.nl/beurs/3539182/omzet-nintendo-verder-gedaald.htmlquote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Is het nu afgelopen ja? Maar maar, wat moeten ze dan met al hun miljarden en de verkopen van de 3DS?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef turboramin het volgende:
Gvd, ik had niet moeten kijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef s0ul1991 het volgende:
Het was een 3DS gerichte Direct. Op het einde zie je: "10 dingen over Super Mario 3D World die je nog niet wist" (spoilers zitten er wel in)
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gvd, ik had niet moeten kijken.
Het vleesch is zwak. Datquote:Op donderdag 14 november 2013 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idee had ik ook. Maar het was sterker dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijvoorbeeld is geniaal. Hoe geweldig moet het zijn om hierdoor verrast te worden wanneer je het spel zonder deze voorkennis speelt.
turboramin heeft gelijk, het is duidelijk afgelopen met Nintendo als ze dit soort spoilers nodig hebben om hun games te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:26 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En volgend week The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Nu Tropical Freeze is uitgesteld wel jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nintendo fans zitten er warm bij deze winter maanden
wollah wat denk jijquote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dankjewel voor je nuttige mening in dit topic. Ga nu maar weer in de poppenhoek spelen.
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef Diamond3d het volgende:
Nintendo Wii U met Mario en Luigi voor 299-
Het wordt steeds interessanter om er eentje aan te schaffen.
Als het goed is fysieke schijfjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.
Zijn die Mario&Luigi trouwens fysieke schijfjes of downloads?
Er zitten downloadvouchers bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En bartsmit.com heeft dit weekend 10% korting op spelcomputers. Dat maakt de prijs nog interessanter.
quote:
http://www.nintendo.nl/Ni(...)r-Europa-816300.htmlquote:Op 8 november verschijnt het Mario & Luigi Premium Pack met daarin een ‘2 in 1’-disk met een combinatie van New Super Mario Bros. U en New Super Luigi U
Dit inderdaad. De twee games in een doosje. De combo met Zelda, daarbij was het spel inderdaad een voucher.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als het goed is fysieke schijfjes.
OKquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nintendo.nl/Ni(...)r-Europa-816300.html
Ik vertrouw de officiële site van de makers eerder dan bol.comquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Aether het volgende:
[..]
OK
Van bol.com:
Game: New Super Mario Bros. U (Download Voucher)
New Super Luigi U (Download Voucher)
http://www.bol.com/nl/p/n(...)gi/9200000021023921/
Het aparte is dat het niet bij iedere bundel vermeld staat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik vertrouw de officiële site van de makers eerder dan bol.com
En Super Mario 3D Land werd één van de best verkochte 3DS titels tot nu toe en SS verkocht ook meer dan 3 miljoen stuks meen ik me te herinneren (wat veel is voor zo'n makkelijk te ombouwen console!)quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef nomar83 het volgende:
Ik vraag me toch af hoe slim Nintendo er aan doet om een Mario en een Zelda-titel vrijwel tegelijk te releasen. In 2011 kwamen Super Mario 3D Land en Skyward Sword ook tegelijk uit.
Vind ik die stoerder dan die van ons: http://www.mcdonalds.nl/producten/happy-meal/happy-mealquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef Aether het volgende:
Komende weken bij de Japanse McDonald's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario vult dat gat welquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nu Tropical Freeze is uitgesteld wel ja
Da's waar. Het is alleen zo vreemd om je twee main franchises vaak zo dicht op elkaar uit te brengen. Ik zou denken dat er meer verkoop in zou zitten als Mario en Zelda meer om en om uit zouden komen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En Super Mario 3D Land werd één van de best verkochte 3DS titels tot nu toe en SS verkocht ook meer dan 3 miljoen stuks meen ik me te herinneren (wat veel is voor zo'n makkelijk te ombouwen console!)
Ik zie het probleem dan ook niet
Goede tip.. gisteren meteen besteld. Wii u premium met mario, luigi, zelda en zombi voor 343 euro. Goede deal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het nu alsnog doen omdat de feestdagen eraan komen. Misschien als het maart was geweest dat ze wel gewacht hadden met twee populaire titels vlak achter elkaar maar nu komt het beter uit omdat iedereen massaal cadeautjes moet kopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Da's waar. Het is alleen zo vreemd om je twee main franchises vaak zo dicht op elkaar uit te brengen. Ik zou denken dat er meer verkoop in zou zitten als Mario en Zelda meer om en om uit zouden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |