vind je dit zelf nou ook niet kkr triest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Hij zit is mij blokkeer lijstje vanaf nu, hoef zijn berichten niet meer te zien, walg van dat mannetje.
En hup in de blokkeer lijst deze cloon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef AfstandKronkel het volgende:
BadSnoopy, je kunt beter een cloon aanmaken
iedereen die dit topic volgt neemt jou niet meer serieus
Nee jij bent lekker met je zwarte pieten topic spamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Hij zit is mij blokkeer lijstje vanaf nu, hoef zijn berichten niet meer te zien, walg van dat mannetje.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dit zelf nou ook niet kkr triest?
Ik zit er niet mee hoor.quote:
als je iedereen die jou niet mag gaat blokkeren dan ehh...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
En hup in de blokkeer lijst deze cloon.
MOET IK JE BLOCKEN OMDAT JE AAN BADSNOOPY TWIJFELT!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
als je iedereen die jou niet mag gaat blokkeren dan ehh...
dan moet je iedereen gaan blokkeren idd
welke vraag?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef BlueMage het volgende:
Door deze ruzie krijg ik geen antwoord op m'n vraag. Ik zit hier echt mee, ben helemaal overstuur nou. Ik ga BadSnoopy en Guus_Geluk aangeven bij 'n admin!
jij en badsnoopy zijn maten voor het leven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
MOET IK JE BLOCKEN OMDAT JE AAN BADSNOOPY TWIJFELT!!!!!!!
Ja man!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
jij en badsnoopy zijn maten voor het leven?
Omdat jullie deze belangrijke vraag volledig gemist hebben stel ik hem bij deze opnieuw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef BlueMage het volgende:
BadSnoopy was toch die user met 'n washandje voor z'n kont en uit dat washandje gingen plantjes groeien?
Geen idee, ik ken de hele user verder niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat jullie deze belangrijke vraag volledig gemist hebben stel ik hem bij deze opnieuw.
Antwoord: Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat jullie deze belangrijke vraag volledig gemist hebben stel ik hem bij deze opnieuw.
Oh ja dat was hij jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
wat een kereltje zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat deden ze na zijn eerste topic al niet meer.
Guus_Geluk is een andere user.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef BlueMage het volgende:
Door deze ruzie krijg ik geen antwoord op m'n vraag. Ik zit hier echt mee, ben helemaal overstuur nou. Ik ga BadSnoopy en Guus_Geluk aangeven bij 'n admin!
Heb je weer geluk he, geluksvogel!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Guus_Geluk is een andere user.
Hij zit is mij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblokkeerd, dus dat gaat niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef MilkTea het volgende:
Ik wil meer topics met BadSnoopy en Guus
Ach ja, zo is het leven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb je weer geluk he, geluksvogel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |