wauw je beantwoord een retorische vraag met een retorische vraag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker in je hoofd ofzo?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goed verhaal man, goed onderbouwd ook. Maar ja jij hebt nu eenmaal die "ik moet reageren" ziekte.
Die kerel heeft gewoon een obsessie voor mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
ben je net in je kont genomen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
wauw je beantwoord een retorische vraag met een retorische vraag.
Je hebt vast vaak leuke discussies met je vriendin.
Jij past wel op nu.nl met je "retorische vraag met een retorische vraag".quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef AfstandKronkel het volgende:
[..]
wauw je beantwoord een retorische vraag met een retorische vraag.
Je hebt vast vaak leuke discussies met je vriendin.
Er staat ook "volgens" mij, daar kun je op reageren met dat het niet zo is snap je of kun je niet duidelijk lezen, en dat achtervolgen doet u hoor meneer de 15 jarige flikker, u moet altijd zonodig op mij reageren, ik doe dat alleen als u weer eens denigrerend reageert. Nou flikker nu maar weer op 15 jarig homootje ben je wel weer zat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is ook niet zo dat ik iets niet controleer voordat ik iets doms roep, want Nu is van Sanoma en De Telegraaf van De Telegraaf.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Er staat ook "volgens" mij, daar kun je op reageren met dat het niet zo is snap je of kun je niet duidelijk lezen, en dat achtervolgen doet u hoor meneer de 15 jarige flikker, u moet altijd zonodig op mij reageren, ik doe dat alleen als u weer eens denigrerend reageert. Nou flikker nu maar weer op 15 jarig homootje ben je wel weer zat.
hihi xdquote:
Niet als jij zo onduidelijk typt, nee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Er staat ook "volgens" mij, daar kun je op reageren met dat het niet zo is snap je of kun je niet duidelijk lezen, en dat achtervolgen doet u hoor meneer de 15 jarige flikker, u moet altijd zonodig op mij reageren, ik doe dat alleen als u weer eens denigrerend reageert. Nou flikker nu maar weer op 15 jarig homootje ben je wel weer zat.
Moet ik hier verder op ingaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Jij past wel op nu.nl met je "retorische vraag met een retorische vraag".
Mongool.
Nogmaals niet meer op mij reageren, je begint zelf achter mijn reet aan te lopen zoals ook weer deze keer vuile homo, maar ben weer klaar met je je gaat nu bij mij in het verberg register, wil die kut berichten van jouw niet meer lezen. Sukkeltje ga je mama lastig vallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals: niet tegen jezelf praten.
Maak je niet zo druk man, kneusje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nogmaals niet meer op mij reageren, je begint zelf achter mijn reet aan te lopen zoals ook weer deze keer vuile homo, maar ben weer klaar met je je gaat nu bij mij in het verberg register, wil die kut berichten van jouw niet meer lezen. Sukkeltje ga je mama lastig vallen.
Heeft je moeder het net uitgemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nogmaals niet meer op mij reageren, je begint zelf achter mijn reet aan te lopen zoals ook weer deze keer vuile homo, maar ben weer klaar met je je gaat nu bij mij in het verberg register, wil die kut berichten van jouw niet meer lezen. Sukkeltje ga je mama lastig vallen.
Dat deden ze na zijn eerste topic al niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef AfstandKronkel het volgende:
BadSnoopy, je kunt beter een cloon aanmaken
iedereen die dit topic volgt neemt jou niet meer serieus
Waar zo'n abo toch niet handig voor isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
KLB / OV straks alleen nog maar geschikt om er voor te springenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat deden ze na zijn eerste topic al niet meer.
Hjb gwn met je mij achtervolgen man skere boi helemaal pauper alles 15-jaar kneus homo mongoolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, kneusje.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hjb gwn met je mij achtervolgen man skere boi helemaal pauper alles 15-jaar kneus homo mongool
echt een "ik moet nu een topic aanmaken maar ik heb geen idee waarover-topic"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / OV straks alleen nog maar geschikt om er voor te springen
best een kuttopic inderdaad
Wat ga jij grote bek aan Guus brengen dan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Hij zit is mij blokkeer lijstje vanaf nu, hoef zijn berichten niet meer te zien, walg van dat mannetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, kneusje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |